Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gandesti o reclama care va atrage clienti!

de Ilinca Dobrescu 08 Aug. 2012 3776
Cum sa gandesti o reclama care va atrage clienti!
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Se poate ca aceasta mare dilema sa fie si cea mai mare in randul antreprenorilor si specialistilor in marketing. Nu ne mira un asemenea lucru, mai ales cand stim clar ca un produs nu se vinde fara promovare, cand constientizam ca orice serviciu care nevoie de marketing de top si de advertising de calitate pentru a detine sanse intregi de succes in ceea ce priveste nivelul de incasari.

Asa ca luam un loc in scaune, ne lasam pe spate, inchidem ochii si incercam sa vizualizam acea reclama de care avem nevoie pentru a ne atrage clientii. Este acolo, chiar sub nasul nostru, dar nu o putem vizualiza in intregime. Avem cateva franturi care ne spun ce mesaj vrem sa transmitem, ce culori am putea folosi, ce simboluri ar fi eficiente in a determina potentialii clienti sa devina clienti activi.

Prima regula pentru o reclama de succes este cea de a ne pune in locul clientilor. Trebuie sa stiti toate detaliile referitoare la audienta dvs tinta si sa fiti sigur ca produsele si serviciile dvs sunt perfecte pentru acestia si le aduc beneficii reale.

O alta regula de aur de care sa tinem cont este cea referitoare la onestitate. Nu proiectati asteptari false in randul potentialilor consumatori. Nu exagerati beneficiile reale si nu promiteti ceea ce nu puteti oferi.

De asemenea, este esential sa intelegem cum functioneaza mecanismul de decizie a consumatorului ideal. Cand ia o anumita decizie de a achizitiona produsul in cauza? In ce conditii se va simti determinat sa il cumpere? Care este locatia potrivita si care sunt motivele principale care l-ar convinge sa scoata bani din buzunar?

Mai mult, este esential sa lucram in cadrul unui univers al emotiilor. La acest nivel vom gasi si resursele necesare pentru a construi reclama perfecta. Un gel de dus nu aduce doar beneficii pentru cei care doresc sa scape de mirosurile neplacute sau sa se invioreze dupa o zi torida. Un gel de dus poate sa proiecteze un sentiment de frumusete, de grija, de lux, de sanatate pentru o piele avida de substante benefice si nu numai.

In acest sens, orice produs sau serviciu poate rezona cu universul emotional al oricarui client. Mai mult, este esential sa prezentam mesajul potrivit in maniera potrivita. Comicul si dramaticul functioneaza in foarte multe cazuri. Aceste doua maniere sunt si cele care atrag atentia cel mai puternic si ii fac pe consumatori sa retina mesajul mai mult timp.

Mult succes!


Tags: marketingreclamamesaj reclamareclama emotiimarketing emotii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]