Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei
Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea companiei.
Propriul meu plan de afaceri
Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Este posibil ca procedurile simple si clasice sa fie supuse unor controale detaliate, dar sa fie cerute de un mediu axat pe clienti.
Spre exemplu, o procedura clasica ar fi aceea cand cumparatorii ar gasi un produs nefunctional, sa il trimita inapoi la expeditor. Aceasta procedura a fost intalnita initial la comenzile prin posta, apoi la cele telefonice, ca mai apoi sa ajunga si la nivelul online al companiei respective. In loc sa isi piarda timpul ca sa returneze produsul, clientii sunt invitati sa plateasca o garantie in avans, pentru a acoperi aceste situatii neplacute. Scopul acestei strategii, in cazul in care un client primeste un produs nefunctional, nu este acela de a se asigura ca produsul este inapoiat companiei, ci acela de a fi siguri ca organizatia nu pierde nici un client.
Ar fi mult mai simplu pentru client sa existe un serviciu de colectare al companiei, chiar cu posibilitatea de a primi un produs nou in locul celui stricat. De fapt, aceasta este procedura intalnita in magazinele propriu-zise. Pentru o companie care are proceduri clasice, este normal sa existe o oarecare reticenta la schimbari, mai ales cand preupune costuri suplimentare.
Daca nu se subliniaza ca exista o valoare a clientilor pentru companie, dar si ca mentinerea lor merita o investitie, aceste proceduri interne nu se vor schimba.
O data ce se va realiza ca acesti clienti sunt mai importanti pentru companie decat ultima lor achizitie, dar si ca pot influenta negativ potentialii daca nu le sunt rezolvate problemele cu tact, chiar si cele mai vechi proceduri vor fi radical schimbate.
Compania trebuie sa fie cea care depune eforturi pentru satisfacerea clientilor, si nu invers.
Unul dintre beneficiile evolutiei digitale permite constanta imbunatatire a produselor, oferindu-ne posibilitatea sa admitem greselile de productie, cu conditia existentei unei modalitati de reparare a produsului respectiv. Fiind deschisa si sincera, compania va primi simpatia cat mai multor clienti.
Daca o companie nu recunoaste defectele unui produs sau chiar nefunctionalitatea acestuia, va ajunge sa fie discreditata, iar utilizatorii forum-urilor vor incepe sa caute alti furnizori. Inevitabil, va exista cel putin o alternativa la care acestia sa apeleze.
Articole conexe
Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia
de Florin Amariei5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei
de Idei de afaceri6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice
de Alexandra PopescuAngajatii lenesi si rolul lor in companie...
de Ilinca DobrescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit