Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Increderea este esentiala pentru orice afacerist, orice profesionist, orice freelancer, orice carierist. Este vital sa stim ca toti clientii au incredere in noi si aceasta performanta se poate realiza in timp si cu eforturi sustinute. Este nevoie de investitii serioase, investitii pe termen lung.

Iata si cateva sfaturi care va pot ajuta sa va consolidati increderea pe care clientii vostri o au in voi si in afacerile voastre:

1. Nu presupuneti niciodata, sub nicio forma, pentru niciun motiv ca ... aveti clienti prosti!
Oricare ar fi audienta-tinta, oricare ar fi nivelul salarial atins de clientii vostri potentiali, oricare ar fi nivelul lor educational, este vital sa ii considerati persoane inteligente si care vor lua decizii pe baza unui mix clar de ratiune si emotie.

Foarte multe branduri isi pierd clientii si nu isi pot atrage potentialii clienti pentru ca ii trateaza ca oameni lipsiti de abilitati si competente complexe.

2. Nu promiteti imposibilul. Clientii isi pierd increderea in brandurile care se bazeaza, care sunt construite pe argumente irealiste si promisiuni imposibil de realizat. Promiteti ca produsul vostru va putea aduce clientilor incasari uriase in doar cateva minute de la achizitionare? Promiteti ca produsul vostru elimina celulita definitiv si fara eforturi, intr-un timp record?

Este vital sa puteti oferi clientilor si potentialilor clienti produse cu descrieri realiste. Nu proiectati in lumea consumatorilor vostri asteptari imposibil de acoperit.

3. Ridicati preturile fara sa anunati si fara argumente solide. O alta problema de care ne lovim atunci cand incercam sa ne consolidam afacerile este cea referitoare la majorarea preturilor fara explicatii. Clientii isi pierd rapid increderea in produsele si serviciile oferite de voi daca nu sunteti capabili sa va motivati decizia de majorare a preturilor. Motivele trebuie sa fie intemeiate si usor de digerat de catre consumatorii vostri ideali.



Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceriafaceri profitabile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]