Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se alcatuieste un flyer perfect?
Flyerele sunt unelte necostisitoare prin care va puteti face cunoscute ofertele in zonele de interes pentru categoria de clienti vizata. Flyerele sunt instrumente prin care puteti anunta clientii carora va adresati in legatura cu noi promotii, oferte, concursuri si alte anunturi privitoare la afacerea dvs. Cateva reguli de alcatuire a flyerelor va vor ajuta sa gasiti cea mai buna optiune pentru afacerea dvs:
1. Flyerele trebuie sa ramane instrumente de advertising ieftine si eficiente. Pentru a scadea costurile cu alcatuirea flyerelor, puteti sa va folositi de software-uri care va ajuta de la primul pas la ultimul in constructia unei asemenea productii. Singurul lucru care va ramane este sa trimiteti macheta spre tipografie atunci cand toti managerii responsabili si-au dat acordul si cand flyerul a fost evaluat de un expert in domeniu.2. In al doilea rand, si nu ca importanta, trebuie sa constientizati modelul de ansamblu al afacerii pentru care veti proiecta flyerul. De asemenea trebuie sa stiti cu ce consumatori aveti de-a face pentru a sti pe ce ton sa va concentrati mesajul, ce culori sa folositi in alcatuirea sa, ce cuvinte sunt la moda, ce expresii vor iesi din calcul si ce nevoi si probleme acoperiti prin solutiile prezentate. In functie de toate aceste caracteristici veti stabili si calitatea hartiei, grosimea, marimea flyerelor samd.
3. Un flyer de calitate are in compozitia sa mentionate toate detaliile afacerii, adresa, numere de contact, nume de contact, orar de activitate, adrese de e-mail, nume de website, logo samd. Toate acestea sunt menite sa creeze un sentiment de credibilitate in randul clientilor si calitatea flyerelor se revarsa asupra calitatii produselor si serviciilor oferite. De foarte multe ori se intampla ca un flyer de calitate slaba sa influenteze volumul si nivelul vanzarilor inspre o cota nefavorabila, chiar daca produsele companiei sunt de calitate si convenabile din toate punctele de vedere.
4. Un flyer de succes trebuie evaluat inainte de a fi trimis catre tipografie. Cooptati un expert in grafica, un marketer cu experienta si un advertiser care sa isi cunoasca domeniul si care sa va cunoasca afacerea. Aceasta echipa de profesionisti va vor spune daca macheta are nevoie de modificari sau este gata de printare.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit