Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cuvinte speciale in afaceri. Le poti utiliza gratis!

de Cosmin Enescu 12 Sep. 2014 4289
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketingul prin cuvantul vorbit este cel mai adesea relevant in cazul firmelor care nu-si pot permite decat bugete de publicitate mici. De fapt, aceasta este una dintre putinele forme de reclama care pot fi utilizate fara a fi nevoie sa scrii un cec catre altcineva.

 
Chiar si in situatiile in care fondurile sunt suficiente pot aparea situatii in care reclama facuta de clienti este cea mai potrivita si eficienta. “In faza de inceput a unei afaceri, de exemplu,  deoarece compania nu are o reputatie si nu auzit nimeni de ea, punerea in circulatie a numelui ei poate sa reprezinte un inceput”, spune Ilise Benun, editorul revistei “Arta autopromovarii”. “Cuvantul purtat din gura in gura reprezinta o oportunitate pentru a incepe construirea unei reputatii, si dumneavoastra aveti controlul acesteia”.
 
Pentru anumite piete, acest tip de reclama reprezinta prima optiune. Doctorii si avocatii sunt exemplele perfecte in acest sens, deoarece reclamele lor se dovedesc adesea inconsistente sau nerelevante si deoarece consumatorii au tendinta de a selectiona specialistii pe baza referintelor personale. Hairstilistii, serviciile de curatenie la domiciliu sau de baby-sitting sunt  avantajate de acest tip de promovare.
 
Exista alte activitati care folosesc reclama directa orala din motive diferite: filmele traiesc sau mor in functie de ce spun oamenii despre ele, in ciuda bugetelor de reclama de milioane de dolari; acelasi lucru este valabil si pentru alte afaceri din zona distractiilor si petrecerii timpului liber, cum ar fi: cluburile, restaurantele, firmele de catering. “ Cu siguranta exista anumite  lucruri despre care oamenii au tendinta de a vorbi mai mult “, spune Wilson.
 
Pentru intreprinzatorii care doresc sa-si vanda produsele sau serviciile in alte tari aceasta reprezinta o optiune importanta. Multe dintre pietele cu cea mai mare dezvoltare si evolutie din lume sunt situate in societatile in care mass media nu este la fel de dezvoltata ca in tarile puternic industrializate.

De exmplu, Cafferky a avut o experienta interesanta de marketing in Romania, unde televiziunea prin cablu nu are nici pe departe forta din Statele Unite. O campanie de promovare din gura in gura se poate dovedi de extrem de mare importanta.
“ Orice persoana sau organizatie implicata in marketingul international intelege cel mai bine acest lucru, deoarece se poate dovedi singura campanie necesara”, avertizeaza Cafferky.
 


Tags: promovaremarketingcuvinteafacerireclama

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]