Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci marketing si promovare pentru atelierul tau de croitorie

de Teo Manole 05 Feb. 2018 10109
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimii ani, industria de imbracaminte s-a dezvoltat la nivel mondial pana la proportii de neimaginat in trecut. Popularitatea internetului a lansat o serie de magazine online, dar sunt putine companiile care vand exclusiv online. Exista mai multe motive pentru aceasta, dar cel mai puternic este ca acest concept este inca nou si, in plus, clientii vor sa vada, sa atinga produsul vestimentar inainte de a-l achi zitiona.

In era internetului, prezenta online este obligatorie pentru orice afacere. Chiar si liber-poferionistii care ofera servicii minore isi pot face un blog, iar firmele mici si medii se pot orienta chiar catre un website de prezentare, daca nu chiar catre un magazin online.

Reclama este insa deosebit de importanta. Pe langa recomandarile primite din partea clientilor fideli, este bine sa iti promovezi afacerea. Degeaba investesti in echipamente si oameni calificati, degeaba produsele tale sunt deosebite din punct de vedere calitativ, daca publicul nu afla de ele.

In zilele noastre, internetul este la indemana oricui. Nu existi, daca nu esti pe internet. Un site actualizat ar fi de preferat. Portofoliul tau poate fi astfel vizualizat oricand, de oricine.

O alta forma de comunicare in zilele noastre este blogul. Un blog este eficient deoarece confera o latura mai personala afacerii tale, apropiindu-ti viitorii clienti prin povesti referitoare la activitatile tale.

Pentru a te promova cu succes, este esential sa iti cunosti foarte bine publicul-tinta.

Astfel, daca te axezi pe confectii pentru femei, iti poti face reclama in reviste si ziare locale pentru femei, in cluburi de fitness dedicate doamnelor si domnisoarelor sau in saloane de cosmetica.

Daca te adresezi viitoarelor mirese, poti participa la targuri de profil sau iti poti insera descrierea pe site-uri dedicate nuntilor.

Creatiile pentru copii pot fi promovate in scoli, gradinite, spatii de joaca si asa mai departe.

Odata ce ai identificat publicul-tinta, poti investi in tiparirea unor fluturasi promotionali. Acestia pot fi impartiti local, in zona in care iti desfasori activitatea.

Activitatea de marketing si promovare are ca obiectiv informarea potentialilor clienti in legatura cu ofertele si avantajele firmei tale. Materialele promotionale pot consta in fluturasi si mape de prezentare a activitatii firmei (portofoliu) sau mape cu mostre.

Fluturasii promotionali pot fi impartiti prin intermediul unor colaboratori sau promoteri platiti, in zonele cele mai aglomerate ale localitatii. Un astfel de promoter poate fi platit cu 50-100 lei/zi.

Reclama este esentiala pentru succesul unei companii.

Firma poate fi promovata atat in presa, cat si in spatii publicitare online la costuri reduse. Bugetul de promovare poate porni de la de
200 lei/luna, pentru primele cateva luni.

Poti trimite un portofoliu online catre firmele mai mari, sau poti incerca sa stabilesti intalniri directe in care sa iti faci cunoscute serviciile. Investitiile in reclama pot fi si mai mari la inceput, pana in momentul in care ai acumulat o baza de clienti fideli care sa iti asigure comenzi in mod constant.

Dupa ce a lucrat timp de sapte ani in domeniul HR si alti sapte in contabilitate, Aida Stanescu in varsta de 40 de ani a inceput propria afacere cu un mic atelier de croitorie. Pasiunea pentru cusut a mostenit-o de la mama sa, si in 2012 a deschis atelierul numit Aida Design.

Citeste aici povestea afacerii >>


Tags: marketingpromovarereclamaclienticlienti tinta

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]