Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Esti gata pentru o firma de PR?

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice proprietar al unei firme de PR isi doreste clienti care sa beneficieze de serviciile pe care le ofera. Forta vitala a oricarei afaceri mici depinde de retentia clientilor. Cresterea unei firme de PR, in schimb, nu consta in achizitie.

De-a lungul timpului te vei confrunta cu diverse situatii, iar clientii potriviti pot fi una din acestea. In continuare sunt detaliate trei principii prin care poti decide daca este sau nu un nou client gata pentru o firma de PR.
 
Ai timp sa te dedici relatiei?
Firmele de PR sunt nevoiase. Cele bune vor sa investeasca in relatii. Cand incepi o relatie este nevoie de timp pentru a cunoaste clientul si afacerile acestuia. Cele mai bune relatii permit accesul la directori si presupun cunoasterea nevoilor clientilor. Colaborarea este importanta, cu atat mai mult daca planuiesti angajarea unei firme de PR. Inainte sa accepti clientii, fa-i sa inteleaga ca ei investesc intr-un parteneriat serios, cu durata medie spre mare.
 
Exista obiective clare, actionabile?
Cand te implici cu o firma de PR, trebuie ca aceasta sa stie daca ai obiective clare si actionabile. O firma de PR trebuie sa stie daca clientul s-a gandit la succes si la ideile care ar putea contribui la realizarea acestuia. In general, companiile au idei puternice despre marketingul brandului lor. Insa aceste idei pot fi inutile pentru o firma de PR.
 
Cele mai bune firme de PR se simt confortabil atunci cand sunt oneste si deschise cu clientii. Insa, daca obiectivele unei firme eclipseaza capacitatile acestora, ele pot rupe legatura.
 
Esti deschis la idei noi?
Parteneriatele mari ofera valoare ambelor parti si, cateodata, aceasta valoare te conduce pe un drum diferit de cel pe care il credeai anterior. Este responsabilitatea firmei de PR sa prezinte idei noi, provocatoare. Fie ca acestea sunt angajate cu social media, marketingul digital sau eforturi de relatii publice nationale, firmele sunt datoare clientilor sa gandeasca creativ si strategic. Clientii care nu sunt deschisi unui astfel de proces de creatie pierd o resursa care ar putea schimba jocul pentru afacerea lor. 
 
Exista multe motive pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand decizi sa angajezi o firma de PR. Gandirea sistematica cu privire la obiective, activitatile de zi cu zi si deschiderea catre nou vor contribui la succesul campaniilor de PR realizate pentru compania ta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriidei de afaceriprpublic relationsafacere prfirma pragentie prafaceri miciafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]