Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de
3548 0 08 Apr. 2016
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care il folosim pentru transmiterea unui mesaj.

Suntem fiinte atrase de frumos, care facem alegeri irationale sub impulsul momentului.

Un anumit font creeaza aura companiei. Imaginati-va doar denumirea unei banci care alege fontul Chiller sau Informal Roman. Primul font pare mai potrivit pentru un producator de jucarii in timp ce al doilea ne duce cu gandul la o invitatie de nunta.

Cine si-ar incredinta economiile unei banci care face aceasta alegere de stil? Nimeni. Acesta este motivul pentru care cele mai multe banci prefera un font clar care trasmite siguranta si incredere, chiar daca este imbracat intr-o forma informala si prietenoasa, cum este cea a Millenium Bank sau ING.

Mesajul transmis de sigla unei banci este cu atat mai important in contextul economic si social de azi, cand siguranta transferurilor electronice este amenintata in fiecare zi de catre hackeri.

Fontul este important pentru ca apeleaza la emotii si declanseaza un anumit raspuns la mesajul pe care il transmite. Astfel, companiile pot declansa anumite emotii ale clientilor in functie de forma literelor utilizata in comunicarea scrisa.

Nu e de mirare ca se cheltuiesc sume astronomice pentru creatia unei sigle sau pentru realizarea unui font unic care sa atraga simpatia cumparatorilor.

De exemplu, organizatorii unui concert rock vor atrage mai usor fani ai genului daca scriu afisele cu fontul Franklin Gothic Heavy care le aminteste de tricourile cu formatia preferata purtate in adolescenta.

La fel, o florarie sau un organizator de evenimente poate alege fontul Monotype Corsiva pentru ca transmite rafinament si eleganta (exact avantajele cautate de clientii acestor produse si servicii). Alte fonturi, cum ar fi Helvetica, dau impresia de ieftin pentru ca este utilizat de brandurile proprii ale supermarket-urilor.

In alte situatii, un font neclar si greu de citit de la distanta poate crea neplaceri majore. Cum ar fi daca numele strazilor sau indicatiile din aeroporturi ar fi scrise cu Brush Script MT ?

S-ar produce o multime de confuzii si chiar accidente. In aceste situatii sunt de preferat fonturile neutre, cum ar fi Arial sau Times New Roman, care sunt usor de citit.



Tags: siglafontmesajmesaj de vanzarepromovaremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
08 Ian 2019
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
31 Oct 2018
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016