Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum ne folosim de social media in mod corect si ce greseli comitem cel mai des?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fara social media nu prea mai avem sanse serioase de succes. Avem nevoie de acest instrument de marketing pentru a fi acolo unde sunt si clientii nostri cei mai importanti. Sunt pe Facebook, sunt pe LinkedIN, pe Twitter si nu numai. Este clar ca trebuie sa ne aducem brandul in aceste locatii in care avem si toate sansele sa crestem, sa ne dezvoltam, sa ne consolidam imaginea, reputatia, fundatia pe care se cladeste un business de viitor.

Iata si care sunt greselile cele mai grave in social media, conform BusinessInsider:

1. Credem ca implicarea in social media se aseamana cu un sprint, dar in realitate este un maraton. Relatiile cu fanii se leaga in timp si asa apar si cele mai bune rezultate. Nu va asteptati la profituri dupa prima luna de activitate intensa in social media.

2. Nu aveti un plan bine sustinut de strategii clare si viabile?

3. Vorbiti prea mult si nu ascultati indeajuns de mult? Nu uitati ca ideea din spatele interactiunii este cel de a oferi informatii si de a primi informatii, la randul dvs. Este esential sa va ascultati fanii si sa stiti de ce au nevoie, ce cerinte au, ce asteptari detin.

4. Nu dam importanta cronicilor negative? Un singur fan suparat sau un client care nu ne place brandul poate sa ne strice munca depusa timp indelungat. Este esential sa stiti ce se spune despre afacerea dvs, ce hibe exista, ce conflicte si probleme sunt si cum le puteti rezolva cat mai rapid. Asigurati-va ca aveti personal care sa se ocupe in mod exclusiv de consolidarea reputatiei online!

5. Aveti asteptari irealiste? Este clar ca social media ne ajuta si ne ofera sanse mai multe de a reusi in afacerile noastre, insa nu va asteptati nicio secunda ca intreg succesul sa vina din aceasta directie. Social media va functiona atat timp cand afacerea dvs functioneaza in intregul ei!

6. Nu uitati sa oferiti continut relevant pentru fanii dvs. Degeaba veti adauga zece postari pe zi daca niciuna nu ofera informatii relevante si utile pentru cei care va urmaresc.

7. Nu raspundeti clientilor, intrebarilor adresate de acestia?



sursa foto: www.sxc.hu




Tags: social mediasocial media afacerigreseli social mediagreseli social media afaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]