Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
E-mail marketing-ul si eficienta sa pentru afacerile profitabile
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai eficiente unelte care stau la dispozitia antreprenorilor de pretutindeni. In trecut, companiile trimiteau e-mail-uri care contineau mesaje de promovare tuturor persoanelor ale caror adrese de e-mail le retineau. In prezent, targetarea potentialilor consumatori este mai mult decat vitala pentru consolidarea unei baze de clienti in afaceri profitabile. Afacerile profitabile au nevoie de marketing si de cateva reguli in implementarea strategiilor de e-mail marketing:
1. Prima regula si cea mai importanta este sa trimiteti e-mail-uri care sa contina mesaje de promovare sau anunturi catre persoanele care si-au dat acordul de a fi instiintati de catre reprezentantii companiei dvs sau de catre terti. Riscul este cel de a fi acuzat de spam si consecintele sunt grave in mod neconditionat.
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala

Cultura castravetelui anti-diabet
2. A doua regula este cea referitoare la continutul e-mail-urilor. In principiu, sunt trimise mesaje de promovare, oferte, promotii, reduceri, anunturi importante prin care se aduce la cunostinta destinatarilor date si informatii referitoare la relocari de birouri, modificari de adrese si date de contact, modificari de preturi, modificari de regulament de utilizare a website-urilor, modifcari de taxe de livrare samd.
Cu alte cuvinte, e-mail-urile pot avea continut mapat pe strategiile de marketing si continut de instiintare.
3. A treia regula este periodicitatea si consecventa cu care livrati mesajele catre clientii dvs. Stabiliti clar care este marja de disponibilitate a clientilor si a potentialilor clienti de a-si citi corespondenta si mapati-va strategiile de e-mail marketing pentru a nu va deranja destinatarii. Este recomandat sa pastrati o consecventa in eliberarea mesajelor pentru a imprima o rutina benefica in randul clientilor si potentialilor dvs clienti.
4. Prin intermediul strategiilor de e-mail marketing puteti sa va testati cu cea mai mare usurinta eficienta tehnicilor de atragere a clientilor pe care le utilizati. Puteti sa trimiteti unei jumatati din baza de adrese de e-mail o oferta si celeilalte jumatati o alta ofera.
Prima poate sa fie o oferta cu reducere de pret la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur.
A doua oferta poate veni cu servicii gratuite de livrare la achizitionarea a doua produse in loc de unul singur. Utilizatorii redirectionati din e-mail-uri va vor ajuta sa determinati pe ce strategii de marketing si de advertising sa va pozitionati pe viitor.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghidul practic pentru incepatorii in lumea criptomonedelor

[GHID PRACTIC] Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aflati cum puteti obtine un castig substantial parcurgand ghidul practic Afacere la cheie cu flori in ghiveci Informatii complete

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit
