Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Energizeaza-ti afacerea utilizand culorile potrivite!
31 Oct. 2012
2994
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Culorile detin o importanta uriasa in mersul unei afaceri. Un simplu ton de lila poate deveni inceputul unui val imens de vanzari si un albastru inchis poate spune despre o afacere mai mult decat un intreg plan de afaceri. Si asta se intampla pentru ca intreaga paleta de culori si tonuri reflecta anumita idei, principii, concepte ce ne ajuta sa atingem anumite tinte.
Marketerii sunt cei care vor fi cei mai interesati de utilizarea unui anumit set de culori. Si asta se intampla pentru ca anumite culori vand bine si anumite culori impun stagnari in vanzari si promoveaza o idee gresita, un concept eronat.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Spre exemplu, albastru este o culoare care semnifica ideea de logica, de ratiune. La polul opus, rosu seminifica pasiune, emotie puternica.
Albastru deschis calmeaza si poate de aceea este atat de folosit in spitale si clinici stomatologice. Mai mult, albastrul deschis si tonurile inchise sunt preferatele avocatilor, contabililor si nu numai.
Tonurile de galben si portocaliu aduc o stare de bucurie, de entuziasm si speranta.
Verdele crud spune despre un produs ca este proaspat, nou si sanatos.
Negru impune sobritate si spune despre produse si servicii faptul ca sunt de incredere, imbatabile.
Albul reprezinta cea mai buna optiune pentru cei care promoveaza servicii si produse in care sa ai incredere totala. Majoritatea produselor alimentare detin suprafete mari de culoare alba.
Rosul indica un semnal de alarma, de urgenta. Cu rosu sunt semnalizate reducerile importante, promotiile si concursurile.
Mult succes!
sursa foto: www.sxc.hu
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit