Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?

de Dan Iacobescu 21 Mar. 2016 3903
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul unei povesti dinamice sau al unei metafore, sunt mai multe sanse sa ajungi la inima audientei decat daca expui fapte ca atare.

Autoarea Maya Angelou a surprins aceasta idee atunci cand a afirmat: „Am invatat ca oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.” Povestile spuse asa cum trebuie au puterea de a captiva orice tip de audienta – clientii tai, angajatorii sau investitorii.

O poveste care educa si binedispune in acelasi timp poate fi cea mai buna modalitate de transmitere a unui mesaj. Iata de ce:
Povestile te fac sa pari mai uman. Te ajuta sa cladesti o relatie intre tine si persoana cu care vorbesti.

Cu o poveste poti transforma un client intr-un adept al afacerii tale. O tehnica clasica de vanzare probabil iti va speria potentialii clienti, insa o povestioara emotionala ii va atrage. Spune-le cum si de ce ai inceput aceasta afacere.

Povestea poate schimba dinamica dintre voi – te vei indeparta de la rolul de vanzator si vei pune bazele unei relatii profesionale de lunga durata.

Povestile simplifica ideile complexe. Cele mai bune agentii de publicitate stiu ca strategiile complicate pot fi dificil de explicat. Asa ca atunci cand prezinta un produs clientilor nu prezinta detaliile, ci spun o poveste. Spun povestea afacerii clientilor sai.

Ilustreaza modul in care o noua abordare publicitara va contribui la cresterea segmentului de piata si la cresterea recunoasterii brandului. Aplica aceasta metoda in interactiunea cu clientii, in special atunci cand explici un concept complex.

Ii vei incita si implica in discutie. De obicei, puterea de concentrare a audientei este destul de redusa. Esti norocos daca beneficiezi de cateva minute de atentie sporita inainte ca ascultatorul sa fie coplesit de plictiseala si sa inceapa sa-si verifice telefonul sau e-mail-urile.

Nu irosi timp pretios dand din mana in mana raportul pe care l-ai pregatit inainte de intalnire. In loc sa faci asta, implicati audienta. incepe povestind despre cum ai dezvoltat un produs nou si l-ai dus pe culmile succesului.


Tags: promovareafacereafacericlienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]