Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum e vizibila afacerea ta pe Google si cum iti pastrezi reputatia online impecabila

de Andrioae Ruxandra 25 Mai. 2014 2925
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Internetul este locul in care consumatorii gasesc in mod virtual toate informatiile de care au nevoie despre un produs, afacere, persoana sau brand. Asta face ca rezultatele cautate pe Google sa fie valorificate la modul real de proprietarii afacerilor care au pretentie.

 
Oricum, nu toata informatia pe care consumatorii o gasesc online este in regula. Daca nu esti atent la ceea ce spun altii (si spun) despre serviciile sau produsele tale, s-ar putea sa ai parte de o imagine proasta, ceea ce duce la indepartarea clientilor inainte de a intra in magazinul tau.
 
Nu poti fi indiferent la amenintarea criticilor negative doar pretinzand ca nu ai un profil business. Chiar daca nu ti-ai afisat vreodata afacerea online, cu siguranta ca altii iti analizeaza afacerea si te critica. Da-ti o cautare pe Google si vezi ce gasesti. Daca gasesti continuturi create de altcineva in afara de tine, asta inseamna ca ceilalti iti controleaza reputatia online in loc s-o faci tu. Avand un sistem de management al reputatiei online, te va ajuta sa controlezi rezultatele care fac trimitere catre tine si sa-ti protejezi numele de ponegrirea altora.
 
Incepe cu urmatorii pasi:
 
1. Fii activ, construieste-ti o imagine buna
 
O multime de site-uri de socializare si motoare de cautare permit utilizatorilor sa isi spuna parerea despre compania ta. Stii ca "viul grai" este una dintre cele mai influente cai care iti afecteaza reputatia. Parerile altora despre site-ul tau transmise in mod virtual se raspandesc rapid. Poate fi in avantajul tau, dar din pacate, aceste pareri online pot atrage clienti nemultumiti care vor sa se planga de serviciile tale. 
Cei care sunt multumiti de afacerea ta vor vorbi despre tine unei personae, doua, dar oamenii care sunt nemultumiti vor vorbi unui numar mare de personae. 
 
Nu conteaza cat de bun esti la ceea ce faci, cat de minunat este produsul tau sau cat de sociabil esti cu propriii clienti, exista intotdeauna o posibilitate ca acele critici negative sa rasara de unde nu te astepti.
 
Criticile negative pot veni de la clienti sau de la oameni care incearca sa-ti saboteze reputatia. Competitorii sau fostii angajati pot face asta pe internet oricand. Ai ocazia sa gestionezi parerile negative la adresa ta contactand clientii nemultumiti si oferindu-le un fel de compensatie.
 
Trebuie sa iti creezi o imagine online pozitiva ca sa poti inlatura nemultumirile clientilor. 
 
2. Incurajarea criticii clientilor la adresa ta
 
Trebuie sa iei in seama parerile reale ale clientilor. In zona afacerii tale, ar trebui sa incurajezi clientii sa comenteze; vrei feedback-ul lor in legatura cu ceea ce le-a placut la serviciile tale. Odata ce vei primi pareri de bine, cele negative nu iti vor mai improsca imaginea cu noroi.
 
3. Scoate venituri din social media
 
Retele de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ si FourSquare sunt doar cateva dintre retelele care conecteaza direct oamenii de afaceri cu clientii. Tot ceea ce se spune despre afacerea ta contribuie inevitabil la modul in care esti vazut. 
 
Iti poti crea propriul video despre brandul tau, in care sa vorbesti oamenilor despre scopul afacerii si ceea ce vrei sa le oferi.
 
Sursa: income.com
 


Tags: afaceriantreprenorigooglereputatie onlineclienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Google Assistant va include functii de control parental

de Bianca Tila
15 Nov 2022
Google vine in ajutorul parintilor. Acestia vor putea limita sau dezactiva aumite functii ale asistentului digital dezoltat de Google. De asemenea,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]