Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?

Increderea este esentiala pentru orice afacerist, orice profesionist, orice freelancer, orice carierist. Este vital sa stim ca toti clientii au incredere in noi si aceasta performanta se poate realiza in timp si cu eforturi sustinute. Este nevoie de investitii serioase, investitii pe termen lung.
Iata si cateva sfaturi care va pot ajuta sa va consolidati increderea pe care clientii vostri o au in voi si in afacerile voastre:
Cresterea prepelitelor japoneze

Propriul meu plan de afaceri

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
1. Nu presupuneti niciodata, sub nicio forma, pentru niciun motiv ca ... aveti clienti prosti! Oricare ar fi audienta-tinta, oricare ar fi nivelul salarial atins de clientii vostri potentiali, oricare ar fi nivelul lor educational, este vital sa ii considerati persoane inteligente si care vor lua decizii pe baza unui mix clar de ratiune si emotie.
Foarte multe branduri isi pierd clientii si nu isi pot atrage potentialii clienti pentru ca ii trateaza ca oameni lipsiti de abilitati si competente complexe.
2. Nu promiteti imposibilul. Clientii isi pierd increderea in brandurile care se bazeaza, care sunt construite pe argumente irealiste si promisiuni imposibil de realizat. Promiteti ca produsul vostru va putea aduce clientilor incasari uriase in doar cateva minute de la achizitionare? Promiteti ca produsul vostru elimina celulita definitiv si fara eforturi, intr-un timp record?
Este vital sa puteti oferi clientilor si potentialilor clienti produse cu descrieri realiste. Nu proiectati in lumea consumatorilor vostri asteptari imposibil de acoperit.
3. Ridicati preturile fara sa anunati si fara argumente solide. O alta problema de care ne lovim atunci cand incercam sa ne consolidam afacerile este cea referitoare la majorarea preturilor fara explicatii. Clientii isi pierd rapid increderea in produsele si serviciile oferite de voi daca nu sunteti capabili sa va motivati decizia de majorare a preturilor. Motivele trebuie sa fie intemeiate si usor de digerat de catre consumatorii vostri ideali.
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma
de Idei de afaceriAfacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022
de Idei de afaceriStudiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit
de Florin AmarieiDesi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!