Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ferma cu gaini Brahma. Descrierea pietei-tinta

de Idei de afaceri 16 Feb. 2023 193
Ferma cu gaini Brahma. Descrierea pietei-tinta
3.88 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fundamentarea actiunilor firmei porneste de la urmatoarele premise si anume: firma va fi orientata in permanenta catre clienti si catre piata. Intreaga activitate si intreg personalul vor fi canalizate in directia satisfacerii cererii clientilor intermediari si finali.

Pe piata din Romania predomina influenta negativa a productiei taranesti de oua. Cele 5,5 miliarde de oua se realizeaza doar in cca 7 luni din an (aprilie – septembrie), iar impreuna cu cele 0,6 miliarde produse de sectorul industrial in aceeasi perioada asigura populatiei tarii cca 1 miliard de oua pe luna, adica aproape 40 de oua lunar pe locuitor. 
 
In celelalte cinci luni ale anului, exista pe piata interna aproape numai ouale produse de sectorul industrial (cca 0,5 miliarde), asigurand doar 10 milioane oua pe luna, sau doar 4,5 oua pe locuitor. Aceasta neasigurare a pietii determina cresterea excesiva a pretului oualor in timpul anotimpului rece, ca si masive importuri de oua, care destabilizeaza piata interna, ce nu mai poate fi controlata cu cantitatea foarte mica de oua autohtone. 
 
Cele cca 5,5 miliarde oua produse in micile gospodarii taranesti nu pot fi comercializate in conformitate cu H.G. nr. 415/2004, neindeplinind niciuna din conditiile prevazute de reglementarile UE. De aceea, dupa ce o parte dintre aceste oua sunt utilizate pentru clocire si scoatere de pui de o zi, restul se autoconsuma sau se ofera ocazional la rudele si cunostintele din mediul urban al producatorilor agricoli.
 
Odata cu infiintarea exploatatiilor agricole, sunt incurajate microferme, iar exploatatiile agricole vor inlocui treptat productia de oua a micilor producatori agricoli, al caror numar si activitate vor scadea treptat in perioada urmatoare. 
 
Micii producatori agricoli vor continua sa-si produca ouale pentru autoconsum, iar populatia urbana – in numar de 11,9 milioane in prezent, dar care va creste treptat – se va aproviziona numai de la producatorii industriali actuali, la care se vor adauga producatorii cu exploatatii agricole (avicole).
 
Dar producatorii avicoli actuali risca sa-si reduca productia la jumatate in urmatorii ani, ca urmare a interzicerii bateriilor actuale in care se cresc ouatoarele, adica sa ajunga la cca 600 milioane de oua, care n-ar asigura decat cca 50 de oua pe locuitor urban, fata de 250 de oua cat sunt necesare pentru o hranire rationala. 
 
Se estimeaza ca se vor infiinta cateva complexe avicole de ouatoare, sau se vor introduce baterii alternative, admise de UE, in unele din complexele avicole actuale, insa aceste cresteri de capacitate vor fi nesemnificative intr-o perioada in care avicultura industriala poate sa ofere doar 20% din productia de oua necesara populatiei. Infiintarea de exploatatii avicole nu este numai in interesul noilor producatori avicoli din Romania, ci – mai ales – este de interes national.
 

Segmentul-tinta

 
Mai jos sunt detaliate informatii cu privire la clientii vizati, caracteristicile lor comune, precum si modul in care privesc acestia principalul beneficiu al ofertei de oua de gaina:
 
- distribuitori, persoane juridice;
 
- centre comerciale, supermarketuri;
 
- deschisi la introducerea de noi produse consumatorului final;
 
- interesati de construirea/consolidarea unor valori precum calitatea.
 
Pe termen lung, se urmareste mentinerea si fidelizarea acestor clienti si in acelasi timp atragerea de noi firme interesate de ouale proaspete de gaina, superioare calitativ, lucru care va implica si un consum mai mare de resurse umane, financiare si materiale. De asemenea, se va urmari patrunderea pe piata marilor centre comerciale de tip hipermarket.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: piata tintasegmentul tintaafacere la taraafacere cu gainiferma de gaini brahmagaini brahma

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]