Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum determinam clientii sa ne citeasca materialele tiparite?
Exista o problema foarte veche si pentru care nu se gasesc solutii optime:clientii carora le sunt adresate brosuri, fliere, newsletter-uri samd nu le citesc intotdeauna. Compozitia de ansamblu a acestor materiale tiparite decide cat de eficienta a fost strategia de marketing si cati clienti se vor fi castigat prin implementarea acesteia.
De multe ori rezultatele sunt dezastruoase, iar motivele sunt dintre cele mai simple. Iata cateva coordonate pe care marketerii le uita si care ii costa mult:Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Layout-ul trebuie gandit de un grafician si de un marketer. Exista multe coordonate in functie de care un profesionist din domeniul graficii va sti cum sa ajusteze cea mai buna imagine pentru un material tiparit pentru promovarea unui produs sau serviciu. Originalitatea si caracterul inedit vor atrage atentia cititorilor si ii vor determina sa vizualizeze continutul materialului.
2. Culorile sunt mai importante decat se crede. Puneti accent pe culori calde si culori reci pentru a directiona privirea cititorilor pe pagina. In prezent, se aloca fonduri imense pentru cercetari in domeniul neuromarketing-ului. Acestea releva faptul ca orice client vizualizeaza anumite zone in functie de stimulii vizuali pe care ii primeste.
Fontul textului, stilul, marimea caracterelor, culoarea si liniile de marcaj sunt toate importante pentru atragerea interesului clientilor catre anumite materiale de marketing.
Tiparirea materialelor in mai multe culori si la intensitati sporite implica, desigur, cheltuieli mai mari pentru antreprenori, insa asigura o marja ridicata de cititori, si implicit si de viitori clienti.
3. Hartia trebuie sa fie de calitate. Mai nou, marile companii isi printeaza mesajele de promovare doar pe hartie glossy, de un alb impecabil si cu grosime mai mare. Aceasta masura reprezinta, intr-adevar, costuri mai mari, dar este si mai eficienta.
4. Titlurile newsletter-urilor trebuie sa fie scurte, relevante si foarte interesante, sa suscite curiozitatea cititorilor. Alegeti cuvinte simple si asocieri originale intre acestea.
Evitati titlurile ambigue si jocurile de cuvinte care nu sunt clare pentru toti cititorii.
Acestea sunt cele mai importante masuri pe care le puteti lua pentru a va mari vizibilitatea materialelor tiparite. Veti avea nevoie de capital pentru a le proiecta si tipari si multa maiestrie in a le umple cu un continut atractiv.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit