Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa creezi si sa etalezi mesaje publicitare traznet

de Daniela Zugravescu
3224 0 25 Sep. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Un sfat pe care profesionistii vanzarilor il dau tuturor intreprinzatorilor, dar mai ales celor care actioneaza in sfera serviciilor, suna cam asa: atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze acestora impresia ca problema lor a fost deja rezolvata.


Cu alte cuvinte, cautati sa le induceti, oarecum in avans, acel sentiment de satisfactie pe care-l are orice persoana dupa ce o problema a sa si-a gasit rezolvarea. Iar pentru asta e suficient sa folositi in mesajul dvs. timpul trecut.
 
De exemplu, daca aveti o agentie matrimoniala, un slogan de genul „v-am gasit partenerul perfect!” ar fi foarte potrivit. La fel, daca aveti o societate de valori mobiliare, incercati un „Portofoliul de actiuni dvs. a crescut cu 34%!” sau, in cazul in care conduceti un cabinet stomatologic, apelati la o propozitie percutanta, cum ar fi: „Acum puteti zambi cu toti dintii!”. 
 
Asemenea headline-uri, integrate intr-un suport publicitar – fluturas, pliant, panou, insert in presa etc., - sunt mai eficiente decat cele care doar promit rezolvarea problemei („Noi va gasim partenerul perfect!”, „Dantura dvs. poate fi stralucitoare!” etc.).
 
Elementul-cheie - un headline provocator
 
 „Nimeni nu citeste reclamele din presa scrisa!”… Este o afirmatie cu care multi sunt de acord, gandindu-se, uneori pe buna dreptate, ca textele calupurilor publicitare din ziare si reviste nu sunt o lectura prea atractiva.
 
Lucrurile nu stau insa chiar atat de rau; oamenii parcurg de fapt reclamele din presa scrisa, dar in cele mai multe cazuri nu le citesc efectiv, de la cap la coada, ci se rezuma la doar cateva cuvinte sau randuri.
 
De ce acest comportament? Simplu: pentru ca reclamelor le lipseste de obicei acel element care sa-l scoata pe cititor din starea de indiferenta si care sa-l determine sa parcurga textul ce urmeaza pentru a afla mai multe informatii. 
 
In general, elementul-cheie este de un headline provocator, acesta constituind, de departe, cea mai citita parte a unei reclame scrise. Dar efectul pozitiv al headline-ului poate fi sporit prin folosirea si a altor elemente, caracterizate, toate, prin simplitate (pentru ca cititorul va cauta cu privirea, intotdeauna, cele mai simple elemente ale unei reclame):
 
A. Caption-urile. Un caption este textul explicativ care apare langa sau sub o fotografie. O asemenea alaturare (fotografie + caption) atrage imediat atentia, spre deosebire de o fotografie singura, fara caption, care pierde 90% din interesul cititorilor.

Si, din moment ce aceste 1-2 randuri ale caption-ului sunt atat de citite, ele pot combina explicatia fotografiei cu mesajul in sine care trebuie transmis cititorilor. De exemplu, in cazul ofertei unei agentii de turism, asta inseamna ca imaginea unei plaje insorite, cu palmieri, poate fi insotita de un text in genul “Litoralul tunisian. O vacanta de 12 zile, servicii de lux, pentru numai 499 euro”.

B. Callout-urile.  E vorba de acele explicatii foarte scurte, legate printr-o linie subtire de elementul vizual la care se refera (ganditi-va la o plansa de anatomie, unde partile corpului uman sau organele interne sunt denumite prin intermediul unor asemenea callout-uri). Callout-urile sunt citite chiar daca privitorul cunoaste deja foarte bine domeniul, pentru ca ele au un dar deosebit de a trezi curiozitatea.

C. Bulele (sau copy ballons). Sunt cunoscute in special din benzile desenate, unde replicile eroilor sunt puse in niste baloane albe care le ies din gura. Si aceste elemente, folosite in cadrul unei reclame, se dovedesc a fi foarte eficiente.
 
Toate aceste “gaselnite” menite sa atraga atentia cititorilor devin si mai importante atunci e vorba de o reclama intr-un catalog gen “Pagini Nationale” sau “Pagini Aurii”. In multitudinea de oferte seci si rigide dintr-un astfel de catalog, o reclama cu bule (de exemplu) iese foarte usor in evidenta.
 


Tags: promovarereclamamarketingmesaje publicitarevanzariclientihead-line

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016