Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa te adresezi mass-media

de Alexandra Popescu 16 Mai. 2014 2829
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Publicitatea este un important element in afaceri si in promovarea produselor. De foarte multa vreme, aceasta are un impact foarte mare asupra oamenilor, fiind cea care le intipareste in minte imaginea unui produs si calitatile acestuia. Pentru antreprenori, castigarea publicitatii si a expunerii media reprezinta o parte din job.

Mai ales atunci cand esti la inceputul unei afaceri, este foarte important ca numele tau sa fie auzit si cunoscut. Daca stii deja ca produsul tau este unul inovator, reprezinta o schimbare de joc si este indispensabil, atunci este timpul ca toata lumea sa stie asta.
 
In continuare avem cateva sfaturi care va vor ajuta sa va adresati mass-media in acest film.
 
1. Pastreaza adresarea scurta. Daca te adresezi unui jurnalist in persoana, atunci prezentarea trebuie sa fie mai scurta de trei minute. Daca te adresezi prin mail, aceasta trebuie sa fie la fel de scurta, insa structurata in fraze si paragrafe scurte, care sa contina exact informatiile cele mai importante, mai ales cele de contact.
 
2. Captureaza-ne atentia. Spune-ne noua, jurnalistilor, ce ar trebui sa scriem despre compania ta, sa fie ceva wow despre ce te-a inspirat sa incepi o astfel de afacere sau altceva. Si foarte important este sa exprimi pasiunea fata de produsul sau serviciul tau pentru a te ajuta sa iti facem o adresare de neuitat, unica.
 
3. Spune care este takeaway-ul din povestea ta. Presa este cea mai in masura sa iti faca publicitate pozitiva, dar si negativa. Pentru cea dintai avem nevoie de antreprenori care au povesti de viata din care sa invete si altii. Pentru asta vino cu ceva unic sau neobisnuit pe care l-ai facut. Daca ai facut ceva revolutionar in marketing, spune-ne. Informatii despre modul unic in care iti gestionezi angajatii sau cat de creativ esti in finantare ne pot ajuta sa iti cream o adresare excelenta, sa cream o poveste in jurul a tot ce ai facut.
 
4. Adresarea pe care o folosesti pentru mass-media trebuie sa fie diferita de cea pentru investitori. Este clar ca ceea ce le spui jurnalistilor difera de ceea ce le spui investitorilor, deoarece celor din urma le vei da informatii despre modul in care tu vrei sa cresti si sa faci miliarde de dolari, spre deosebiri de jurnalisti, care sunt interesati de povestea ta si a companiei, neinteresandu-i planurile tale numerice.
 
5. Impartaseste provocarile tale. Sa fii om de afaceri este greu, iar asta stim cu totii. Nu este mereu vorba doar de bani, ci de o multime de obstacole, provocari, riscuri la care te supui si peste care trebuie sa treci cu brio, in cele din urma. Jurnalistii vor sa auda ce provocari te-au incercat de-a lungul vietii, cum le-ai depasit si ce ai invatat din asta. In plus, ei vor sa auda ce schimbari vrei sa aduci societatii pentru a putea sa iti faca publicitate buna. Trebuie sa fii sincer, pentru ca astfel lucrurile vor deveni mai interesante pentru tine.
 


Tags: mass-mediapublicitatemarketingafacerisfaturi

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]