Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa-ti cresti la sigur vanzarile cu 30-50%?

de Anca Georgescu
2491 0 04 Dec. 2014
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

4 tipuri de persoane va pot furniza marturii eficiente. De ce aveti nevoie de aceste marturii? Daca le veti folosi cu iscusinta, va puteti creste vanzarile cu 30-50%.

Sunt patru tipuri diferite de persoane care pot furniza marturii eficiente:

1. Clientii.
Marturiile clientilor multumiti sunt, de departe, cele mai puternice. O crestere cu 30%-50% a volumului vanzarilor in urma folosirii unor asemenea marturii nu este deloc o raritate.

2. Celebritatile. Acestea nu sunt la fel de credibile precum clientii si asta deoarece lumea stie ca ele sunt platite pentru ceea ce fac. In plus, e posibil ca celebritatea aleasa sa nu fie pe placul unei anumite parti a publicului, ceea ce creeaza de la bun inceput un sentiment de respingere.

3. Expertii.
Daca produceti, sa zicem, manusi chirurgicale, atunci marturia favorabila a sefului sectiei de chirurgie a Spitalului de Urgenta va va aduce beneficii incontestabile. Desigur, expertul poate fi si el platit, dar acest lucru va fi mai putin evident pentru public.

4. Sefii de organizatii.
Presedintele unei asociatii, al unei camere de comert, al unei organizatii renumite etc., directorul unei institutii si alte persoane de acest gen sunt foarte credibile. Marturiile lor au greutate, deoarece publicul e convins ca opiniile lor nu prea pot fi cumparate.


Tags: marturiimarturii eficentevanzaricum sa cresti vanzarile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016