Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client.

Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de lucrurile pe care si le doresc. Asadar, voi in loc de noi!

In crearea mesajului pe care doriti sa il transmita brandul dumneavoastra trebuie sa uitati de cuvintele „al nostru”sau „noi”si sa le inlocuiti cu „al tau” sau „tu”.

Aceasta adresare directa are un impact mai mare asupra clientilor potentiali. De aceea, este mai bine sa inlocuiti o fraza care incepe cu „Noi oferim...” cu „Vei obtine...”.

Mai mult, este important sa nu includeti cuvinte utilizate mult prea des si care si-au pierdut impactul, cum ar fi „solutii”,
„beneficii” sau „profesionalism”.

Fiti sincer!

Un mesaj de marketing eficient comunica avantajele de care clientii se bucura atunci cand achizitioneaza produsele dumneavoastra. Mesajul trebuie sa capteze atentia clientilor si sa declanseze dorinta de a cumpara.

Nu trebuie sa cuprinda lauda exagerata, chiar daca produsele dumneavoastra sunt cele mai bune de pe piata. Mesajul de marketing trebuie sa fie un instrument prin care sa aratati cum puteti imbunatati viata clientilor. Aratati cum va tineti de promisiunea inclusa in mesaj.

Un alt motiv pentru care va sfatuim sa fiti sincer in transmiterea mesajului este rapiditatea cu care se propaga mesajele intre clienti.

Din ce in ce mai multi oameni impartasesc cu alte persoane experienta pe care au avut-o cu anumite produse si servicii. Sunt sanse mari ca oamenii sa povesteasca pe bloguri si pe forumuri despre oferta dumneavoastra.

De aceea, nu va puteti ascunde numai in spatele unei campanii inteligente de marketing. Mai mult, daca exista o discrepanta mare intre mesajul care porneste de la dumneavoastra si cel care ajunge la clienti, brandul poate inregistra pierderi importante.



Tags: marketingmesaj de marketingclientiproduse

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]