Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum faci fata concurentei

de Vasile Coman 16 Iun. 2016 6898
5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca va bazati pe atragerea cat mai multor clienti, cu siguranta ca veti practica preturi cat mai mici, sperand in compensarea veniturilor prin numarul mare de vanzari.

Atentie insa si la psihologia cumparatorilor. Un pret sensibil mai mic decat al pietei naste imediat suspiciuni. Pe de alta parte, un pret mai mare risca sa-i indeparteze, cu toate ca, se presupune, calitatea este mai ridicata. Solutia ar putea fi, in acest caz, mai multe oferte cu preturi pentru toate buzunarele.

Spre exemplu, nu va speriati daca la cateva sute de metri de gogoserie se afla un fast-food, o patiserie,un bar sau chiar o alta gogoserie.

Trebuie sa va bucurati ca aceste localuri va vor aduce po tentiali clienti, castigarea acestora fiind, de aici inainte, treaba dvs. „Un secret al alegerii locatiei ideale este si vecinatatea unor restaurante celebre, precum McDonald’s, care aduce in zona multe lume“, spune Floric Zvezdan.

Trebuie insa sa fiti atenti la pretul concurentei, intrucat chiar si 0,2  lei in plus la o gogoasa conteaza.

Atentie la igiena

In alimentatia publica, problema igienei este deosebit de importanta, atat pentru intreprinzator, cat si pentru clienti. Localul risca sa fie imediat inchis daca nu respecta normele de igiena si cele privind procesarea materiei prime.

Insa nemultumirea clientilor in cazul unui par gasit in gogoasa sau, mai grav, al contacta rii unei boli digestive, afecteaza mult mai grav viitorul afacerii.

Secretul evitarii acestor probleme consta nu doar in asigurarea tuturor conditiilor igienice la inceputul activitatii, ci mai ales in mentinerea cu strictete a curateniei,permanent.

Invatati din greselile altora! Cristi Coman,directorul de la „Gogoasa infuriata“, da exemplul firmei americane Dunkin Donuts,care a deschis in urma cu cativa ani, in Bucuresti, mai multe restaurante, unul dintre ele chiar in locul din Piata Unirii unde are acum „Gogoasa infuriata“ un punct de vanzare.

Din toate a mai ramas un singur local, in Mall, intrucat, considera Coman, investitorul strain a gresit vanzand pe piata romaneasca, la preturi de nivel occidental, un produs – gogoasa – considerat in Romania mai degraba hrana saracilor.



Tags: concurentagogoserieclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Cum te poti pozitiona favorabil fata de concurenta?

de Teo Manole
01 Sep 2015
Dupa ce ti-ai identificat concurentii este important sa afli cat mai multe lucruri despre ei si sa utilizezi aceste informatii in beneficiul...

Cum iti promovezi afacerea? Iata 7 idei care vor pune concurenta cu botul pe labe!

de Marinache Horia Cristian
29 Iun 2015
Modalitatatile de a promova o afacere sunt neliminate. Daca esti in pana de idei sau ai nevoie de sugestii, iata 7 propuneri care te vor ajuta sa pui...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]