Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
3307 0 17 Feb. 2016
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de la care pornesti.

Poti planifica vanzarile pentru produsul principal al afacerii tale pentru urmatorul an folosind ca sursa de informare rapoartele de vanzari din ultimii trei ani si previziuni la nivelul pietei din studii de specialitate.

Pentru a fi mai usor sa-ti planifici vanzarile, este indicat sa le imparti in categorii simple, usor de estimat.

De exemplu, daca ai o afacere in productie si realizezi mai multe tipuri de produse, planifica vanzarile pe fiecare produs in parte. Astfel, va fi mai usor sa realizezi comparatii si sa eviti erori in previziuni.

De asemenea, daca ai produse similare, dar cu preturi diferite, e bine sa le planifici separat.

La final, aduna toate veniturile, pe fiecare categorie de produs identificata si astfel obtii totalul vanzarilor. Astfel, vei avea atat informatii detaliate, pe fiecare produs si vei obtine o imagine de ansamblu realista pentru produsele sau serviciile tale.

Categoriile te vor ajuta si pe parcursul anului, cand compari volumele estimate cu cele vandute si modul in care au variat preturile.

Pasul urmator este sa-ti creezi un plan de actiune pentru urmatoarele situatii ipotetice:

Ce fac in situatia in care vanzarile scad cu 20% sau cand preturile se reduc cu 10%?
IMi poti asuma pierderile?
Pot face fata unei cresteri de 30% a vanzarilor?
Am capacitatea de productie necesara sau trebuie sa realizez investitii suplimentare?
Dispun de stocuri suficiente pentru a face fata cresterii cererii? samd.





Tags: vanzariplanificarea vanzarilorrapoarte vanzariafacereinvestitii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Redactia Ideideafaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Redactia Ideideafaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin P. Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016