Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Determina-ti clintii sa-ti spuna ce-si doresc

de Marinache Horia Cristian 10 Iul. 2015 2924
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Nu exista un mod mai eficient de a imbunatati calitatea informatiilor provenite de la un potential client decat prin a-i adresa intrebari scurte si la obiect.

Toti ne amintim de momentul in care am stat la masa cu un client pe care incercam sa-l ajutam, constienti fiind de faptul ca puteam sa facem asta, cu conditia de a ne oferi suficiente informatii despre nevoile si obiectivele sale.

Problema e ca indiferent de intrebarea pe care o punem, primim acelasi raspuns: un mare „Nu stiu” (sau ceva in zona aceasta). Apoi, aproape fara sa gandim, ne punem in pozitia unei persoane de vanzari atotstiutoare si incepem sa-i spunem celuilalt de ce are nevoie.

Din pacate, cand vine vorba sa cadem la o intelegere privind vanzarea, acesta ne intoarce spatele.

Problema e ca trebuie sa gasim un mod mai bun de abordare a acestui tip de client, eventual prin implicarea lui si prin acordarea unui timp suficient pentru a se gandi la ceea ce isi doreste si la ceea ce are nevoie cu adevarat, pentru a putea impartasi cu noi concluziile la care va ajunge ulterior.

Raspunsul la aceasta problema sunt intrebarile scurte. Cred cu tarie ca intrebarile scurte genereaza raspunsuri lungi (in timp ce intrebarile lungi vin cu raspunsuri scurte).

Cu toate astea, deseori vorbim cu un client si ii punem intrebari care ni se par simple, dar in realitate sunt simple doar pentru noi. Pentru cineva care nu este familiarizat cu produsul si serviciile noastre, acele intrebari pot parea complexe.


Tags: clientimarketingvanzarevanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]