Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Curs Marketing Aplicat cu Extreme Training, 5-6 noiembrie, 2011

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Extreme Training organizeaza in intervalul 5-6 noiembrie 2011, cursul de Marketing Aplicat. Cursul se adreseaza tuturor angajatilor cu atributii de marketing, vanzari, relatii cu clientul, business development etc., precum si antreprenorilor si celor ce doresc sa isi porneasca o afacere personala.

Iata si subiectele abordate in cadrul Cursului de Marketing Aplicat:
   
Elemente Fundamentale ale Marketingului
    Ce este Marketingul?
    Locul si rolul Marketingului in companie
    Rolul tau de “Marketing”
    Marketingul – Instrument de Management
    Planul de Marketing
    Studiul Pietei si Consumatorului; Tipuri de studii si rapoarte
    Segmentarea; Piete specifice
    Comportamentul Consumatorului; Stimuli; Decizia de cumparare
    Strategia de Produs; Product Mix; Componente
    Ciclul de viata al produsului; Matricea Boston
    Planificarea produselor; Pozitionarea; Marca
    Strategia de Pret; Criterii
    Tactici de pret; Practici comerciale
    Stabilirea pretului; Instrumente
    Strategia de Plasare (Distributie)
    Canale de Distributie
    Strategia de Promovare; Mixul Promotional
    Procesul Comunicarii in Marketing; Strategii
    Instrumente de Promovare; Clasificare; Comparatie
    Trade Marketing: planificare, campanii, costuri, bugete
    Advertising: planificare, campanii, costuri, bugete.
    Marketing strategic
    Analiza strategica a oportunitatilor – scop; obiective
    Definirea problemei; Cadrul de referinta
    Analiza efectiva; Mijloace; Metode
    Modele de Analiza; Analiza SWOT
    Concluziile analizei –> obiective si strategii de marketing
    Planul de Actiune; Implementare
    Urmarire; Follow-up

Aflati mai multe detalii pe www.traininguri.ro
http://www.traininguri.ro/ro/curs-marketing-aplicat/



Tags: marketingmix marketinganaliza swotmarketing strategictactici de pret

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]