Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa-ti scrii cea mai tare reclama?
Daca ati incercat vreodata sa scrieti un text de reclama, cunoasteti probabil angoasa pe care v-o creeaza foaia alba de hartie din fata dvs. (sau ecranul imaculat al calculatorului). De unde sa incepeti?
Cum sa incepeti? Pe ce idee sa mergeti? Ce ar atrage, oare, atentia cititorilor? Sa cautati ceva umoristic, vreun joc de cuvinte? Sau nu? Sunteti perfect constient ca de cuvintele pe care le veti scrie in acea reclama depinde cat de rotunjor (sau de stafidit) va fi contul dvs. din banca in urmatoarele luni. si gandul asta nu face decat sa va scurt-circuiteze potentialul creator.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
A scrie un text care sa-i strambe de emotie pe cititori e o treaba al naibii de grea si o sa transpirati putin pana o s-o duceti la bun sfarsit. Dar nu agravati situatia stand prabusit ore in sir pe scaunul din fata monitorului si cautand inspiratia, cu incapatanare, pe tavan.
Mai bine faceti ceva cu adevarat folositor: luati un teanc de ziare si reviste si rasfoiti-le rapid, pagina cu pagina, aruncand o privire foarte scurta asupra calupurilor de reclama; ori de cate ori intalniti un headline (titlu) care va atrage atentia, opriti-va, decupati reclama respectiva (chiar daca nu are nici cea mai mica legatura cu domeniul afacerii dvs.) si puneti-o intr-un dosar.
In cateva zeci de minute veti strange astfel vreo cinci-zece reclame, iar daca repetati exercitiul acesta o data la cateva zile, in scurt timp dosarul dvs. va deveni destul de consistent. Acum, ori de cate ori aveti nevoie de inspiratie, consultati “recolta”: din moment ce headline-urile respective v-au determinat sa va opriti asupra lor, inseamna ca ideea pe care sunt construite este eficienta.
Vedeti daca nu puteti adapta ideea in cauza la propria dvs. reclama. incercand acest lucru, e foarte posibil sa descoperiti ca va vin in minte alte idei, mai mult sau mai putin inrudite cu cea initiala, dar la fel de reusite. Bingo!
Evident, recomandarea aceasta nu este un indemn la furt de proprietate intelectuala. Vorbim aici doar de o metoda de a iesi din “blocajul foii albe”, de o supapa care sa va descatuseze propria creativitate. Oricum, e greu de crezut ca headline-ul reclamei unei afaceri se potriveste mot-à-mot si in cazul altei afaceri, cu un cu totul alt obiect de activitate.
Succes!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit