Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa influentezi un forum din interiorul companiei
Companiile de pe piata digitala trebuie sa inteleaga si sa rasplateasca deschiderea care este necesara pentru a-i atrage atentia clientului digital. Daca o organizatie nu este deschisa catre clientii sai, este posibil ca acestia sa forteze aceasta relatie, indiferent de atitudinea companiei.

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Este posibil ca procedurile simple si clasice sa fie supuse unor controale detaliate, dar sa fie cerute de un mediu axat pe clienti.
Spre exemplu, o procedura clasica ar fi aceea cand cumparatorii ar gasi un produs nefunctional, sa il trimita inapoi la expeditor. Aceasta procedura a fost intalnita initial la comenzile prin posta, apoi la cele telefonice, ca mai apoi sa ajunga si la nivelul online al companiei respective. In loc sa isi piarda timpul ca sa returneze produsul, clientii sunt invitati sa plateasca o garantie in avans, pentru a acoperi aceste situatii neplacute. Scopul acestei strategii, in cazul in care un client primeste un produs nefunctional, nu este acela de a se asigura ca produsul este inapoiat companiei, ci acela de a fi siguri ca organizatia nu pierde nici un client.
Ar fi mult mai simplu pentru client sa existe un serviciu de colectare al companiei, chiar cu posibilitatea de a primi un produs nou in locul celui stricat. De fapt, aceasta este procedura intalnita in magazinele propriu-zise. Pentru o companie care are proceduri clasice, este normal sa existe o oarecare reticenta la schimbari, mai ales cand preupune costuri suplimentare.
Daca nu se subliniaza ca exista o valoare a clientilor pentru companie, dar si ca mentinerea lor merita o investitie, aceste proceduri interne nu se vor schimba.
O data ce se va realiza ca acesti clienti sunt mai importanti pentru companie decat ultima lor achizitie, dar si ca pot influenta negativ potentialii daca nu le sunt rezolvate problemele cu tact, chiar si cele mai vechi proceduri vor fi radical schimbate.
Compania trebuie sa fie cea care depune eforturi pentru satisfacerea clientilor, si nu invers.
Unul dintre beneficiile evolutiei digitale permite constanta imbunatatire a produselor, oferindu-ne posibilitatea sa admitem greselile de productie, cu conditia existentei unei modalitati de reparare a produsului respectiv. Fiind deschisa si sincera, compania va primi simpatia cat mai multor clienti.
Daca o companie nu recunoaste defectele unui produs sau chiar nefunctionalitatea acestuia, va ajunge sa fie discreditata, iar utilizatorii forum-urilor vor incepe sa caute alti furnizori. Inevitabil, va exista cel putin o alternativa la care acestia sa apeleze.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit