Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa transmiti mesajul potrivit clientilor tai
Orice antreprenor a putut observa, in ultima vreme, noua tendinta a cumparatorilor: sa cheltuiasca mai putin si sa-si doreasca mai mult. Au devenit mai atenti, atat la ceea ce cumpara, cat si de unde cumpara. Astfel, potentialii tai clienti iti studiaza compania si activitatea pe piata mai mult ca niciodata. Esti sigur ca le transmiti mesajul corect?
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Vei fi poate surprins sa afli ca exista o mare diferenta intre ceea ce o companie vinde si ceea ce clientii ei cumpara. Odata ce si-au dat seama care sunt nevoile si dorintele cele mai ascunse ale potentialilor consumatori, multe companii au inceput sa „vanda” stiluri de viata, aventura sau personalitate. Abia dupa toate acestea este pozitionat produsul in sine, care poate fi un televizor, o motocicleta sau un nou parfum.
Ca sa poti sa vinzi in asa maniera ai nevoie de un mesaj puternic, un mesaj pe care cumparatorii doresc sa il auda. Primul pas in conceperea acestui mesaj este aflarea celor mai mari aspiratii ale clientilor tai, ale celor mai importante si ascunse dorinte si ale celor mai puternice sentimente.
Mesajul principal pe care il formulezi mai apoi trebuie sa ramana acelasi, indiferent de canalul de comunicare pe care il folosesti. Asta inseamna ca trebuie sa fie simplu, direct si usor de memorat. Aminteste-ti ca acest mesaj va reprezenta tot ceea ce insemna compania ta. Va fi doar al tau si te vei pute identifica prin intermediul sau, lucru foarte important daca pe piata mai exista cateva sute de companii care vand aceleasi produse. Acest mesaj trebuie sa faca diferenta clara intre tine si ceilalti competitori.
Poti sa exprimi in cateva cuvinte ce este si ce face compania ta? Acest lucru poate parea dificil pentru cei aflati la inceput de drum, dar si pentru cei care isi desfasoara activitatea intr-un domeniu tehnic. Indiferent de situatie, este imposibil sa nu gasesti la un moment dat cuvintele potrivite pentru mesajul tau. Esential este sa exprimi clar ceea ce compania ta ofera.
Fii foarte atent si acorda-ti suficient timp pentru crearea mesajului companiei tale. Odata formulat, nu ar trebui inlocuit niciodata. E posibil sa treaca sase luni, un an sau mai mult pana cand lumea va intelege si memora mesajul tau, insa, daca este mesajul potrivit, il vor retine pentru toata viata.
Articole conexe
Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?
de Idei de afaceriCercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit