Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti faci auzit mesajul publicitar si sa ai vanzari de top?

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ati incercat sa atrageti atentia publicului asupra produselor sau serviciilor oferite de firma voastra si ati esuat? Mai mult ca sigur, nu receptivitatea consumatorilor este de vina, ci modalitatea pe care ati ales-o pentru a va face auzit mesajul.

Mai mult decat orice altceva, alegerea informatiei ce va avea efectul maxim asupra potentialilor consumatori este ceea ce determina succesul unei campanii de promovare.

Iata cateva principii de baza ce trebuie respectate la elaborarea materialelor promotionale:

- sa se adreseze publicului tinta vizat;
- sa contina un mesaj clar;
- sa apara pe piata la momentul potrivit;
- sa fie sustinute de o personalitate de renume;
- sa contina un element inedit pentru a capta interesul publicului.

Identificarea celui mai bine receptionat mesaj

O prezentare terna a serviciilor sau produselor oferite de catre firma nu va avea efectul dorit asupra potentialilor clienti. Un plus de interes va fi adaugat daca se va corela lansarea campaniei cu un eveniment important din viata companiei.

De exemplu: introducerea pe piata a unui nou tip de serviciu cu ocazia abonarii clientului cu numarul 100. Alte asemenea evenimente ce pot fi folosite ca pretext pentru aceasta campanie pot fi:

- evenimente speciale pe care firma urmeaza sa le gazduiasca (o conferinta, un seminar etc.)

- inaugurarea unui nou sediu al firmei

- noi tipuri de produse sau servicii

- o aniversare a firmei

- realizarea unui obiectiv propus.




Tags: vanzariclientimesaje publicitareafacerecampanii de promovarepromovare

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]