Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?

de Adela Simonescu 25 Mai. 2012 3357
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe voci spun ca cei mai valorosi clienti sunt cei care ne adora brandul in cel mai adevarat sens al cuvantului. Sunt clienti fideli, loiali, clienti care nu ne-ar abandona pentru niciun alt competitori alaturi de care ne luptam in cadrul unei anumite industrii, nise sau sub-nise.

Si, in mare parte, este adevarat. Clientii fideli sunt cei care ne spun ce aspecte conteaza pentru ei, ce beneficii cauta in cadrul portofoliului nostru de produse si servicii, ce nu trebuie sa schimbam, ci sa evidentiam. Pe acele aspecte care capteaza atentia, interesul, loialitatea si puterea de achitionare a clientilor, mizam in mod pregnant.

Cu toate acestea, cei mai valorosi clienti sunt cei care nu sunt multumiti de serviciile si produsele noastre. Acestia ne pot oferi informatiile de care avem nevoie pentru a ne imbunatati produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, noteaza Inc.

Clientii care depun plangeri si sunt nemultumiti ne pot spune exact directiile in care trebuie sa foram pentru a ne creste afacerile in mod avantajos, pentru a permite afacerilor sa devina mai profitabile, de succes real.

Primul pas in valorificarea acestor clienti nemultumiti si extrem de importanti pentru afacerile noastra sta in identificarea lor. Le acordam clientilor nostri sansa de a-si oferi feedback-ul cat mai usor, cat mai simplu si mai rapid. Punem la punct un forum de discutii, un serviciu de relatii cu clientii, un formular usor de trimis catre personalul care preia mesajele si plangerile clientilor.

De asemenea, este nevoie de incurajarea tuturor clientilor in a-si oferi feedback-ul. Foarte multe companii platesc sume impresionante de bani pentru a afla care sunt punctele lor forte si care sunt punctele slabe la care trebuie sa lucreze, care sunt defectele produselor si nemultumirile clientilor.

Esential de retinut este necesitatea de actiune rapida. Orice plangere/ nemultumire fondata trebuie tratata cat mai rapid si prin intermediul strategiilor de solutionare eficienta. Rezultatul natural consta in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor, imbunatatirea serviciilor si produselor, consolidarea imaginii si reputatiei unei afaceri ce tinde catre succes.


Tags: client valorosclienti valorosiplangeri clientinemultumiri clienti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]