Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?
Multe voci spun ca cei mai valorosi clienti sunt cei care ne adora brandul in cel mai adevarat sens al cuvantului. Sunt clienti fideli, loiali, clienti care nu ne-ar abandona pentru niciun alt competitori alaturi de care ne luptam in cadrul unei anumite industrii, nise sau sub-nise.
Si, in mare parte, este adevarat. Clientii fideli sunt cei care ne spun ce aspecte conteaza pentru ei, ce beneficii cauta in cadrul portofoliului nostru de produse si servicii, ce nu trebuie sa schimbam, ci sa evidentiam. Pe acele aspecte care capteaza atentia, interesul, loialitatea si puterea de achitionare a clientilor, mizam in mod pregnant.Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
Cu toate acestea, cei mai valorosi clienti sunt cei care nu sunt multumiti de serviciile si produsele noastre. Acestia ne pot oferi informatiile de care avem nevoie pentru a ne imbunatati produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, noteaza Inc.
Clientii care depun plangeri si sunt nemultumiti ne pot spune exact directiile in care trebuie sa foram pentru a ne creste afacerile in mod avantajos, pentru a permite afacerilor sa devina mai profitabile, de succes real.
Primul pas in valorificarea acestor clienti nemultumiti si extrem de importanti pentru afacerile noastra sta in identificarea lor. Le acordam clientilor nostri sansa de a-si oferi feedback-ul cat mai usor, cat mai simplu si mai rapid. Punem la punct un forum de discutii, un serviciu de relatii cu clientii, un formular usor de trimis catre personalul care preia mesajele si plangerile clientilor.
De asemenea, este nevoie de incurajarea tuturor clientilor in a-si oferi feedback-ul. Foarte multe companii platesc sume impresionante de bani pentru a afla care sunt punctele lor forte si care sunt punctele slabe la care trebuie sa lucreze, care sunt defectele produselor si nemultumirile clientilor.
Esential de retinut este necesitatea de actiune rapida. Orice plangere/ nemultumire fondata trebuie tratata cat mai rapid si prin intermediul strategiilor de solutionare eficienta. Rezultatul natural consta in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor, imbunatatirea serviciilor si produselor, consolidarea imaginii si reputatiei unei afaceri ce tinde catre succes.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit