Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?

de Adela Simonescu 15 Feb. 2013 2826
Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Formarea si consolidarea unei liste mari de abonati reprezinta doua provocari reale pentru orice marketer si pentru orice afacerist. Relatia dintre marimea listei de abonati si nivelul potential de incasari este una clara, indiscutabila. Si asa se face ca o mare parte din eforturile de marketing sunt alocate in aceasta directie.

Pentru cei care inca nu au gasit regulile de top pentru a-si consolida o lista de abonati cat mai puternica, iata cateva sfaturi esentiale:

Simplitatea este de baza! Procesul de abonare trebuie sa fie simplu si la fel trebuie sa fie mesajul prin care va invitati potentialii abonati sa se inscrie. Nu este cazul sa oferiti recompense puternice pentru ca aici dam de o alta problema majora. Sunt multi care se aboneaza doar pentru recompensa, urmand ca apoi sa ajungem la liste uriase de abonati cu adrese invalide. Nu ajuta la nimic, doar ne hraneste iluzia ca am dat lovitura.

Desigur, tentatia este mare, pentru ca te poti gandi ca poate vor ramane abonati, insa sansele sunt mici. Este bine ca newsletter-ul in sinea sa sa ramana recompensa pe care un abonat sa si-o doreasca. Sa nu uitam ca orice newsletter ajuta, aceasta fiind functia sa principala. Si ajuta prin diverse modalitati: ofera continut valoros, notifica existenta unei reduceri, inceperea perioadei de promotie samd.

Cu toate acestea, este mai dezirabil sa avem liste mai mici, dar care sa ne aduca conversii puternice, decat o lista mare si fara niciun potential convertor.

De asemenea, un alt aspect esential pentru consolidarea unei liste puternice de abonati este cel referitor la incredere. Abonatii sunt oameni care au avut destula incredere pentru a da sign-in si pentru a-si rupe din timpul lor pentru a va citi continutul. Cu alte cuvinte, ne dau o sansa, asta este tot. Si daca nu reusim sa le mentinem increderea vie, atunci discutam despre fosti abonati.

Si cand vine vorba despre incredere, este vital sa intelegem la ce sa ne asteptam. Constientizati ca un abonat are incredere ca va primi informatiile exacte, reale, continut original si util, oferte reale, produse de calitate si nu numai.

Mult succes si campanii de email marketing de top!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: marketingemail marketinglista de abonati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei de afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]