Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa faci vanzari bune prin retele de socializare
Fie ca este vorba despre marketing, vanzari, servicii clienti, realizari sau alte scopuri ale companiei, cand social media face parte din ceea ce presupune o afacere, trebuie manageriata prin planning si follow-up.
Avand aceste lucruri in minte, iata care este planul de bataie!Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Cum iti vei da seama daca planul bazat pe social media functioneaza din moment ce acesta evolueaza in acelasi timp cu afacerea? Cum ii vei testa eficienta?
Cum il vei compara cu rezultatele actuale in vederea ajustarii si regandirii lui? Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti indicii de masurare – numerele – in timp ce dezvolti planul.
Nu iti face griji referitoare la estimari corecte pentru ca nimeni n-o face. Fa pur si simplu presupuneri logice si transforma-le in numere pentru a le putea testa pe parcurs si evalua rezultatele pe masura ce apar.
Numerele se pot referi la traficul generat, tweet-uri, update-uri, likeuri, retweet-uri, cresterea vanzarilor, comenzi pentru oferte speciale sau chiar la masuratori interesante ca Klout sau peer index, care transforma numerele in indici de influenta sau impact.
Verificare si follow-up
Ca orice altceva in planificarea pentru afaceri, planul de actiune bazat pe social media este la fel de bun ca si actiunile pe care le genereaza. Obiectivele, actiunile, analizele si oamenii implicati vor conduce la intalniri regulate (lunar, spre exemplu) de verificare si reevaluare.
Uita-te la plan, compara-l cu rezultatele, adu in discutie motivele neconcordantei dintre prognoza si diagnoza si ajusteaza-l.
Acest proces presupune si evaluarea performantei individuale si a task-urilor specifice conform masuratorilor cantitative. In acest moment se numeste management.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit