Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa alegi culorile potrivite pentru brandul tau

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Desi se spune ca nu e bine sa judeci o carte dupa coperta, majoritatea oamenilor fac acest lucru involuntar. Imaginea este importanta, iar un atribut important al acesteia este culoarea pentru ca are un efect instantaneu asupra privitorului.

Companiile recunosc importanta culorii in comunicarea cu clientii mai ales datorita emotiilor pe care le creeaza. Culorile pot ajuta produsele si serviciile sa iasa in evidenta si sa capteze atentia cumparatorilor. Iata in continuare cateva lucruri pe care ar trebui sa le iei in considerare si cinci pe care ar trebui sa le eviti atunci cand alegi culorile brandului tau.

3 aspecte pe care sa le iei in considerare

1. Alege maximum cinci culori pentru imaginea firmei
tale. Mai putin poate insemna mai mult in acest caz pentru ca oamenii pot avea probleme in a retine logoul tau daca acesta contine prea multe culori. in acest fel va fi mai usor pentru consumatori sa retina ambalajele produselor tale, site-ul sau reclamele.

De exemplu, Nike foloseste doar alb si negru pentru a reprezenta sigla sa, iar consumatorii remarca imediat aceasta marca. Prea multe culori starnesc mai multe emotii si pot crea confuzie pentru consumatori. O consecinta directa poate fi in acest caz pierderea credibilitatii brandului.

2. Analizeaza culorile utilizate de competitie.
Pentru a te diferentia, este important sa stii mai intai care sunt clientii tai si apoi sa cunosti modul in care acestia se prezinta pe piata. Daca produsul tau se vinde pe rafturile magazinelor langa 10, 20 de produse similare, este important sa gasesti o culoare care sa atraga atentia.

De exemplu, apa plata este un produs greu de diferentiat pe rafturi din cauza culorii incolore. Cei mai mulți producatori aleg recipiente si etichete albe, verzi sau albastre. in aceste conditii, un brand care se remarca usor prin simplitate este Carpatica care a ales un recipient si o eticheta transparenta.

3. Alege o culoare „simbol”.

Atunci cand produsele tale pot veni in mai multe culori, alege o culoare care sa atraga atentia pentru reclame. De exemplu, multi clienti intra intr-un magazin pentru ca au vazut o pereche de pantofi rosii in vitrina chiar daca vor pleca cu aceeasi pereche de pantofi, dar pe negru. Aceasta teorie se aplica si in cazul industriei auto.



Tags: brandculoriculoare brandalegerea culorilor

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]