Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole 08 Apr. 2016 5187
4.5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care il folosim pentru transmiterea unui mesaj.

Suntem fiinte atrase de frumos, care facem alegeri irationale sub impulsul momentului.

Un anumit font creeaza aura companiei. Imaginati-va doar denumirea unei banci care alege fontul Chiller sau Informal Roman. Primul font pare mai potrivit pentru un producator de jucarii in timp ce al doilea ne duce cu gandul la o invitatie de nunta.

Cine si-ar incredinta economiile unei banci care face aceasta alegere de stil? Nimeni. Acesta este motivul pentru care cele mai multe banci prefera un font clar care trasmite siguranta si incredere, chiar daca este imbracat intr-o forma informala si prietenoasa, cum este cea a Millenium Bank sau ING.

Mesajul transmis de sigla unei banci este cu atat mai important in contextul economic si social de azi, cand siguranta transferurilor electronice este amenintata in fiecare zi de catre hackeri.

Fontul este important pentru ca apeleaza la emotii si declanseaza un anumit raspuns la mesajul pe care il transmite. Astfel, companiile pot declansa anumite emotii ale clientilor in functie de forma literelor utilizata in comunicarea scrisa.

Nu e de mirare ca se cheltuiesc sume astronomice pentru creatia unei sigle sau pentru realizarea unui font unic care sa atraga simpatia cumparatorilor.

De exemplu, organizatorii unui concert rock vor atrage mai usor fani ai genului daca scriu afisele cu fontul Franklin Gothic Heavy care le aminteste de tricourile cu formatia preferata purtate in adolescenta.

La fel, o florarie sau un organizator de evenimente poate alege fontul Monotype Corsiva pentru ca transmite rafinament si eleganta (exact avantajele cautate de clientii acestor produse si servicii). Alte fonturi, cum ar fi Helvetica, dau impresia de ieftin pentru ca este utilizat de brandurile proprii ale supermarket-urilor.

In alte situatii, un font neclar si greu de citit de la distanta poate crea neplaceri majore. Cum ar fi daca numele strazilor sau indicatiile din aeroporturi ar fi scrise cu Brush Script MT ?

S-ar produce o multime de confuzii si chiar accidente. In aceste situatii sunt de preferat fonturile neutre, cum ar fi Arial sau Times New Roman, care sunt usor de citit.



Tags: siglafontmesajmesaj de vanzarepromovaremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]