Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client.
Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de lucrurile pe care si le doresc. Asadar, voi in loc de noi!Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
In crearea mesajului pe care doriti sa il transmita brandul dumneavoastra trebuie sa uitati de cuvintele „al nostru”sau „noi”si sa le inlocuiti cu „al tau” sau „tu”.
Aceasta adresare directa are un impact mai mare asupra clientilor potentiali. De aceea, este mai bine sa inlocuiti o fraza care incepe cu „Noi oferim...” cu „Vei obtine...”.
Mai mult, este important sa nu includeti cuvinte utilizate mult prea des si care si-au pierdut impactul, cum ar fi „solutii”,
„beneficii” sau „profesionalism”.
Fiti sincer!
Un mesaj de marketing eficient comunica avantajele de care clientii se bucura atunci cand achizitioneaza produsele dumneavoastra. Mesajul trebuie sa capteze atentia clientilor si sa declanseze dorinta de a cumpara.
Nu trebuie sa cuprinda lauda exagerata, chiar daca produsele dumneavoastra sunt cele mai bune de pe piata. Mesajul de marketing trebuie sa fie un instrument prin care sa aratati cum puteti imbunatati viata clientilor. Aratati cum va tineti de promisiunea inclusa in mesaj.
Un alt motiv pentru care va sfatuim sa fiti sincer in transmiterea mesajului este rapiditatea cu care se propaga mesajele intre clienti.
Din ce in ce mai multi oameni impartasesc cu alte persoane experienta pe care au avut-o cu anumite produse si servicii. Sunt sanse mari ca oamenii sa povesteasca pe bloguri si pe forumuri despre oferta dumneavoastra.
De aceea, nu va puteti ascunde numai in spatele unei campanii inteligente de marketing. Mai mult, daca exista o discrepanta mare intre mesajul care porneste de la dumneavoastra si cel care ajunge la clienti, brandul poate inregistra pierderi importante.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit