Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de
4593 0 16 Mai. 2016
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client.

Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de lucrurile pe care si le doresc. Asadar, voi in loc de noi!

In crearea mesajului pe care doriti sa il transmita brandul dumneavoastra trebuie sa uitati de cuvintele „al nostru”sau „noi”si sa le inlocuiti cu „al tau” sau „tu”.

Aceasta adresare directa are un impact mai mare asupra clientilor potentiali. De aceea, este mai bine sa inlocuiti o fraza care incepe cu „Noi oferim...” cu „Vei obtine...”.

Mai mult, este important sa nu includeti cuvinte utilizate mult prea des si care si-au pierdut impactul, cum ar fi „solutii”,
„beneficii” sau „profesionalism”.

Fiti sincer!

Un mesaj de marketing eficient comunica avantajele de care clientii se bucura atunci cand achizitioneaza produsele dumneavoastra. Mesajul trebuie sa capteze atentia clientilor si sa declanseze dorinta de a cumpara.

Nu trebuie sa cuprinda lauda exagerata, chiar daca produsele dumneavoastra sunt cele mai bune de pe piata. Mesajul de marketing trebuie sa fie un instrument prin care sa aratati cum puteti imbunatati viata clientilor. Aratati cum va tineti de promisiunea inclusa in mesaj.

Un alt motiv pentru care va sfatuim sa fiti sincer in transmiterea mesajului este rapiditatea cu care se propaga mesajele intre clienti.

Din ce in ce mai multi oameni impartasesc cu alte persoane experienta pe care au avut-o cu anumite produse si servicii. Sunt sanse mari ca oamenii sa povesteasca pe bloguri si pe forumuri despre oferta dumneavoastra.

De aceea, nu va puteti ascunde numai in spatele unei campanii inteligente de marketing. Mai mult, daca exista o discrepanta mare intre mesajul care porneste de la dumneavoastra si cel care ajunge la clienti, brandul poate inregistra pierderi importante.



Tags: marketingmesaj de marketingclientiproduse

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
08 Ian 2019
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
31 Oct 2018
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016