Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa transformi un client intr-un adept al afacerii tale?

de Dan Iacobescu 21 Mar. 2016 3682
4.9 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Politicienii spun o gramada de povesti in cadrul discursurilor lor din timpul campaniilor si e clar de ce: daca transmiti mesajul prin intermediul unei povesti dinamice sau al unei metafore, sunt mai multe sanse sa ajungi la inima audientei decat daca expui fapte ca atare.

Autoarea Maya Angelou a surprins aceasta idee atunci cand a afirmat: „Am invatat ca oamenii vor uita ce ai spus, vor uita ce ai facut, dar nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.” Povestile spuse asa cum trebuie au puterea de a captiva orice tip de audienta – clientii tai, angajatorii sau investitorii.

O poveste care educa si binedispune in acelasi timp poate fi cea mai buna modalitate de transmitere a unui mesaj. Iata de ce:
Povestile te fac sa pari mai uman. Te ajuta sa cladesti o relatie intre tine si persoana cu care vorbesti.

Cu o poveste poti transforma un client intr-un adept al afacerii tale. O tehnica clasica de vanzare probabil iti va speria potentialii clienti, insa o povestioara emotionala ii va atrage. Spune-le cum si de ce ai inceput aceasta afacere.

Povestea poate schimba dinamica dintre voi – te vei indeparta de la rolul de vanzator si vei pune bazele unei relatii profesionale de lunga durata.

Povestile simplifica ideile complexe. Cele mai bune agentii de publicitate stiu ca strategiile complicate pot fi dificil de explicat. Asa ca atunci cand prezinta un produs clientilor nu prezinta detaliile, ci spun o poveste. Spun povestea afacerii clientilor sai.

Ilustreaza modul in care o noua abordare publicitara va contribui la cresterea segmentului de piata si la cresterea recunoasterii brandului. Aplica aceasta metoda in interactiunea cu clientii, in special atunci cand explici un concept complex.

Ii vei incita si implica in discutie. De obicei, puterea de concentrare a audientei este destul de redusa. Esti norocos daca beneficiezi de cateva minute de atentie sporita inainte ca ascultatorul sa fie coplesit de plictiseala si sa inceapa sa-si verifice telefonul sau e-mail-urile.

Nu irosi timp pretios dand din mana in mana raportul pe care l-ai pregatit inainte de intalnire. In loc sa faci asta, implicati audienta. incepe povestind despre cum ai dezvoltat un produs nou si l-ai dus pe culmile succesului.


Tags: promovareafacereafacericlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.9 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
04 Mai 2022
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]