Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau
Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului.
Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu clientii mai ales datorita emotiilor pe care le creeaza. Culorile pot ajuta produsele si serviciile sa iasa in evidenta si sa capteze atentia cumparatorilor. Iata in continuare cateva lucruri pe care ar trebui sa le iei in considerare si cinci pe care ar trebui sa le eviti atunci cand alegi culorile brandului tau.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
3 aspecte pe care sa le iei in considerare
1. Alege maximum cinci culori pentru imaginea firmei
tale. Mai putin poate insemna mai mult in acest caz pentru ca oamenii pot avea probleme in a retine logoul tau daca acesta contine prea multe culori. in acest fel va fi mai usor pentru consumatori sa retina ambalajele produselor tale, site-ul sau reclamele.
De exemplu, Nike foloseste doar alb si negru pentru a reprezenta sigla sa, iar consumatorii remarca imediat aceasta marca. Prea multe culori starnesc mai multe emotii si pot crea confuzie pentru consumatori. O consecinta directa poate fi in acest caz pierderea credibilitatii brandului.
2. Analizeaza culorile utilizate de competitie.
Pentru a te diferentia, este important sa stii mai intai care sunt clientii tai si apoi sa cunosti modul in care acestia se prezinta pe piata. Daca produsul tau se vinde pe rafturile magazinelor langa 10, 20 de produse similare, este important sa gasesti o culoare care sa atraga atentia.
De exemplu, apa plata este un produs greu de diferentiat pe rafturi din cauza culorii incolore. Cei mai mulți producatori aleg recipiente si etichete albe, verzi sau albastre. in aceste conditii, un brand care se remarca usor prin simplitate este Carpatica care a ales un recipient si o eticheta transparenta.
3. Alege o culoare „simbol”.
Atunci cand produsele tale pot veni in mai multe culori, alege o culoare care sa atraga atentia pentru reclame. De exemplu, multi clienti intra intr-un magazin pentru ca au vazut o pereche de pantofi rosii in vitrina chiar daca vor pleca cu aceeasi pereche de pantofi, dar pe negru. Aceasta teorie se aplica si in cazul industriei auto.
Articole conexe
Doar 5 branduri romanesti sunt protejate in UE
de Florin AmarieiEste suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?
de Idei de afaceriDe ce sa faci rebranding pentru afacerea ta?
de Idei de afaceriTop 50 cele mai valoroase branduri romanesti in 2017
de Alina ConstantinescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit