Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?
Formarea si consolidarea unei liste mari de abonati reprezinta doua provocari reale pentru orice marketer si pentru orice afacerist. Relatia dintre marimea listei de abonati si nivelul potential de incasari este una clara, indiscutabila. Si asa se face ca o mare parte din eforturile de marketing sunt alocate in aceasta directie.
Pentru cei care inca nu au gasit regulile de top pentru a-si consolida o lista de abonati cat mai puternica, iata cateva sfaturi esentiale:Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Simplitatea este de baza! Procesul de abonare trebuie sa fie simplu si la fel trebuie sa fie mesajul prin care va invitati potentialii abonati sa se inscrie. Nu este cazul sa oferiti recompense puternice pentru ca aici dam de o alta problema majora. Sunt multi care se aboneaza doar pentru recompensa, urmand ca apoi sa ajungem la liste uriase de abonati cu adrese invalide. Nu ajuta la nimic, doar ne hraneste iluzia ca am dat lovitura.
Desigur, tentatia este mare, pentru ca te poti gandi ca poate vor ramane abonati, insa sansele sunt mici. Este bine ca newsletter-ul in sinea sa sa ramana recompensa pe care un abonat sa si-o doreasca. Sa nu uitam ca orice newsletter ajuta, aceasta fiind functia sa principala. Si ajuta prin diverse modalitati: ofera continut valoros, notifica existenta unei reduceri, inceperea perioadei de promotie samd.
Cu toate acestea, este mai dezirabil sa avem liste mai mici, dar care sa ne aduca conversii puternice, decat o lista mare si fara niciun potential convertor.
De asemenea, un alt aspect esential pentru consolidarea unei liste puternice de abonati este cel referitor la incredere. Abonatii sunt oameni care au avut destula incredere pentru a da sign-in si pentru a-si rupe din timpul lor pentru a va citi continutul. Cu alte cuvinte, ne dau o sansa, asta este tot. Si daca nu reusim sa le mentinem increderea vie, atunci discutam despre fosti abonati.
Si cand vine vorba despre incredere, este vital sa intelegem la ce sa ne asteptam. Constientizati ca un abonat are incredere ca va primi informatiile exacte, reale, continut original si util, oferte reale, produse de calitate si nu numai.
Mult succes si campanii de email marketing de top!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit