Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cuvinte speciale in afaceri. Le poti utiliza gratis!

de Cosmin Enescu 12 Sep. 2014 4098
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketingul prin cuvantul vorbit este cel mai adesea relevant in cazul firmelor care nu-si pot permite decat bugete de publicitate mici. De fapt, aceasta este una dintre putinele forme de reclama care pot fi utilizate fara a fi nevoie sa scrii un cec catre altcineva.

 
Chiar si in situatiile in care fondurile sunt suficiente pot aparea situatii in care reclama facuta de clienti este cea mai potrivita si eficienta. “In faza de inceput a unei afaceri, de exemplu,  deoarece compania nu are o reputatie si nu auzit nimeni de ea, punerea in circulatie a numelui ei poate sa reprezinte un inceput”, spune Ilise Benun, editorul revistei “Arta autopromovarii”. “Cuvantul purtat din gura in gura reprezinta o oportunitate pentru a incepe construirea unei reputatii, si dumneavoastra aveti controlul acesteia”.
 
Pentru anumite piete, acest tip de reclama reprezinta prima optiune. Doctorii si avocatii sunt exemplele perfecte in acest sens, deoarece reclamele lor se dovedesc adesea inconsistente sau nerelevante si deoarece consumatorii au tendinta de a selectiona specialistii pe baza referintelor personale. Hairstilistii, serviciile de curatenie la domiciliu sau de baby-sitting sunt  avantajate de acest tip de promovare.
 
Exista alte activitati care folosesc reclama directa orala din motive diferite: filmele traiesc sau mor in functie de ce spun oamenii despre ele, in ciuda bugetelor de reclama de milioane de dolari; acelasi lucru este valabil si pentru alte afaceri din zona distractiilor si petrecerii timpului liber, cum ar fi: cluburile, restaurantele, firmele de catering. “ Cu siguranta exista anumite  lucruri despre care oamenii au tendinta de a vorbi mai mult “, spune Wilson.
 
Pentru intreprinzatorii care doresc sa-si vanda produsele sau serviciile in alte tari aceasta reprezinta o optiune importanta. Multe dintre pietele cu cea mai mare dezvoltare si evolutie din lume sunt situate in societatile in care mass media nu este la fel de dezvoltata ca in tarile puternic industrializate.

De exmplu, Cafferky a avut o experienta interesanta de marketing in Romania, unde televiziunea prin cablu nu are nici pe departe forta din Statele Unite. O campanie de promovare din gura in gura se poate dovedi de extrem de mare importanta.
“ Orice persoana sau organizatie implicata in marketingul international intelege cel mai bine acest lucru, deoarece se poate dovedi singura campanie necesara”, avertizeaza Cafferky.
 


Tags: promovaremarketingcuvinteafacerireclama

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]