Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa vindem orice, oricand, in orice cantitate si oricui?
Vanzarea reprezinta o activitate, o atitudine, un fel de a gandi si de a actiona, toate sincronizate in mod optim pentru rezultate maxime. Vrem sa vindem cat mai mult, catre cat mai multi clienti in timp rapid si fara eforturi mari. Toate acestea fac o afacere profitabila, rentabila si catre care clientii se vor orienta in permanenta.
Cum se fac vanzarile? Este vreo magie la mijloc? Majoritatea angajatilor din departamentele de vanzari va vor spune ca trebuie sa isi invaluie posibilii clienti intr-o aura mistica, de basm, chiar si atunci cand doresc sa vanda un produs de curatenie. Ei bine, exista o anume parte de adevar si in aceste afirmatii, dar raspunsul adevarat sta in studiile de psihologia consumatorului, in abilitatea de a interrelationa cu consumatorii.Cultura de sofran
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
Pentru a vinde orice produs sau serviciu trebuie sa ne punem in locul clientilor. Le este util? Daca acest lucru se intampla, deja jumatate din activitatea de promovare s-a finalizat cu succes. Exista multe produse care isi fac un advertising superb dar nu au produse utile sau viabile, si atunci vanzarile nu vor fi la standardele asteptate si nu se vor fideliza clientii.
Pe de alta parte, exista produse geniale si extrem de functionale care nu au parte de o promovare eficace si raman neatinse pe rafturile magazinelor. Aceasta coordonata reprezinta mai mult de jumatate din intreg procesul de vanzare. Problema majoritatii companiilor este ca nu stiu cum sa isi faca produsele vizibile in mod eficient catre clienti. De aceea, trebuie sa apelati la o firma de advertising cu experienta care sa stie unde sa va plaseze produsele, cand sa le lanseze, si ce mesaj sa transmita posibililor consumatori.
Nu in ultimul rand, cu siguranta, sta nevoia de angajati abili sa faca o vanzare. Aveti nevoie de personal entuziast, puternic motivat, care sa detina capacitatea si arta de a interactiona in mod perfect cu un client. Trebuie sa il faca sa inteleaga pe deplin felurile in care un produs sau serviciu ii ofera multiple si importante beneficii, sa ii trezeasca interesul si sa stie cum sa puncteze acele diferente de impact dintre produsul pe care il vinde si restul de pe piata.
De la tonul folosit, la limbajul verbal si cel non-verbal, la discurs si la energia pe care acesta o degaja, angajatii pot sa creeze o nevoie in randul clientilor si sa o indeplineasca prin actul vanzarii pentru orice produs sau serviciu.
Articole conexe
Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCum sa-ti planifici mai usor vanzarile?
de Marinache PaulaVanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
de Marinache PaulaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit