Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce nu vinzi? Mesajele tale rezoneaza cu dorintele clientului?

de Catalin Chivu 11 Iun. 2015 3053
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In fiecare zi suntem inconjurati de mesaje de marketing care ne solicita atentia.

Totusi, doar unele dintre mesajele de marketing ajung la noi pentru ca rezoneaza cu dorintele noastre. Pentru un antreprenor este foarte important sa transmita mesaje relevante pentru consumatori.

Transmiterea unui mesaj fara consistenta te costa!

Un mesaj consistent ii va determina sa caute un anumit produs sau serviciu si il achizitioneze. Astfel, este indicat sa gasesti mai intai mesajul de marketing potrivit si abia mai apoi sa il difuzezi prin canalele de comunicare cele mai eficiente.

Este indicat ca un mesaj de marketing cu impact sa indeplineasca una dintre urmatoarele 4 caracteristici:

1. Sa adreseze o problema cu care se confrunta consumatorul
„Ai o problema cu…“, „Ai intalnit problema…“, „Cauti o solutie la problema…“

2. Sa prezinte o oportunitate: „Vrei sa iti valorifici calitatile la un loc de munca mai bun?“, „Ai un produs bun, dar nu reusesti sa il vinzi in conditii avantajoase?“

3. Sa faca referire la un rezultat: „iti doresti sa arati cu 10 ani mai tanar“, „Vrei sa vezi locuri noi pe bani putini?“

4. Sa prezinte o situatie in care se afla clientul: „Esti bine pregatit, dar nu reusesti sa gasesti un loc de munca bine platit?“, „Ai nevoie de bani rapid si fara birocratie?“

Un mesaj care indeplineste una dintre caracteristicile de mai sus capteaza atentia clientilor si are o nota personala.



Tags: marketingmesake de marketingcomunicarevanzariclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei de afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]