Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce nu vinzi? Mesajele tale rezoneaza cu dorintele clientului?

de Catalin Chivu 11 Iun. 2015 3147
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In fiecare zi suntem inconjurati de mesaje de marketing care ne solicita atentia.

Totusi, doar unele dintre mesajele de marketing ajung la noi pentru ca rezoneaza cu dorintele noastre. Pentru un antreprenor este foarte important sa transmita mesaje relevante pentru consumatori.

Transmiterea unui mesaj fara consistenta te costa!

Un mesaj consistent ii va determina sa caute un anumit produs sau serviciu si il achizitioneze. Astfel, este indicat sa gasesti mai intai mesajul de marketing potrivit si abia mai apoi sa il difuzezi prin canalele de comunicare cele mai eficiente.

Este indicat ca un mesaj de marketing cu impact sa indeplineasca una dintre urmatoarele 4 caracteristici:

1. Sa adreseze o problema cu care se confrunta consumatorul
„Ai o problema cu…“, „Ai intalnit problema…“, „Cauti o solutie la problema…“

2. Sa prezinte o oportunitate: „Vrei sa iti valorifici calitatile la un loc de munca mai bun?“, „Ai un produs bun, dar nu reusesti sa il vinzi in conditii avantajoase?“

3. Sa faca referire la un rezultat: „iti doresti sa arati cu 10 ani mai tanar“, „Vrei sa vezi locuri noi pe bani putini?“

4. Sa prezinte o situatie in care se afla clientul: „Esti bine pregatit, dar nu reusesti sa gasesti un loc de munca bine platit?“, „Ai nevoie de bani rapid si fara birocratie?“

Un mesaj care indeplineste una dintre caracteristicile de mai sus capteaza atentia clientilor si are o nota personala.



Tags: marketingmesake de marketingcomunicarevanzariclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]