Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne cercetam, intelegem si segmentam audienta tinta?
Audienta tinta este bula spre care ne indreptam toate strategiile si campaniile de marketing si advertising. Nu putem face niciun pas fara sa cunoastem in profunzime catre cine ne adresam, ce nevoie, lipsuri, probleme si dorinte segmentul tinta si cum ajungem sa le intersectam cu un minim de cheltuieli si efort.
Segmentarea audientei vine din primul pas fara de care nu ne putem gandi afacerile in mod strategic: documentare si cercetare. Trebuie sa stiti in mod clar:
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Cresterea prepelitelor japoneze
1. Ce nevoi, probleme, neajunsuri si dorinte rezolva produsele si serviciile mele? Este mai mult decat recomandat sa veniti cu produse si servicii care sa se adreseze unui anumit segment al consumatorilor. Produsele bune pentru toti clientii si care raspund tuturor nevoilor nu isi gasesc succesul prea rapid si cu eficienta sporita. Gasiti-va o nisa profitabila, pe care sa o acoperiti cat mai in profunzime si in cadrul careia sa nu lasati loc altor afaceri care sa intre in competitie cu afacerea dvs.
2. Care este audienta caracterizata de aceste nevoi, probleme, neajunsuri si dorinte? Trebuie sa stiti ce categorie sociala ocupa, care sunt veniturile lor, varsta, sexul, comportamentul, stilul de viata samd.
3. Ce produse si servicii folosesc acesti consumatori pentru a-si rezolva nevoile, dorintele samd? Aflati catre ce tip de produse si servicii se indreapta pentru a-si rezolva nevoile, dorintele samd. Puteti detine o companie de produse cosmetice si veti descoperi ca o crema de intinerire pentru femei se adreseaza nevoilor de regsire a respectului de sine, a valorii interioare, nevoie indeplinita si de multe alte tipuri de produse si servicii de pe piete conexe sau total diferite.
4. In ce perioada a anului, a lunii, a zilei isi efectueaza cumparaturile sau utilizeaza serviciile in cauza? In perioadele de varf veti avea ocazia sa lansati cele mai eficiente campanii de promovare si diferentiere fata de restul afacerilor cu care intrati in competitie. Fiti la linia de start cand se trage focul de incepere.
5. De unde isi achizitioneaza produsele si unde utilizeaza serviciile? Cu alte cuvinte, aflati care sunt competitorii dvs principali, cei pe care va trebui sa ii devansati prin diferentiere de top.
6. Ce ii motiveaza sa cheltuiasca sume de bani pentru a-si acoperi aceste nevoi, dorinte samd? Altfel spus, va trebui sa cunoasteti modul clientilor de a-si lua decizia de achizitionare. Vor cumpara o lotiune de corp fiindca doresc sa se simta mai increzatori in sine, mai tineri, mai atragatori sau datorita faptului ca lotiunea detine un nivel ridicat de glicerina?
Separati beneficii de caracteristici si veniti cu strategiile si campaniile adecvate, care sa puna accentul pe motivatiile constientizate sau nu din partea audientei tinta.
Cititi si "Unelte eficiente de marketing pentru afaceri de succes palpabil"
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit