Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service de calitate si afacerile merg de la sine
Grija pentru clienti este cea mai buna strategie pe care orice companie sau firma mica o poate adopta. Intotdeauna, clientii vor fi stapanii nostri si noi trebuie sa avem grija ca ei sa stie ca noi stim si ca angajatii nostri nu uita acest lucru nici macar pentru o secunda. In acest sens, vom trata modul in care trebuie condus departamentul de customer service pentru rezultate excelente in afaceri.
Un departament de customer service, cat de mic ar fi, trebuie sa existe in aproape orice firma sau companie. Intotdeauna va veti lovi de nevoi din partea clientilor, nevoi care vor necesita personal specializat pentru a le trata si rezolva.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
De aceea, un departament de customer service are nevoie de angajati seriosi si cu o orientare puternica catre clienti, cu o abilitate extraordinara de a interactiona in mod favorabil cu acestia.
Departamentul de customer service are nevoie de strategii bazate pe feedback. Cu alte cuvinte, feedback-ul obtinut din partea clientilor trebuie sa fie baza viitoarelor strategii care vor fi implementate in cadrul firmei. Sunt clientii nemultumiti de timpul prea indelungat de asteptare pentru a le fi preluate apelurile telefonice? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu ambalajul produselor? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu utilizarea unui anumit ingredient in procedeul de fabricare al produselor?
In acest sens, orice nemultumire trebuie tratata cat mai rapid si comunicat rezultatul catre clientii carora ne adresam. Orice remediere rapida reprezinta sanse crescute de a ne pastra si fideliza clientii si de a ne castiga altii alaturi de afacerea noastra.
Un departament de customer service trebuie sa se bazeze nu numai pe feedback, ci si pe abilitatea personalului de a isi dezvolta si pune in aplicare creativitatea. Grija pentru clienti se cultiva in timp, dupa indelungi perioade de interactiune cu acestia si trebuie sa fie centrul strategiilor in afaceri.
De multe ori, nu se obtine feedback din partea clientilor, sau acesta nu este clarificator. In acest caz, este nevoie de angajati ai departamentului de customer service care sa anticipeze nemultumiri si probleme si care sa gaseasca cele mai avantajoase solutii cu putinta.
Oamenii de afaceri sunt cei care decid profitabilitatea unei afaceri indiferent de perioada economica si in acest context, rabatul de la calitatea managementului departamentului de customer service se claseaza in topul celor mai grave greseli.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit