Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum arata oare mesajul care vinde?

de Magdalena Popa 29 Mar. 2016 4666
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Am scris deseori despre faptul ca mesajul de promovare trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura clientii daca apeleaza la serviciile tale.

Cum trebuie sa arate un astfel de mesaj, ca aspect? Iata indrumarile!

Foloseste titluri si grafica atractive pentru audienta.

Un cititor de rand are nevoie de mai putin de 5 secunde pentru a privi o un mesaj de promovare si a se decide daca il va citi in continuare sau nu. Daca titlurile sau grafica folosite sunt plictisitoare, putini se vor obosi sa o citeasca.

Spre exemplu, o coperta cu o imagine cu mai multe persoane urmarind pe cineva care tine o prezentare, scriind pe un flip-chart, avand deasupra titlul: „Aducand Oamenii si Strategia impreuna” are toate sansele sa-ti trimita mesajul sau brosura la gunoi.

Dar o fotografie aducand in prim-plan un om de afaceri care se bucura alaturi de un grup mic de asociati si un titlu ca „Antreneaza-ti Echipa pentru a-ti Creste Vanzarile” are mai multe sanse sa capteze atentia.

Foloseste titluri axate pe beneficiile produselor/ serviciilor tale si in interiorul mesajului sau flayerului.

Odata ce ai determinat destinatarul sa deschida mesajul, trebuie sa constientizezi faptul ca acesta va trece rapid prin el, oprindu-se pentru cateva momente la titluri. Foloseste-le pentru a-i capta atentia si pentru a-i dirija privirea prin fiecare fragment al al mesajului.



Tags: vanzaremarketingpromovaremesaj de vanzare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]