Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Customer service in 5 sfaturi usor de urmat!
Sa fii un as in ceea ce priveste eforturile de customer service nu reprezinta un aspect imposibil. Nici sa ajungi pe Marte nu mai este un lucru imposibil, daramite sa iti multumesti clientii! Si, la urma urmei, discutam despre un aspect pe care ar trebui sa il stapanesti in mod cert si fara niciun fel de semn de intrebare sau urma de indoiala!
La urma urmei, daca nu ai clienti multumiti de serviciile pe care le-ai oferit si pentru care ei au platit, nu va mai exista nicio "data viitoare"! Clientii nemultumiti devin fosti-clienti si se vor muta extrem de rapid in tabara competitorilor tai. Deci, nu va aparea doar problema ca tu vei avea incasari mai mici, ci si faptul ca vei avea concurenti care sa prospere cu maxima siguranta, in timp ce tu te duci la fund!Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Haideti sa trecem in revista si 5 sfaturi usor de urmat si de care sa tinem cont pentru rezultate exceptionale cand vine vorba despre customer service:
1. Clientul nu are intotdeauna dreptate, insa nu trebuie sa i-o si demonstram. De foarte multe ori, auzim celebra replica: "Clientul are intotdeauna dreptate!". Nu trebuie sa luam lucrurile mot-a-mot, ci sa intelegem ca este nevoie de maniere adecvate pentru a trata cu un client, chiar si atunci cand nu are dreptate!
2. Clientul trebuie sa fie mereu tratat in mod corect. Ascultati plangerile, nemultumirile clientului si aflati daca a fost cu adevarat neindreptatit. Se poate sa fie cazul si atunci se impune sa interveniti pentru ca situatia sa se remedieze rapid!
3. Viteza maxima si eficienta de top! Clientul vrea ca probleme lui sa fie rezolvate rapid. Clientul vrea livrare cat mai rapida si eficienta maxima. Daca s-a decis sa schimbe un produs din cosul de cumparaturi, faceti acest lucru posibil, chiar si cu cateva ore inainte de livrare, daca acest lucru nu va da programul peste cap! Clientii adora brandurile in spatele carora stau companiile ce ofera servicii de top, viteza si eficienta!
4. Clientul nu vrea sa presupui care este problema lui. Clientul nici nu vrea sa auda expresia "problema dvs"! Clientul vrea sa stie ca problema cu care el are de-a face este a ta si ca te vei ocupa de ea imediat, nu peste doua zile, peste doua saptamani, sau cat mai curand! De asemenea, asculta ce are de zis si nu presupune nimic!
5. Clientul vrea sa stie ca nu este tras pe sfoara si ca poate avea incredere in tine. Nu ii vinde produse la pret umflat, produse pe care le poate gasi in alte parti, la preturi mai mici. Nu ii vinde produse de calitate subreda si nici cu ingrediente toxice.
La final, intelegem faptul ca daca tinem la clientii nostri, este esential sa ii tratam ca si cum ar fi parte din familie. Tinem la ei, le acordam atentia noastra totala, nu ii pacalim, nu incercam sa profitam de pe urma lor, nu le vindem minciuni si iluzii, suntem alaturi si ei si le oferim mereu valoare, mai presus de orice!
Mult succes si spor la formarea unei "familii" de clienti fideli!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
de Silviu Marian Banila5 reguli vitale pentru customer service de top!
de Adela SimonescuUn drum lin catre customer service de calitate!
de Maria NicutarRegulile de aur ale customer service-ului de calitate
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit