Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Gratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!
Gratuitatile sunt unelte extrem de eficiente pentru multe afaceri in incercarea de a-si promova imaginea, produsele si serviciile oferite. Multi sunt tentati sa ofere gratuitati in mod constant si multi afaceristi se tem de aceasta decizie destul de riscanta.
Haideti sa vedem care sunt motivele pro gratuitati, motive pe care ne bazam in cresterea afacerilor profitabile:Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Prin introducerea de gratuitati, castigam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si i-am putea recastiga si pe cei care ne-au abandonat brandul in favoarea competitorilor nostri. Este destul de clar pentru multi faptul ca gratuitatile atrag audiente masificate, mai ales pe timp de criza. In acelasi timp, ne garantam sanse mai mari de succes din directia clientilor care nu ne-ar fi incercat produsele sau serviciile in cazul in care nu am fi oferit gratuitati.
2. Gratuitatile genereaza marketing-ul din-gura-in-gura. In jurul produselor gratuite se formeaza motive de lansare de discutii in cadrul retelelor de socializare, pe bloguri sau in cadrul forum-urilor. Cu alte cuvinte, vestea se raspandeste foarte rapid cand discutam despre gratuitati importante.
3. Gratuitatile reusesc sa agate clientii satisfacuti de produsele si serviciile oferite.
Haideti sa vedem si care sunt motivele care ne pun pe ganduri, referitor la oferirea de gratuitati:
1. Gratuitatile nu ne ajuta atunci cand produsele sau serviciile in cauza detin un pret prea mare pentru audientele tinta. Cu alte cuvinte, ele vor fi folosite cat timp sunt gratuite, nu si cand oferta inceteaza. Acelasi lucru se intampla in cazul serviciilor si produselor oferite gratuit si care nu impresioneaza beneficiarii.
2. Produsele si serviciile oferite gratuit sunt privite ca detinand valoare scazuta sau greu de promovat, dificil de vandut. Multi beneficiari considera ca produsele de valoare si bine vandute nu au nevoie de o astfel de promovare pentru a inregistra vanzari considerabile. Altfel spus, companiile care ofera aceste gratuitati pot fi vazute ca fiind in stare disperare, in cautare disperata de clienti sau in incercarea disperata de a-si vinde produsele sau serviciile.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit