Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa vindem orice, oricand, in orice cantitate si oricui?

de Maria Nicutar 23 Iun. 2011 4400
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarea reprezinta o activitate, o atitudine, un fel de a gandi si de a actiona, toate sincronizate in mod optim pentru rezultate maxime. Vrem sa vindem cat mai mult, catre cat mai multi clienti in timp rapid si fara eforturi mari. Toate acestea fac o afacere profitabila, rentabila si catre care clientii se vor orienta in permanenta.

Cum se fac vanzarile? Este vreo magie la mijloc? Majoritatea angajatilor din departamentele de vanzari va vor spune ca trebuie sa isi invaluie posibilii clienti intr-o aura mistica, de basm, chiar si atunci cand doresc sa vanda un produs de curatenie. Ei bine, exista o anume parte de adevar si in aceste afirmatii, dar raspunsul adevarat sta in studiile de psihologia consumatorului, in abilitatea de a interrelationa cu consumatorii.

Pentru a vinde orice produs sau serviciu trebuie sa ne punem in locul clientilor. Le este util? Daca acest lucru se intampla, deja jumatate din activitatea de promovare s-a finalizat cu succes. Exista multe produse care isi fac un advertising superb dar nu au produse utile sau viabile, si atunci vanzarile nu vor fi la standardele asteptate si nu se vor fideliza clientii.

Pe de alta parte, exista produse geniale si extrem de functionale care nu au parte de o promovare eficace si raman neatinse pe rafturile magazinelor. Aceasta coordonata reprezinta mai mult de jumatate din intreg procesul de vanzare. Problema majoritatii companiilor este ca nu stiu cum sa isi faca produsele vizibile in mod eficient catre clienti. De aceea, trebuie sa apelati la o firma de advertising cu experienta care sa stie unde sa va plaseze produsele, cand sa le lanseze, si ce mesaj sa transmita posibililor consumatori.

Nu in ultimul rand, cu siguranta, sta nevoia de angajati abili sa faca o vanzare. Aveti nevoie de personal entuziast, puternic motivat, care sa detina capacitatea si arta de a interactiona in mod perfect cu un client. Trebuie sa il faca sa inteleaga pe deplin felurile in care un produs sau serviciu ii ofera multiple si importante beneficii, sa ii trezeasca interesul si sa stie cum sa puncteze acele diferente de impact dintre produsul pe care il vinde si restul de pe piata.

De la tonul folosit, la limbajul verbal si cel non-verbal, la discurs si la energia pe care acesta o degaja, angajatii pot sa creeze o nevoie in randul clientilor si sa o indeplineasca prin actul vanzarii pentru orice produs sau serviciu.




Tags: vanzariadvertising vanzaripsihologia consumatorului

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]