Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa gandesti o reclama care va atrage clienti!
Se poate ca aceasta mare dilema sa fie si cea mai mare in randul antreprenorilor si specialistilor in marketing. Nu ne mira un asemenea lucru, mai ales cand stim clar ca un produs nu se vinde fara promovare, cand constientizam ca orice serviciu care nevoie de marketing de top si de advertising de calitate pentru a detine sanse intregi de succes in ceea ce priveste nivelul de incasari.
Asa ca luam un loc in scaune, ne lasam pe spate, inchidem ochii si incercam sa vizualizam acea reclama de care avem nevoie pentru a ne atrage clientii. Este acolo, chiar sub nasul nostru, dar nu o putem vizualiza in intregime. Avem cateva franturi care ne spun ce mesaj vrem sa transmitem, ce culori am putea folosi, ce simboluri ar fi eficiente in a determina potentialii clienti sa devina clienti activi.Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Prima regula pentru o reclama de succes este cea de a ne pune in locul clientilor. Trebuie sa stiti toate detaliile referitoare la audienta dvs tinta si sa fiti sigur ca produsele si serviciile dvs sunt perfecte pentru acestia si le aduc beneficii reale.
O alta regula de aur de care sa tinem cont este cea referitoare la onestitate. Nu proiectati asteptari false in randul potentialilor consumatori. Nu exagerati beneficiile reale si nu promiteti ceea ce nu puteti oferi.
De asemenea, este esential sa intelegem cum functioneaza mecanismul de decizie a consumatorului ideal. Cand ia o anumita decizie de a achizitiona produsul in cauza? In ce conditii se va simti determinat sa il cumpere? Care este locatia potrivita si care sunt motivele principale care l-ar convinge sa scoata bani din buzunar?
Mai mult, este esential sa lucram in cadrul unui univers al emotiilor. La acest nivel vom gasi si resursele necesare pentru a construi reclama perfecta. Un gel de dus nu aduce doar beneficii pentru cei care doresc sa scape de mirosurile neplacute sau sa se invioreze dupa o zi torida. Un gel de dus poate sa proiecteze un sentiment de frumusete, de grija, de lux, de sanatate pentru o piele avida de substante benefice si nu numai.
In acest sens, orice produs sau serviciu poate rezona cu universul emotional al oricarui client. Mai mult, este esential sa prezentam mesajul potrivit in maniera potrivita. Comicul si dramaticul functioneaza in foarte multe cazuri. Aceste doua maniere sunt si cele care atrag atentia cel mai puternic si ii fac pe consumatori sa retina mesajul mai mult timp.
Mult succes!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit