Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!

de Ilinca Dobrescu 22 Feb. 2012 3984
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gratuitatile sunt unelte extrem de eficiente pentru multe afaceri in incercarea de a-si promova imaginea, produsele si serviciile oferite. Multi sunt tentati sa ofere gratuitati in mod constant si multi afaceristi se tem de aceasta decizie destul de riscanta.

Haideti sa vedem care sunt motivele pro gratuitati, motive pe care ne bazam in cresterea afacerilor profitabile:

1. Prin introducerea de gratuitati, castigam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si i-am putea recastiga si pe cei care ne-au abandonat brandul in favoarea competitorilor nostri. Este destul de clar pentru multi faptul ca gratuitatile atrag audiente masificate, mai ales pe timp de criza. In acelasi timp, ne garantam sanse mai mari de succes din directia clientilor care nu ne-ar fi incercat produsele sau serviciile in cazul in care nu am fi oferit gratuitati.

2. Gratuitatile genereaza marketing-ul din-gura-in-gura. In jurul produselor gratuite se formeaza motive de lansare de discutii in cadrul retelelor de socializare, pe bloguri sau in cadrul forum-urilor. Cu alte cuvinte, vestea se raspandeste foarte rapid cand discutam despre gratuitati importante.

3. Gratuitatile reusesc sa agate clientii satisfacuti de produsele si serviciile oferite.

Haideti sa vedem si care sunt motivele care ne pun pe ganduri, referitor la oferirea de gratuitati:

1. Gratuitatile nu ne ajuta atunci cand produsele sau serviciile in cauza detin un pret prea mare pentru audientele tinta. Cu alte cuvinte, ele vor fi folosite cat timp sunt gratuite, nu si cand oferta inceteaza. Acelasi lucru se intampla in cazul serviciilor si produselor oferite gratuit si care nu impresioneaza beneficiarii.

2. Produsele si serviciile oferite gratuit sunt privite ca detinand valoare scazuta sau greu de promovat, dificil de vandut. Multi beneficiari considera ca produsele de valoare si bine vandute nu au nevoie de o astfel de promovare pentru a inregistra vanzari considerabile. Altfel spus, companiile care ofera aceste gratuitati pot fi vazute ca fiind in stare disperare, in cautare disperata de clienti sau in incercarea disperata de a-si vinde produsele sau serviciile.


Tags: afaceriafaceri profitabilegratuitatigratuitati afaceripro gratuitaticontra gratuitati

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]