Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum ne folosim de social media in mod corect si ce greseli comitem cel mai des?
Fara social media nu prea mai avem sanse serioase de succes. Avem nevoie de acest instrument de marketing pentru a fi acolo unde sunt si clientii nostri cei mai importanti. Sunt pe Facebook, sunt pe LinkedIN, pe Twitter si nu numai. Este clar ca trebuie sa ne aducem brandul in aceste locatii in care avem si toate sansele sa crestem, sa ne dezvoltam, sa ne consolidam imaginea, reputatia, fundatia pe care se cladeste un business de viitor.
Iata si care sunt greselile cele mai grave in social media, conform BusinessInsider:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Credem ca implicarea in social media se aseamana cu un sprint, dar in realitate este un maraton. Relatiile cu fanii se leaga in timp si asa apar si cele mai bune rezultate. Nu va asteptati la profituri dupa prima luna de activitate intensa in social media.
2. Nu aveti un plan bine sustinut de strategii clare si viabile?
3. Vorbiti prea mult si nu ascultati indeajuns de mult? Nu uitati ca ideea din spatele interactiunii este cel de a oferi informatii si de a primi informatii, la randul dvs. Este esential sa va ascultati fanii si sa stiti de ce au nevoie, ce cerinte au, ce asteptari detin.
4. Nu dam importanta cronicilor negative? Un singur fan suparat sau un client care nu ne place brandul poate sa ne strice munca depusa timp indelungat. Este esential sa stiti ce se spune despre afacerea dvs, ce hibe exista, ce conflicte si probleme sunt si cum le puteti rezolva cat mai rapid. Asigurati-va ca aveti personal care sa se ocupe in mod exclusiv de consolidarea reputatiei online!
5. Aveti asteptari irealiste? Este clar ca social media ne ajuta si ne ofera sanse mai multe de a reusi in afacerile noastre, insa nu va asteptati nicio secunda ca intreg succesul sa vina din aceasta directie. Social media va functiona atat timp cand afacerea dvs functioneaza in intregul ei!
6. Nu uitati sa oferiti continut relevant pentru fanii dvs. Degeaba veti adauga zece postari pe zi daca niciuna nu ofera informatii relevante si utile pentru cei care va urmaresc.
7. Nu raspundeti clientilor, intrebarilor adresate de acestia?
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit