Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum arata oare mesajul care vinde?

de Magdalena Popa 29 Mar. 2016 4449
4.83 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am scris deseori despre faptul ca mesajul de promovare trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura clientii daca apeleaza la serviciile tale.

Cum trebuie sa arate un astfel de mesaj, ca aspect? Iata indrumarile!

Foloseste titluri si grafica atractive pentru audienta.

Un cititor de rand are nevoie de mai putin de 5 secunde pentru a privi o un mesaj de promovare si a se decide daca il va citi in continuare sau nu. Daca titlurile sau grafica folosite sunt plictisitoare, putini se vor obosi sa o citeasca.

Spre exemplu, o coperta cu o imagine cu mai multe persoane urmarind pe cineva care tine o prezentare, scriind pe un flip-chart, avand deasupra titlul: „Aducand Oamenii si Strategia impreuna” are toate sansele sa-ti trimita mesajul sau brosura la gunoi.

Dar o fotografie aducand in prim-plan un om de afaceri care se bucura alaturi de un grup mic de asociati si un titlu ca „Antreneaza-ti Echipa pentru a-ti Creste Vanzarile” are mai multe sanse sa capteze atentia.

Foloseste titluri axate pe beneficiile produselor/ serviciilor tale si in interiorul mesajului sau flayerului.

Odata ce ai determinat destinatarul sa deschida mesajul, trebuie sa constientizezi faptul ca acesta va trece rapid prin el, oprindu-se pentru cateva momente la titluri. Foloseste-le pentru a-i capta atentia si pentru a-i dirija privirea prin fiecare fragment al al mesajului.



Tags: vanzaremarketingpromovaremesaj de vanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Oficii postale cu supermarket. Posta Romana a incheiat un parteneriat cu Auchan pentru vanzarea de produse in oficiile din tara

de Ana Ghiarasim
06 Mai 2022
Auchan Retail Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]