Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?
De foarte multe ori, obiectiile potentialilor clienti si ale celor deja existenti sunt legate de preturile prea mari. In mod normal, orice obiectie poate fi confruntata si rezolvata intr-o maniera mai simpla sau mai dificila, cu uneltele necesare, cu rabdare si bune abilitati de customer service.
Haideti sa vedem cum reusim sa rezolvam obiectiile clientilor cand preturile sunt "de vina", conform INC:
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Stabilim clar daca preturile sunt cu adevarat de vina sau exista alte obiectii pe care clientii nu doresc sa le aduca in discutie. Se poate ca pretul sa fie mai mult decat acceptabil insa produsul sa nu detina nivelul dorit de calitate. Exista numeroase alte obiectii care ar putea fi rezolvate iar timpul nostru trebuie valorificat pentru a obtine cel mai bun rezultat. Este inutil sa accentuam faptul ca am putea sa foram catre Sud cand "comoara" se afla in Nord.
2. Stabilim fata de ce anume este pretul nostru prea ridicat. Este mai mare decat cel al competitorilor ("Dincolo era mai ieftin, dom'le!"), decat bugetul pe care clientul il are la dispozitie, decat nivelul acceptabil pentru un produs apartinand unei anume game ("Cum sa dau atatia bani pentru un parfum? Cu banii acestia imi pot lua trei perechi de pantofi").
3. In functie de rezultatele culese la primele doua puncte, incercam sa rezolvam obiectiile reale ale potentialului nostru client. Punem accent considerabil pe valoarea produsului sau serviciului in cauza, valoare care va acapara intreaga imagine. Astfel, pretul devine un element impins la coada, devine mult mai putin important. Incercam, de asemenea, sa rezolvam si temerile referitoare la competitorii nostri si la posibilele preturi mai reduse pentru aceleasi produse sau servicii. Putem nota modul in care produsele si serviciile noastre se diferentiaza, impactul pe care il aduc in vietile consumatorilor.
Esential de notat este faptul ca orice produs sau serviciu trebuie vazut si prezentat prin prisma beneficiilor aduse in randul consumatorilor. Nu uitati ca un parfum nu doar ofera un miros superb, ci poate intineri o persoana, ii poate da increderea de care are nevoie, o poate face sa se simta mai fericita samd.
Orice produs si orice serviciu pot fi privite in acest mod, pentru rezultate optime in procesul de vanzare.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit