Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?
De foarte multe ori, obiectiile potentialilor clienti si ale celor deja existenti sunt legate de preturile prea mari. In mod normal, orice obiectie poate fi confruntata si rezolvata intr-o maniera mai simpla sau mai dificila, cu uneltele necesare, cu rabdare si bune abilitati de customer service.
Haideti sa vedem cum reusim sa rezolvam obiectiile clientilor cand preturile sunt "de vina", conform INC:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Stabilim clar daca preturile sunt cu adevarat de vina sau exista alte obiectii pe care clientii nu doresc sa le aduca in discutie. Se poate ca pretul sa fie mai mult decat acceptabil insa produsul sa nu detina nivelul dorit de calitate. Exista numeroase alte obiectii care ar putea fi rezolvate iar timpul nostru trebuie valorificat pentru a obtine cel mai bun rezultat. Este inutil sa accentuam faptul ca am putea sa foram catre Sud cand "comoara" se afla in Nord.
2. Stabilim fata de ce anume este pretul nostru prea ridicat. Este mai mare decat cel al competitorilor ("Dincolo era mai ieftin, dom'le!"), decat bugetul pe care clientul il are la dispozitie, decat nivelul acceptabil pentru un produs apartinand unei anume game ("Cum sa dau atatia bani pentru un parfum? Cu banii acestia imi pot lua trei perechi de pantofi").
3. In functie de rezultatele culese la primele doua puncte, incercam sa rezolvam obiectiile reale ale potentialului nostru client. Punem accent considerabil pe valoarea produsului sau serviciului in cauza, valoare care va acapara intreaga imagine. Astfel, pretul devine un element impins la coada, devine mult mai putin important. Incercam, de asemenea, sa rezolvam si temerile referitoare la competitorii nostri si la posibilele preturi mai reduse pentru aceleasi produse sau servicii. Putem nota modul in care produsele si serviciile noastre se diferentiaza, impactul pe care il aduc in vietile consumatorilor.
Esential de notat este faptul ca orice produs sau serviciu trebuie vazut si prezentat prin prisma beneficiilor aduse in randul consumatorilor. Nu uitati ca un parfum nu doar ofera un miros superb, ci poate intineri o persoana, ii poate da increderea de care are nevoie, o poate face sa se simta mai fericita samd.
Orice produs si orice serviciu pot fi privite in acest mod, pentru rezultate optime in procesul de vanzare.
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit