Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum rezolvam obiectiile referitoare la preturi?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori, obiectiile potentialilor clienti si ale celor deja existenti sunt legate de preturile prea mari. In mod normal, orice obiectie poate fi confruntata si rezolvata intr-o maniera mai simpla sau mai dificila, cu uneltele necesare, cu rabdare si bune abilitati de customer service.

Haideti sa vedem cum reusim sa rezolvam obiectiile clientilor cand preturile sunt "de vina", conform INC:

1. Stabilim clar daca preturile sunt cu adevarat de vina sau exista alte obiectii pe care clientii nu doresc sa le aduca in discutie.
Se poate ca pretul sa fie mai mult decat acceptabil insa produsul sa nu detina nivelul dorit de calitate. Exista numeroase alte obiectii care ar putea fi rezolvate iar timpul nostru trebuie valorificat pentru a obtine cel mai bun rezultat. Este inutil sa accentuam faptul ca am putea sa foram catre Sud cand "comoara" se afla in Nord.

2. Stabilim fata de ce anume este pretul nostru prea ridicat. Este mai mare decat cel al competitorilor ("Dincolo era mai ieftin, dom'le!"), decat bugetul pe care clientul il are la dispozitie, decat nivelul acceptabil pentru un produs apartinand unei anume game ("Cum sa dau atatia bani pentru un parfum? Cu banii acestia imi pot lua trei perechi de pantofi").

3. In functie de rezultatele culese la primele doua puncte, incercam sa rezolvam obiectiile reale ale potentialului nostru client. Punem accent considerabil pe valoarea produsului sau serviciului in cauza, valoare care va acapara intreaga imagine. Astfel, pretul devine un element impins la coada, devine mult mai putin important. Incercam, de asemenea, sa rezolvam si temerile referitoare la competitorii nostri si la posibilele preturi mai reduse pentru aceleasi produse sau servicii. Putem nota modul in care produsele si serviciile noastre se diferentiaza, impactul pe care il aduc in vietile consumatorilor.

Esential de notat este faptul ca orice produs sau serviciu trebuie vazut si prezentat prin prisma beneficiilor aduse in randul consumatorilor. Nu uitati ca un parfum nu doar ofera un miros superb, ci poate intineri o persoana, ii poate da increderea de care are nevoie, o poate face sa se simta mai fericita samd.

Orice produs si orice serviciu pot fi privite in acest mod, pentru rezultate optime in procesul de vanzare.


Tags: obiectii referitoare la pretpret prea marevanzariobiectii vanzari

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]