Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa intelegi valoarea unui fan Facebook
Daca te numeri printre majoritatea vanzatorilor sau detinatorilor de afaceri cu care am discutat zilele acestea, probabil te vei intreba care sunt avantajele fanilor Facebook asupra marcii tale. De asemenea, este cu mult mai probabil ca ei sa incheie o afacere cu tine decat cei care nu te “plac” pe Facebook?
Este mai probabil ca cei ce se declara fani sa ia parte la "actiunile dorite” utilizand Facebook, precum achizitionarea, instalarea unei aplicatii, participarea la loto sau votarea online in cadrul unui concurs.Informatia se bazeaza pe studiul SocialCode, o agentie sociala detinuta de Washington Post Company, care a analizat 50 de brand-uri si mai mult de 5 milioane de reclame pe parcursul a 5 luni de la inceputul acestui an.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
Propriul meu plan de afaceri
Desigur, ar putea reprezenta o mica surpriza faptul ca fanii sunt mai dispusi sa realizeze actiunile de dorit, decat cei ce nu sunt fani. Dar informatia ca procedeaza astfel la o rata situationala de pana la 547% mai mare decat cei care nu sunt fani, este demna de luat in seama.
In mod specific, cercetarea arata ca fanii Facebook sunt cu 291% mai dispusi sa se asocieze cu diverse marci decat cei ce nu sunt fani. De exemplu, rata de conversie a unui fan pentru instalarea unei aplicatii este de 38%, in comparatie cu cea a unui nonfan, de doar 12%. Aceasta inseamna o diferenta de 239 de procente, sau cu alte cuvinte, fanii convertesc de 3 ori mai mult decat cei ce nu se declara fani. Rata de conversie pentru fanii existenti sau pentru cei ce abia intra in competitia marcilor s-a dovedit a fi de 6% fata de 1% pentru cei ce nu sunt fani- 545 procente diferential.
Atunci cand vine vorba de o achizitie efectiva, sondajul SocialCode arata ca fanii o efectueaza la o rata de 7%, in vreme ce nonfanii cumpara la o rata de doar 2%.
Printre cele sapte actiuni pe care un utilizator le poate efectua pe o pagina a fanilor, SocialCode a descoperit ca diferenta in costul per achizitie, sau CPA, dintre fani si nonfani este de 9,56 dolari.Suma a fost calculata prin impartirea numarului total de accesari la numarul total al actiunilor. Pentru fanii care au instalat o aplicatie, de exemplu, costul de achizitie este de 2,61 dolari, comparativ cu 8,49 dolari pentru nonfani. In mod similar, in cazul efectuarii unei achizitii, CPA-ul pentru fani este de 14,88 dolari, comparativ cu 43,86 pentru nonfani.
Alte costuri includ: concurs de depuneri (17,21 dolari pentru fani, 76,25 dolari pentru nonfani), achizitii facute de fani ( 3,39 dolari pentru fani, 5,17 dolari pentru nonfani), program de inscrieri (41,25 dolari pentru fani, 75,90 dolari pentru nonfani) si inscrierea la loto (2,57 dolari pentru fani, 5,81 dolari pentru nonfani).
In studiile privind fanii Facebook din anul trecut, valoarea unui fan a luat amploare de la 3,60 dolari intr-o cercetare efectuata de Vitrue la 136,39 dolari, in cadrul unei estimari a Syncapse. Problema la studiul SocialCode este presupunerea ca toti acesti fani se angajeaza in actiuni in aceeasi masura si ca aceste actiuni pot fi cantarite la fel. As crede, de exemplu, ca actiunea de “cumparare” va castiga intotdeauna un concurs de voturi. Similar, valoarea unui fan ar trebui masurata in cantitatea de bani pe care el/ea o aduce pe masa sub forma achizitiilor facute, cu costul pe actiune scazut din acea cifra. In concluzie: cat de mult am vandut persoanelor ce s-au angajat ca fanii nostri?
Articole conexe
Facebook intra pe piata de wearables. Va lansa un ceas inteligent
de Florin AmarieiAutenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
de Alexandra PopescuTop 10 legi de aur in social media marketing
de Adela SimonescuTop 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit