Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Evita aceste greseli pentru marketing impecabil!
De marketing depindem in numeroase aspecte ale afacerii noastre si trebuie sa recunoastem faptul ca datorita strategiilor inteligent alese ne putem lauda cu numarul de clienti detinuti, cu imaginea si reputatia de care se bucura afacerea noastra. Asa ca investitiile in marketing sunt, in mare parte, inspirate si chiar pot fi privite ca fiind esentiale.
Iata si cele mai mari greseli pe care sa le evitam pentru marketing impecabil:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Uitam faptul ca succesul unui plan de marketing vine si odata cu nivelul calitatii profesionistilor implicati. De foarte multe ori acceptam sa lucram cu incepatori, cu persoane care nu detin experienta de lucru de care avem nevoie. Succesul unui plan de marketing poate fi curmat foarte rapid cand lasam pe mana celor nepregatiti sarcina de a coopta clienti, de a-i retine pe cei deja existenti, de a consolida o reputatie, o imagine samd.
2. Nu investim destul in eforturile de a recicla, de a ne implica in activitati caritabile, de a proteja mediul inconjurator, de a construi campanii serioase de CRM. Cel mai puternic ne promovam prin intermediul actiunilor pe care le intreprindem. Putem alege sa ramanem pe margine sau putem sa luam parte la activitatile care ne vor aduce faima, renume solid, o imagine impecabila si, implicit, clienti si profituri.
3. Nu investim destul in customer service. Customer service-ul a devenit baza unei afaceri profitabile, de succes, unei afaceri solide. Clientii vor sa se simta valorosi, respectati, consultati, tinuti la curent cu orice modificare care le-ar putea afecta viata si nu numai. Asigurati-va ca aveti fondurile necesare pentru a va forma un departament de customer service, un departament condus de profesionisti de top, nu de incepatori sau de persoane nemotivate.
4. Nu luptam pe toate fronturile: cooptarea de noi clienti, retinerea celor deja existenti si fidelizarea lor, recastigarea celor care ne-au abandonat brandurile.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit