Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service de calitate si afacerile merg de la sine
Grija pentru clienti este cea mai buna strategie pe care orice companie sau firma mica o poate adopta. Intotdeauna, clientii vor fi stapanii nostri si noi trebuie sa avem grija ca ei sa stie ca noi stim si ca angajatii nostri nu uita acest lucru nici macar pentru o secunda. In acest sens, vom trata modul in care trebuie condus departamentul de customer service pentru rezultate excelente in afaceri.
Un departament de customer service, cat de mic ar fi, trebuie sa existe in aproape orice firma sau companie. Intotdeauna va veti lovi de nevoi din partea clientilor, nevoi care vor necesita personal specializat pentru a le trata si rezolva.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
De aceea, un departament de customer service are nevoie de angajati seriosi si cu o orientare puternica catre clienti, cu o abilitate extraordinara de a interactiona in mod favorabil cu acestia.
Departamentul de customer service are nevoie de strategii bazate pe feedback. Cu alte cuvinte, feedback-ul obtinut din partea clientilor trebuie sa fie baza viitoarelor strategii care vor fi implementate in cadrul firmei. Sunt clientii nemultumiti de timpul prea indelungat de asteptare pentru a le fi preluate apelurile telefonice? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu ambalajul produselor? Sunt clientii nemultumiti in legatura cu utilizarea unui anumit ingredient in procedeul de fabricare al produselor?
In acest sens, orice nemultumire trebuie tratata cat mai rapid si comunicat rezultatul catre clientii carora ne adresam. Orice remediere rapida reprezinta sanse crescute de a ne pastra si fideliza clientii si de a ne castiga altii alaturi de afacerea noastra.
Un departament de customer service trebuie sa se bazeze nu numai pe feedback, ci si pe abilitatea personalului de a isi dezvolta si pune in aplicare creativitatea. Grija pentru clienti se cultiva in timp, dupa indelungi perioade de interactiune cu acestia si trebuie sa fie centrul strategiilor in afaceri.
De multe ori, nu se obtine feedback din partea clientilor, sau acesta nu este clarificator. In acest caz, este nevoie de angajati ai departamentului de customer service care sa anticipeze nemultumiri si probleme si care sa gaseasca cele mai avantajoase solutii cu putinta.
Oamenii de afaceri sunt cei care decid profitabilitatea unei afaceri indiferent de perioada economica si in acest context, rabatul de la calitatea managementului departamentului de customer service se claseaza in topul celor mai grave greseli.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afla toate dedesubturile activitatii de realizare de sapun natural de la un producator cu ani intregi de experienta

[GHID PRACTIC] Cresterea prepelitelor japoneze
Comanda acum ghidul afacerii tale cu prepelite japoneze CD-ul Cresterea prepelitelor japoneze Evita acum riscurile inerente inceputului unei afaceri

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit