Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Esti gata pentru o firma de PR?

de Alexandra Popescu 31 Aug. 2014 3044
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice proprietar al unei firme de PR isi doreste clienti care sa beneficieze de serviciile pe care le ofera. Forta vitala a oricarei afaceri mici depinde de retentia clientilor. Cresterea unei firme de PR, in schimb, nu consta in achizitie.

De-a lungul timpului te vei confrunta cu diverse situatii, iar clientii potriviti pot fi una din acestea. In continuare sunt detaliate trei principii prin care poti decide daca este sau nu un nou client gata pentru o firma de PR.
 
Ai timp sa te dedici relatiei?
Firmele de PR sunt nevoiase. Cele bune vor sa investeasca in relatii. Cand incepi o relatie este nevoie de timp pentru a cunoaste clientul si afacerile acestuia. Cele mai bune relatii permit accesul la directori si presupun cunoasterea nevoilor clientilor. Colaborarea este importanta, cu atat mai mult daca planuiesti angajarea unei firme de PR. Inainte sa accepti clientii, fa-i sa inteleaga ca ei investesc intr-un parteneriat serios, cu durata medie spre mare.
 
Exista obiective clare, actionabile?
Cand te implici cu o firma de PR, trebuie ca aceasta sa stie daca ai obiective clare si actionabile. O firma de PR trebuie sa stie daca clientul s-a gandit la succes si la ideile care ar putea contribui la realizarea acestuia. In general, companiile au idei puternice despre marketingul brandului lor. Insa aceste idei pot fi inutile pentru o firma de PR.
 
Cele mai bune firme de PR se simt confortabil atunci cand sunt oneste si deschise cu clientii. Insa, daca obiectivele unei firme eclipseaza capacitatile acestora, ele pot rupe legatura.
 
Esti deschis la idei noi?
Parteneriatele mari ofera valoare ambelor parti si, cateodata, aceasta valoare te conduce pe un drum diferit de cel pe care il credeai anterior. Este responsabilitatea firmei de PR sa prezinte idei noi, provocatoare. Fie ca acestea sunt angajate cu social media, marketingul digital sau eforturi de relatii publice nationale, firmele sunt datoare clientilor sa gandeasca creativ si strategic. Clientii care nu sunt deschisi unui astfel de proces de creatie pierd o resursa care ar putea schimba jocul pentru afacerea lor. 
 
Exista multe motive pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand decizi sa angajezi o firma de PR. Gandirea sistematica cu privire la obiective, activitatile de zi cu zi si deschiderea catre nou vor contribui la succesul campaniilor de PR realizate pentru compania ta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriidei de afaceriprpublic relationsafacere prfirma pragentie prafaceri miciafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Sony a lansat flagship-ul Xperia 5V. Cat costa noul produs?

de Bianca Tila
04 Sep 2023
Xperia 5V este ce mai nou smartphone Sony. Acesta incearca sa continue traditia producatorului japonez, punand accent pe multimedia si fotografie....

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Youtube testeaza un produs pentru jocuri online

de Bianca Tila
26 Iun 2023
YouTube testeaza la nivel intern un produs pentru jocuri online, conform unui e-mail trimis angajatilor companiei-mama Google. Testarea la nivel...

Samsung lanseaza o noua aplicatie. Producatorul coreean anunta Samsung News

de Bianca Tila
20 Apr 2023
Samsung lanseaza o noua aplicatie, Samsung News. Aceasta este o aplicatie de stiri si va oferi acces la materialele publicate de numeroasele...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]