Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile trimiteau e-mail-uri care contineau mesaje de promovare tuturor persoanelor ale caror adrese de e-mail le retineau. In prezent, targetarea potentialilor consumatori este mai mult decat vitala pentru consolidarea unei baze de clienti in afaceri profitabile. Afacerile profitabile au nevoie de marketing si de cateva reguli in implementarea strategiilor de e-mail marketing:
1. Prima regula si cea mai importanta este sa trimiteti e-mail-uri care sa contina mesaje de promovare sau anunturi catre persoanele care si-au dat acordul de a fi instiintati de catre reprezentantii companiei dvs sau de catre terti. Riscul este cel de a fi acuzat de spam si consecintele sunt grave in mod neconditionat.Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
2. A doua regula este cea referitoare la continutul e-mail-urilor. In principiu, sunt trimise mesaje de promovare, oferte, promotii, reduceri, anunturi importante prin care se aduce la cunostinta destinatarilor date si informatii referitoare la relocari de birouri, modificari de adrese si date de contact, modificari de preturi, modificari de regulament de utilizare a website-urilor, modifcari de taxe de livrare samd.
Cu alte cuvinte, e-mail-urile pot avea continut mapat pe strategiile de marketing si continut de instiintare.
3. A treia regula este periodicitatea si consecventa cu care livrati mesajele catre clientii dvs. Stabiliti clar care este marja de disponibilitate a clientilor si a potentialilor clienti de a-si citi corespondenta si mapati-va strategiile de e-mail marketing pentru a nu va deranja destinatarii. Este recomandat sa pastrati o consecventa in eliberarea mesajelor pentru a imprima o rutina benefica in randul clientilor si potentialilor dvs clienti.
4. Prin intermediul strategiilor de e-mail marketing puteti sa va testati cu cea mai mare usurinta eficienta tehnicilor de atragere a clientilor pe care le utilizati. Puteti sa trimiteti unei jumatati din baza de adrese de e-mail o oferta si celeilalte jumatati o alta ofera.
Prima poate sa fie o oferta cu reducere de pret la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur.
A doua oferta poate veni cu servicii gratuite de livrare la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur. Utilizatorii redirectionati din e-mail-uri va vor ajuta sa determinati pe ce strategii de marketing si de advertising sa va pozitionati pe viitor.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit