Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se dezvolta. Putini sunt cei care ajung sa isi vada ideile de afaceri transformandu-se in branduri de top, in branduri de succes real. Care sunt greselile si care sunt solutiile?
Transferul de idei de afaceri viabile la afaceri profitabile este un drum anevoios, mai ales acum in contextul crizei economice. Cei mai inspirati dintre antreprenorii din ziua de astazi se vor orienta catre modalitatile cele mai rentabile de finantare, finantarile prin intermediul fondurilor europene (fonduri structurale) neambursabile. Chiar si asa, putini reusesc sa isi duca ideile de afaceri pe culmi nebanuite de succes.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Propriul meu plan de afaceri
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Branding-ul nu este simplu si nu se potriveste tuturor ideilor de afaceri de pe piata. Sa nu neglijam faptul ca branding-ul aduce valoare considerabila afacerilor care sunt caracterizate de concepte precum: inovatie permanenta, solutii viabile, optime pentru consumatorii audientei tinta, beneficii reale, memorabile, valori si principii stabile, solide, care isi pastreaza consecventa pe toata viata unei afaceri.
Branding-ul de succes este atins cand reusim sa alocam investitiile cele mai importante in directii precum: customer care, relatia cu clientii, customer service, lansare frecventa de produse si servicii imbunatatite, diferentiere clara fata de restul ideilor de afaceri si afacerilor deja dezvoltate in nisa potrivita, interactiune permanenta cu clientii, suport continuu si lista ramane deschisa.
Una dintre cele mai grave probleme in prezent, problema care nu da voie ideilor de afaceri sa se transforme in afaceri profitabile, in afaceri de succes sta in copiere. Incercam sa replicam ce vedem in randul competitorilor, uitam de inovatie, uitam de clienti si de feedback-ul primit din directia acestora. Uitam sa venim cu produse competitive pe piata si sa ne dezvoltam cu fiecare ocazie identificata, cu fiecare noua oportunitate de afaceri.
De asemenea, uitam sa ne pretuim clientii si angajatii, neglijam relatiile cu acestia si importanta respectului pe care trebuie sa il dovedim la fiecare miscare, actiune, decizie in care ne implicam afacerile profitabile.
Nu in ultimul rand, uitam sa punem accentul pe un element care trebuia sa ne ghideze de la bun inceput, inca din faza in care detinem simple idei de afaceri, element vital si fara de care nu putem concepe un brand de succes: viziunea.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit