Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum iti revitalizezi vanzarile in 2013? Iata cateva sfaturi esentiale!
Aria vanzarilor ne preocupa intotdeauna, fie ca suntem in perioada de criza, fie ca nu! Ce conteaza cel mai mult decat sa ai intotdeauna un nivel inalt de incasari? Este, daca vreti, o asigurare ca toate procesele interne si externe functioneaza bine, un fel de dovada ca sunteti pe drumul cel bun si nu se cer modificari urgente.
Si desigur ca aria vanzarilor nu prespune intotdeauna rezultate exceptionale. Exista si perioade in care privim nivelul de incasari si simtim nevoia sa ne ascundem in cel mai intunecat colt al biroului. Si inaceste momente avem nevoie urgenta de strategii care sa ne revitalizeze vanzarile. Iata cateva recomandari care va pot fi de folos:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
1. Prospetime in ceea ce priveste continutul! Iata o recomandare oferita de Kim T. Gordon, pentru publicatia Entrepreneur. Expertul in marketing ne recomanda sa ne improspatam continutul de pe website-uri, acesta fiind un instrument esential de marketing pentru orice fel de afacere.
Mai mult, Kim Gordon ne ofera un sfat esential: Este vital sa verificam intreg sirul de procese prin care trec potentialii clienti pana la finalizarea unei comenzi. Verificati ca toate detaliile sa fie corecte, ca design-ul sa fie actualizat si fluxul sa fie unul natural.
2. Cooptam echipe noi de agenti de vanzari si marketeri. Se poate sa fie nevoie, uneori, de prospetime in ceea ce priveste personalul pe umerii carora se sprijina responsabilitatea cresterii nivelului de vanzari. Se poate sa fie nevoie de angajati noi, care sa priveasca lucrurile dintr-o alta perspectiva, angajati care sa vina cu noi propuneri si solutii.
3. O alta recomandare care se poate dovedi a fi viabila si pentru afacerile voastre, este cea referitoare la externalizare. Externalizati sarcinile referitoare la marketing si vanzari si stabiliti obiective avantajoase in schimbul unor contracte bazate pe plata fixa si comision la depasirea obiectivelor impuse in clauze.
Mult succes si afaceri cat mai profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit