Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Customer service de calitate si afacerile merg de la sine

de Maria Nicutar 15 Iul. 2011 3044
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Grija pentru clienti este cea mai buna strategie pe care orice companie sau firma mica o poate adopta. Intotdeauna, clientii vor fi stapanii nostri si noi trebuie sa avem grija ca ei sa stie ca noi stim si ca angajatii nostri nu uita acest lucru nici macar pentru o secunda. In acest sens, vom trata modul in care trebuie condus departamentul de customer service pentru rezultate excelente in afaceri.

Un departament de customer service, cat de mic ar fi, trebuie sa existe in aproape orice firma sau companie. Intotdeauna va veti lovi de nevoi din partea clientilor, nevoi care vor necesita personal specializat pentru a le trata si rezolva.

De aceea, un departament de customer service are nevoie de angajati seriosi si cu o orientare puternica catre clienti, cu o abilitate extraordinara de a interactiona in mod favorabil cu acestia.

Departamentul de customer service are nevoie de strategii bazate pe feedback. Cu alte cuvinte, feedback-ul obtinut din partea clientilor trebuie sa fie baza viitoarelor strategii care vor fi implementate in cadrul firmei. Sunt clientii nemultumiti de timpul prea indelungat de asteptare pentru a le fi preluate apelurile telefonice? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu ambalajul produselor? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu utilizarea unui anumit ingredient in procedeul de fabricare al produselor?

In acest sens, orice nemultumire trebuie tratata cat mai rapid si comunicat rezultatul catre clientii carora ne adresam. Orice remediere rapida reprezinta sanse crescute de a ne pastra si fideliza clientii si de a ne castiga altii alaturi de afacerea noastra.

Un departament de customer service trebuie sa se bazeze nu numai pe feedback, ci si pe abilitatea personalului de a isi dezvolta si pune in aplicare creativitatea. Grija pentru clienti se cultiva in timp, dupa indelungi perioade de interactiune cu acestia si trebuie sa fie centrul strategiilor in afaceri.

De multe ori, nu se obtine feedback din partea clientilor, sau acesta nu este clarificator. In acest caz, este nevoie de angajati ai departamentului de customer service care sa anticipeze nemultumiri si probleme si care sa gaseasca cele mai avantajoase solutii cu putinta.

Oamenii de afaceri sunt cei care decid profitabilitatea unei afaceri indiferent de perioada economica si in acest context, rabatul de la calitatea managementului departamentului de customer service se claseaza in topul celor mai grave greseli.




Tags: customer servicedepartament customer serviceafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]