Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce isi pierd clientii increderea in tine si in afacerea ta?
Increderea este esentiala pentru orice afacerist, orice profesionist, orice freelancer, orice carierist. Este vital sa stim ca toti clientii au incredere in noi si aceasta performanta se poate realiza in timp si cu eforturi sustinute. Este nevoie de investitii serioase, investitii pe termen lung.
Iata si cateva sfaturi care va pot ajuta sa va consolidati increderea pe care clientii vostri o au in voi si in afacerile voastre:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Nu presupuneti niciodata, sub nicio forma, pentru niciun motiv ca ... aveti clienti prosti! Oricare ar fi audienta-tinta, oricare ar fi nivelul salarial atins de clientii vostri potentiali, oricare ar fi nivelul lor educational, este vital sa ii considerati persoane inteligente si care vor lua decizii pe baza unui mix clar de ratiune si emotie.
Foarte multe branduri isi pierd clientii si nu isi pot atrage potentialii clienti pentru ca ii trateaza ca oameni lipsiti de abilitati si competente complexe.
2. Nu promiteti imposibilul. Clientii isi pierd increderea in brandurile care se bazeaza, care sunt construite pe argumente irealiste si promisiuni imposibil de realizat. Promiteti ca produsul vostru va putea aduce clientilor incasari uriase in doar cateva minute de la achizitionare? Promiteti ca produsul vostru elimina celulita definitiv si fara eforturi, intr-un timp record?
Este vital sa puteti oferi clientilor si potentialilor clienti produse cu descrieri realiste. Nu proiectati in lumea consumatorilor vostri asteptari imposibil de acoperit.
3. Ridicati preturile fara sa anunati si fara argumente solide. O alta problema de care ne lovim atunci cand incercam sa ne consolidam afacerile este cea referitoare la majorarea preturilor fara explicatii. Clientii isi pierd rapid increderea in produsele si serviciile oferite de voi daca nu sunteti capabili sa va motivati decizia de majorare a preturilor. Motivele trebuie sa fie intemeiate si usor de digerat de catre consumatorii vostri ideali.
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit