Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci marketing si promovare pentru atelierul tau de croitorie

de Teo Manole
8765 0 05 Feb. 2018
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.12
din 13 voturi
RATING UTILIZATORI

In ultimii ani, industria de imbracaminte s-a dezvoltat la nivel mondial pana la proportii de neimaginat in trecut. Popularitatea internetului a lansat o serie de magazine online, dar sunt putine companiile care vand exclusiv online. Exista mai multe motive pentru aceasta, dar cel mai puternic este ca acest concept este inca nou si, in plus, clientii vor sa vada, sa atinga produsul vestimentar inainte de a-l achi zitiona.

In era internetului, prezenta online este obligatorie pentru orice afacere. Chiar si liber-poferionistii care ofera servicii minore isi pot face un blog, iar firmele mici si medii se pot orienta chiar catre un website de prezentare, daca nu chiar catre un magazin online.

Reclama este insa deosebit de importanta. Pe langa recomandarile primite din partea clientilor fideli, este bine sa iti promovezi afacerea. Degeaba investesti in echipamente si oameni calificati, degeaba produsele tale sunt deosebite din punct de vedere calitativ, daca publicul nu afla de ele.

In zilele noastre, internetul este la indemana oricui. Nu existi, daca nu esti pe internet. Un site actualizat ar fi de preferat. Portofoliul tau poate fi astfel vizualizat oricand, de oricine.

O alta forma de comunicare in zilele noastre este blogul. Un blog este eficient deoarece confera o latura mai personala afacerii tale, apropiindu-ti viitorii clienti prin povesti referitoare la activitatile tale.

Pentru a te promova cu succes, este esential sa iti cunosti foarte bine publicul-tinta.

Astfel, daca te axezi pe confectii pentru femei, iti poti face reclama in reviste si ziare locale pentru femei, in cluburi de fitness dedicate doamnelor si domnisoarelor sau in saloane de cosmetica.

Daca te adresezi viitoarelor mirese, poti participa la targuri de profil sau iti poti insera descrierea pe site-uri dedicate nuntilor.

Creatiile pentru copii pot fi promovate in scoli, gradinite, spatii de joaca si asa mai departe.

Odata ce ai identificat publicul-tinta, poti investi in tiparirea unor fluturasi promotionali. Acestia pot fi impartiti local, in zona in care iti desfasori activitatea.

Activitatea de marketing si promovare are ca obiectiv informarea potentialilor clienti in legatura cu ofertele si avantajele firmei tale. Materialele promotionale pot consta in fluturasi si mape de prezentare a activitatii firmei (portofoliu) sau mape cu mostre.

Fluturasii promotionali pot fi impartiti prin intermediul unor colaboratori sau promoteri platiti, in zonele cele mai aglomerate ale localitatii. Un astfel de promoter poate fi platit cu 50-100 lei/zi.

Reclama este esentiala pentru succesul unei companii.

Firma poate fi promovata atat in presa, cat si in spatii publicitare online la costuri reduse. Bugetul de promovare poate porni de la de
200 lei/luna, pentru primele cateva luni.

Poti trimite un portofoliu online catre firmele mai mari, sau poti incerca sa stabilesti intalniri directe in care sa iti faci cunoscute serviciile. Investitiile in reclama pot fi si mai mari la inceput, pana in momentul in care ai acumulat o baza de clienti fideli care sa iti asigure comenzi in mod constant.

Dupa ce a lucrat timp de sapte ani in domeniul HR si alti sapte in contabilitate, Aida Stanescu in varsta de 40 de ani a inceput propria afacere cu un mic atelier de croitorie. Pasiunea pentru cusut a mostenit-o de la mama sa, si in 2012 a deschis atelierul numit Aida Design.

Citeste aici povestea afacerii >>


Tags: marketingpromovarereclamaclienticlienti tinta

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.12 din 5 - 13 voturi.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin P. Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2021







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]