Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum faci fata concurentei

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca va bazati pe atragerea cat mai multor clienti, cu siguranta ca veti practica preturi cat mai mici, sperand in compensarea veniturilor prin numarul mare de vanzari.

Atentie insa si la psihologia cumparatorilor. Un pret sensibil mai mic decat al pietei naste imediat suspiciuni. Pe de alta parte, un pret mai mare risca sa-i indeparteze, cu toate ca, se presupune, calitatea este mai ridicata. Solutia ar putea fi, in acest caz, mai multe oferte cu preturi pentru toate buzunarele.

Spre exemplu, nu va speriati daca la cateva sute de metri de gogoserie se afla un fast-food, o patiserie,un bar sau chiar o alta gogoserie.

Trebuie sa va bucurati ca aceste localuri va vor aduce po tentiali clienti, castigarea acestora fiind, de aici inainte, treaba dvs. „Un secret al alegerii locatiei ideale este si vecinatatea unor restaurante celebre, precum McDonald’s, care aduce in zona multe lume“, spune Floric Zvezdan.

Trebuie insa sa fiti atenti la pretul concurentei, intrucat chiar si 0,2  lei in plus la o gogoasa conteaza.

Atentie la igiena

In alimentatia publica, problema igienei este deosebit de importanta, atat pentru intreprinzator, cat si pentru clienti. Localul risca sa fie imediat inchis daca nu respecta normele de igiena si cele privind procesarea materiei prime.

Insa nemultumirea clientilor in cazul unui par gasit in gogoasa sau, mai grav, al contacta rii unei boli digestive, afecteaza mult mai grav viitorul afacerii.

Secretul evitarii acestor probleme consta nu doar in asigurarea tuturor conditiilor igienice la inceputul activitatii, ci mai ales in mentinerea cu strictete a curateniei,permanent.

Invatati din greselile altora! Cristi Coman,directorul de la „Gogoasa infuriata“, da exemplul firmei americane Dunkin Donuts,care a deschis in urma cu cativa ani, in Bucuresti, mai multe restaurante, unul dintre ele chiar in locul din Piata Unirii unde are acum „Gogoasa infuriata“ un punct de vanzare.

Din toate a mai ramas un singur local, in Mall, intrucat, considera Coman, investitorul strain a gresit vanzand pe piata romaneasca, la preturi de nivel occidental, un produs – gogoasa – considerat in Romania mai degraba hrana saracilor.



Tags: concurentagogoserieclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]