Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa faci vanzari bune prin retele de socializare

de Marinache Horia Cristian 09 Iun. 2015 3070
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie ca este vorba despre marketing, vanzari, servicii clienti, realizari sau alte scopuri ale companiei, cand social media face parte din ceea ce presupune o afacere, trebuie manageriata prin planning si follow-up.

Avand aceste lucruri in minte, iata care este planul de bataie!

Cum iti vei da seama daca planul bazat pe social media functioneaza din moment ce acesta evolueaza in acelasi timp cu afacerea? Cum ii vei testa eficienta?

Cum il vei compara cu rezultatele actuale in vederea ajustarii si regandirii lui? Tot ce trebuie sa faci este sa stabilesti indicii de masurare – numerele – in timp ce dezvolti planul.

Nu iti face griji referitoare la estimari corecte pentru ca nimeni n-o face. Fa pur si simplu presupuneri logice si transforma-le in numere pentru a le putea testa pe parcurs si evalua rezultatele pe masura ce apar.

Numerele se pot referi la traficul generat, tweet-uri, update-uri, likeuri, retweet-uri, cresterea vanzarilor, comenzi pentru oferte speciale sau chiar la masuratori interesante ca Klout sau peer index, care transforma numerele in indici de influenta sau impact.

Verificare si follow-up

Ca orice altceva in planificarea pentru afaceri, planul de actiune bazat pe social media este la fel de bun ca si actiunile pe care le genereaza. Obiectivele, actiunile, analizele si oamenii implicati vor conduce la intalniri regulate (lunar, spre exemplu) de verificare si reevaluare.

Uita-te la plan, compara-l cu rezultatele, adu in discutie motivele neconcordantei dintre prognoza si diagnoza si ajusteaza-l.

Acest proces presupune si evaluarea performantei individuale si a task-urilor specifice conform masuratorilor cantitative. In acest moment se numeste management.




Tags: marketingsocial mediaafacerepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
05 Aug 2022
In prezent, Romania pe locul 28 in topul mondial al consumului mediu de bere si pe 23 in Europa, cu 58 de litri pe cap de locuitor. Cea mai mare...

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
04 Mai 2022
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]