Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?
Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul unei povesti dinamice sau al unei metafore, sunt mai multe sanse sa ajungi la inima audientei decat daca expui fapte ca atare.
Autoarea Maya Angelou a surprins aceasta idee atunci cand a afirmat: „Am invatat ca oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.” Povestile spuse asa cum trebuie au puterea de a captiva orice tip de audienta – clientii tai, angajatorii sau investitorii.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
O poveste care educa si binedispune in acelasi timp poate fi cea mai buna modalitate de transmitere a unui mesaj. Iata de ce:
Povestile te fac sa pari mai uman. Te ajuta sa cladesti o relatie intre tine si persoana cu care vorbesti.
Cu o poveste poti transforma un client intr-un adept al afacerii tale. O tehnica clasica de vanzare probabil iti va speria potentialii clienti, insa o povestioara emotionala ii va atrage. Spune-le cum si de ce ai inceput aceasta afacere.
Povestea poate schimba dinamica dintre voi – te vei indeparta de la rolul de vanzator si vei pune bazele unei relatii profesionale de lunga durata.
Povestile simplifica ideile complexe. Cele mai bune agentii de publicitate stiu ca strategiile complicate pot fi dificil de explicat. Asa ca atunci cand prezinta un produs clientilor nu prezinta detaliile, ci spun o poveste. Spun povestea afacerii clientilor sai.
Ilustreaza modul in care o noua abordare publicitara va contribui la cresterea segmentului de piata si la cresterea recunoasterii brandului. Aplica aceasta metoda in interactiunea cu clientii, in special atunci cand explici un concept complex.
Ii vei incita si implica in discutie. De obicei, puterea de concentrare a audientei este destul de redusa. Esti norocos daca beneficiezi de cateva minute de atentie sporita inainte ca ascultatorul sa fie coplesit de plictiseala si sa inceapa sa-si verifice telefonul sau e-mail-urile.
Nu irosi timp pretios dand din mana in mana raportul pe care l-ai pregatit inainte de intalnire. In loc sa faci asta, implicati audienta. incepe povestind despre cum ai dezvoltat un produs nou si l-ai dus pe culmile succesului.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit