Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Determina-ti clintii sa-ti spuna ce-si doresc

de Marinache Horia Cristian 10 Iul. 2015 2905
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nu exista un mod mai eficient de a imbunatati calitatea informatiilor provenite de la un potential client decat prin a-i adresa intrebari scurte si la obiect.

Toti ne amintim de momentul in care am stat la masa cu un client pe care incercam sa-l ajutam, constienti fiind de faptul ca puteam sa facem asta, cu conditia de a ne oferi suficiente informatii despre nevoile si obiectivele sale.

Problema e ca indiferent de intrebarea pe care o punem, primim acelasi raspuns: un mare „Nu stiu” (sau ceva in zona aceasta). Apoi, aproape fara sa gandim, ne punem in pozitia unei persoane de vanzari atotstiutoare si incepem sa-i spunem celuilalt de ce are nevoie.

Din pacate, cand vine vorba sa cadem la o intelegere privind vanzarea, acesta ne intoarce spatele.

Problema e ca trebuie sa gasim un mod mai bun de abordare a acestui tip de client, eventual prin implicarea lui si prin acordarea unui timp suficient pentru a se gandi la ceea ce isi doreste si la ceea ce are nevoie cu adevarat, pentru a putea impartasi cu noi concluziile la care va ajunge ulterior.

Raspunsul la aceasta problema sunt intrebarile scurte. Cred cu tarie ca intrebarile scurte genereaza raspunsuri lungi (in timp ce intrebarile lungi vin cu raspunsuri scurte).

Cu toate astea, deseori vorbim cu un client si ii punem intrebari care ni se par simple, dar in realitate sunt simple doar pentru noi. Pentru cineva care nu este familiarizat cu produsul si serviciile noastre, acele intrebari pot parea complexe.


Tags: clientimarketingvanzarevanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
07 Dec 2022
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
31 Oct 2022
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Cum planific o campanie de e-mail marketing?

de Idei de afaceri
12 Oct 2022
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea,...

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
30 Nov 2022
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]