Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci vanzari bune prin retele de socializare

de Marinache Horia Cristian 09 Iun. 2015 3126
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie ca este vorba despre marketing, vanzari, servicii clienti, realizari sau alte scopuri ale companiei, cand social media face parte din ceea ce presupune o afacere, trebuie manageriata prin planning si follow-up.

Avand aceste lucruri in minte, iata care este planul de bataie!

Cum iti vei da seama daca planul bazat pe social media functioneaza din moment ce acesta evolueaza in acelasi timp cu afacerea? Cum ii vei testa eficienta?

Cum il vei compara cu rezultatele actuale in vederea ajustarii si regandirii lui? Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti indicii de masurare – numerele – in timp ce dezvolti planul.

Nu iti face griji referitoare la estimari corecte pentru ca nimeni n-o face. Fa pur si simplu presupuneri logice si transforma-le in numere pentru a le putea testa pe parcurs si evalua rezultatele pe masura ce apar.

Numerele se pot referi la traficul generat, tweet-uri, update-uri, likeuri, retweet-uri, cresterea vanzarilor, comenzi pentru oferte speciale sau chiar la masuratori interesante ca Klout sau peer index, care transforma numerele in indici de influenta sau impact.

Verificare si follow-up

Ca orice altceva in planificarea pentru afaceri, planul de actiune bazat pe social media este la fel de bun ca si actiunile pe care le genereaza. Obiectivele, actiunile, analizele si oamenii implicati vor conduce la intalniri regulate (lunar, spre exemplu) de verificare si reevaluare.

Uita-te la plan, compara-l cu rezultatele, adu in discutie motivele neconcordantei dintre prognoza si diagnoza si ajusteaza-l.

Acest proces presupune si evaluarea performantei individuale si a task-urilor specifice conform masuratorilor cantitative. In acest moment se numeste management.




Tags: marketingsocial mediaafacerepromovare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]