Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gratuitatile sunt unelte extrem de eficiente pentru multe afaceri in incercarea de a-si promova imaginea, produsele si serviciile oferite. Multi sunt tentati sa ofere gratuitati in mod constant si multi afaceristi se tem de aceasta decizie destul de riscanta.

Haideti sa vedem care sunt motivele pro gratuitati, motive pe care ne bazam in cresterea afacerilor profitabile:

1. Prin introducerea de gratuitati, castigam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si i-am putea recastiga si pe cei care ne-au abandonat brandul in favoarea competitorilor nostri. Este destul de clar pentru multi faptul ca gratuitatile atrag audiente masificate, mai ales pe timp de criza. In acelasi timp, ne garantam sanse mai mari de succes din directia clientilor care nu ne-ar fi incercat produsele sau serviciile in cazul in care nu am fi oferit gratuitati.

2. Gratuitatile genereaza marketing-ul din-gura-in-gura. In jurul produselor gratuite se formeaza motive de lansare de discutii in cadrul retelelor de socializare, pe bloguri sau in cadrul forum-urilor. Cu alte cuvinte, vestea se raspandeste foarte rapid cand discutam despre gratuitati importante.

3. Gratuitatile reusesc sa agate clientii satisfacuti de produsele si serviciile oferite.

Haideti sa vedem si care sunt motivele care ne pun pe ganduri, referitor la oferirea de gratuitati:

1. Gratuitatile nu ne ajuta atunci cand produsele sau serviciile in cauza detin un pret prea mare pentru audientele tinta. Cu alte cuvinte, ele vor fi folosite cat timp sunt gratuite, nu si cand oferta inceteaza. Acelasi lucru se intampla in cazul serviciilor si produselor oferite gratuit si care nu impresioneaza beneficiarii.

2. Produsele si serviciile oferite gratuit sunt privite ca detinand valoare scazuta sau greu de promovat, dificil de vandut. Multi beneficiari considera ca produsele de valoare si bine vandute nu au nevoie de o astfel de promovare pentru a inregistra vanzari considerabile. Altfel spus, companiile care ofera aceste gratuitati pot fi vazute ca fiind in stare disperare, in cautare disperata de clienti sau in incercarea disperata de a-si vinde produsele sau serviciile.


Tags: afaceriafaceri profitabilegratuitatigratuitati afaceripro gratuitaticontra gratuitati

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]