Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum arata oare mesajul care vinde?

de
3170 0 29 Mar. 2016
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Am scris deseori despre faptul ca mesajul de promovare trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura clientii daca apeleaza la serviciile tale.

Cum trebuie sa arate un astfel de mesaj, ca aspect? Iata indrumarile!

Foloseste titluri si grafica atractive pentru audienta.

Un cititor de rand are nevoie de mai putin de 5 secunde pentru a privi o un mesaj de promovare si a se decide daca il va citi in continuare sau nu. Daca titlurile sau grafica folosite sunt plictisitoare, putini se vor obosi sa o citeasca.

Spre exemplu, o coperta cu o imagine cu mai multe persoane urmarind pe cineva care tine o prezentare, scriind pe un flip-chart, avand deasupra titlul: „Aducand Oamenii si Strategia impreuna” are toate sansele sa-ti trimita mesajul sau brosura la gunoi.

Dar o fotografie aducand in prim-plan un om de afaceri care se bucura alaturi de un grup mic de asociati si un titlu ca „Antreneaza-ti Echipa pentru a-ti Creste Vanzarile” are mai multe sanse sa capteze atentia.

Foloseste titluri axate pe beneficiile produselor/ serviciilor tale si in interiorul mesajului sau flayerului.

Odata ce ai determinat destinatarul sa deschida mesajul, trebuie sa constientizezi faptul ca acesta va trece rapid prin el, oprindu-se pentru cateva momente la titluri. Foloseste-le pentru a-i capta atentia si pentru a-i dirija privirea prin fiecare fragment al al mesajului.



Tags: vanzaremarketingpromovaremesaj de vanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum arata oare mesajul care vinde?
Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
06 Sep 2019
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
19 Aug 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016