Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai

de Robert Bratu 27 Sep. 2010 4670
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice antreprenor a putut observa, in ultima vreme, noua tendinta a cumparatorilor: sa cheltuiasca mai putin si sa-si doreasca mai mult. Au devenit mai atenti, atat la ceea ce cumpara, cat si de unde cumpara. Astfel, potentialii tai clienti iti studiaza compania si activitatea pe piata mai mult ca niciodata. Esti sigur ca le transmiti mesajul corect?

Vei fi poate surprins sa afli ca exista o mare diferenta intre ceea ce o companie vinde si ceea ce clientii ei cumpara. Odata ce si-au dat seama care sunt nevoile si dorintele cele mai ascunse ale potentialilor consumatori, multe companii au inceput sa „vanda” stiluri de viata, aventura sau personalitate. Abia dupa toate acestea este pozitionat produsul in sine, care poate fi un televizor, o motocicleta sau un nou parfum.

Ca sa poti sa vinzi in asa maniera ai nevoie de un mesaj puternic, un mesaj pe care cumparatorii doresc sa il auda. Primul pas in conceperea acestui mesaj este aflarea celor mai mari aspiratii ale clientilor tai, ale celor mai importante si ascunse dorinte si ale celor mai puternice sentimente.

Mesajul principal pe care il formulezi mai apoi trebuie sa ramana acelasi, indiferent de canalul de comunicare pe care il folosesti. Asta inseamna ca trebuie sa fie simplu, direct si usor de memorat. Aminteste-ti ca acest mesaj va reprezenta tot ceea ce insemna compania ta. Va fi doar al tau si te vei pute identifica prin intermediul sau, lucru foarte important daca pe piata mai exista cateva sute de companii care vand aceleasi produse. Acest mesaj trebuie sa faca diferenta clara intre tine si ceilalti competitori.


Poti sa exprimi in cateva cuvinte ce este si ce face compania ta? Acest lucru poate parea dificil pentru cei aflati la inceput de drum, dar si pentru cei care isi desfasoara activitatea intr-un domeniu tehnic. Indiferent de situatie, este imposibil sa nu gasesti la un moment dat cuvintele potrivite pentru mesajul tau. Esential este sa exprimi clar ceea ce compania ta ofera.

Fii foarte atent si acorda-ti suficient timp pentru crearea mesajului companiei tale. Odata formulat, nu ar trebui inlocuit niciodata. E posibil sa treaca sase luni, un an sau mai mult pana cand lumea va intelege si memora mesajul tau, insa, daca este mesajul potrivit, il vor retine pentru toata viata.



Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?

de Idei de afaceri
11 Nov 2024
Decorul de nunta evolueaza constant, reflectand nu doar stilurile si preferintele individuale ale cuplurilor, ci si tendintele globale in design si...

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Analiza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze

de Bianca Tila
08 Apr 2024
In mediul afacerilor, PEST este un instrument puternic de analiza a situatiilor strategice. Managerii au responsabiliutatea de a-si cunoaste mediul...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]