Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum planific o campanie de e-mail marketing?

de Idei de afaceri 07 Iun. 2024 1295
Cum planific o campanie de e-mail marketing?
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea, folosim e-mail marketingul si pentru fidelizarea clientilor. Nu pare foarte greu de conceput un e-mail pentru abonati si, tocmai de aceea, se poate gresi in mod facil.

Chiar daca ai cele mai bune intentii atunci cand trimiti un e-mail, ai putea fi inteles gresit.
 
Consecintele nu vor intarzia sa apara, astfel clientii fie se vor dezabona de la newsletter, fie nu vor mai acorda atentie e-mailurilor.
 
O greseala des intalnita in randul comercinatilor este bombardarea abonatilor cu oferte speciale. Acestia vor ajunge la concluzia ca firma ta nu mai realizeaza profit si ca unica salvare este reprezentata de aceste oferte speciale. 
 
Pentru a evita ca abonatul sa tastaze butonul "Delete", trimite din cand in cand e-mailuri care sa contina sfaturi si informatii utile despre produsele tale.
 
O persoana care primeste sfaturi si isi largeste astfel aria cunostintelor, va deschide cu interes e-mailurile de la tine. Acestea nu trebuie compuse intr-un limbaj academic, ci trebuie sa folosesti un ton amical, astfel incat sa fii pe intelesul tuturor. Abonatii nu vor aprecia daca, dupa fiecare fraza pe care o citesc, trebuie sa consulte un dictionar.
 
O alta eroare este legata de numele pe care il dai subiectului. Nu folosi denumiri plictisitoare, simple sau malitioase. De exemplu, nu utilza niciodata un astfel de titlu: "Deschide acest e-mail inainte de a fi prea tarziu!". 
 
Toata lumea foloseste acest tip de subiect, incat nimeni nu mai este curios sa citeasca, oricat de bun ar fi produsul pe care il promovezi. 
 
Fereste-te de subiecte ofensatoare, ca de exemplu: "Nu fii ignorant. Deschide acest e-mail." sau: "si un copil de trei ani poate face acest lucru!". Chiar daca tu vrei sa sugerezi ca acel lucru este facil si la indemana oricui, exista posibilitatea ca un individ sa nu-l poata realiza si se va simti jignit. De asemenea, evita utilizarea cuvantului "URGENT". 
 
In caz contrar, abonatii vor crede ca pui presiune asupra lor. Cuvantul acesta ajunge sa-l irite pe cititor. Daca pui la dispozitie o oferta care nu trebuie ratata, incearca inlocuirea lui "urgent" cu: "Mai ai doar trei ore pentru a beneficia de oferta mea!".
 
E-mail marketingul poate fi un mijloc util de a-ti promova produsele daca respecti aceste minime conditii de compunere.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: e-mail marketingmarketingcampanie

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]