Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne analizam competitia in mod eficient?
In prezent, consumatorii sunt bombardati de numeroase solutii ce vin in rezolvarea problemelor,nevoilor, dorintelor cu care acestia se confrunta. Foarte rar intalnim cazuri in care nise profitabile sunt inca neacoperite si competitia este slaba. In fapt, competitia devine din ce in ce mai acerba si singura solutie pare sa fie cercetarea informatiilor referitoare la concurentii nostri din mediul business si utilizarea lor in mod eficient.
Concurentii nostri din afaceri trebuie studiati cat mai indeaproare. Este posibil sa incerce sa lanseze un nou produs, un nou serviciu. Este la fel de posibil sa incerce sa acopere o noua nisa sau sub-nisa profitabila.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
De asemenea, este posibil sa nu o duca atat de bine cum cred multi si sa incerce sa isi puna la vanzare afacerile. In aceste cazuri specifice, actiunea competitorilor principale este decisiva pentru castigarea suprematiei pe o anumita piata business. Informatiile referitoare la competitorii nostri se pot afla si din mediul online, chiar daca trebuie culese si accentuate toate aspectele care ne intereseaza.
Puteti incerca sa efectuati o baza de date cu informatiile referitoare la concurentii dvs din afaceri si sa adaugati date bine actualizate referitoare la: agentiile cu care lucreaza, modalitatea de recompensare a angajatilor, cifrele de afaceri pe toti anii de functionare, expertii cu care lucreaza, catre cine externalizeaza serviciile utilizate, cine este in spatele campaniilor de marketing si de advertising, in ce aspecte ale afacerii au investit in mod preponderent si care sunt directiile catre care tind, ce principii si valori detin cand se ghideaza in mediul business, ce lista de furnizori detin si ce oferte negociaza, cu ce conflicte si probleme din partea clientilor, angajatilor, furnizorilor s-au confruntat de-a lungul timpului samd.
Aspectele catre care trebuie sa priviti sunt numeroase si nu trebuie sa neglijati faptul ca se pot invata multe din greselile comise de competitorii dvs. Incercati sa folositi in favoarea afacerilor dvs toate informatiile de care dispuneti si implementati schimbari benefice pentru a va creste nivelul profiturilor.
Articole conexe
Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?
de Idei de afaceriCercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit