Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa faceti promovare si marketing pentru o afacere cu dulceturi si muraturi

de Silviu Marian Banila
3459 0 13 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.38
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a fi competitiva pe piata, o firma trebuie sa isi planifice din timp activitatea cat si actiunile de marketing.

In cadrul acestei etape, pentru o afacere de producere de gemuri, dulceturi, muraturi etc., principalele aspecte se refera la: 
- clientii carora preparatele dvs. li se adreseaza;
- modalitatea in care veti realiza distributia produselor catre consumatori;
- principalele modalitati de promovare;
- concurenti.

Dupa ce ati realizat toate aceste analize ale pietei, clientilor, concurenței și altor influente asupra firmei, este timpul sa va descrieti firma in lumina tuturor acestor informații si sa realizati o analiza SWOT, adica a punctelor tari, slabe, oportunitaților si amenințarilor. Este o abordare clasica in planificare. Punctele tari și punctele slabe reprezinta factorii interni asupra carora aveți un anumit grad de control și influența. Dimpotriva, oportunitațile și amenințarile reprezinta factori externi, asupra carora nu aveți niciun fel de control.
in cazul exemplului S.C. Dulceturi S.R.L., puncte tari, spre exemplu, ar putea fi considerate:

-Lipsa prezentei in regiune a unor mari producatori care sa prelucreze fructe si sa prepare dulceturi;
-Mare diversitate de fructe de padure in zona in care firma isi desfasoara activitatea;
-Know-how-ul necesar prepararii produselor din fructe de padure si a multor retete traditionale

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !

Puncte slabe ar putea fi considerate:
-Gradul ridicat de perisabilitate al fructelor;
-Caracterul sezonier al activitatii;
-Capacitatea mica de productie, ceea ce face imposibila penetrarea marilor lanturi de magazine
Oportunitatile pot fi constituite de:
-Piața de desfacere in dezvoltare; 
-Concurenta slaba;
-Cheltuielile relativ scazute cu materiile prime si materialele consumabile

Amenintarile pot fi in schimb:
-Conditiile meteorologice;
-Cresterea costului de colectare a fructelor;
-infiintarea altor firme, direct concurente.

Vezi aici cum poti sa incepi aceasta afacere gastronomica !


Tags: afaceremarketingpromovareactiuni de promovaredulceturimuaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.38 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Redactia Ideideafaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Redactia Ideideafaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016