Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!

de Ilinca Dobrescu 22 Feb. 2012 3846
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Gratuitatile sunt unelte extrem de eficiente pentru multe afaceri in incercarea de a-si promova imaginea, produsele si serviciile oferite. Multi sunt tentati sa ofere gratuitati in mod constant si multi afaceristi se tem de aceasta decizie destul de riscanta.

Haideti sa vedem care sunt motivele pro gratuitati, motive pe care ne bazam in cresterea afacerilor profitabile:

1. Prin introducerea de gratuitati, castigam clienti noi, ii retinem pe cei deja existenti si i-am putea recastiga si pe cei care ne-au abandonat brandul in favoarea competitorilor nostri. Este destul de clar pentru multi faptul ca gratuitatile atrag audiente masificate, mai ales pe timp de criza. In acelasi timp, ne garantam sanse mai mari de succes din directia clientilor care nu ne-ar fi incercat produsele sau serviciile in cazul in care nu am fi oferit gratuitati.

2. Gratuitatile genereaza marketing-ul din-gura-in-gura. In jurul produselor gratuite se formeaza motive de lansare de discutii in cadrul retelelor de socializare, pe bloguri sau in cadrul forum-urilor. Cu alte cuvinte, vestea se raspandeste foarte rapid cand discutam despre gratuitati importante.

3. Gratuitatile reusesc sa agate clientii satisfacuti de produsele si serviciile oferite.

Haideti sa vedem si care sunt motivele care ne pun pe ganduri, referitor la oferirea de gratuitati:

1. Gratuitatile nu ne ajuta atunci cand produsele sau serviciile in cauza detin un pret prea mare pentru audientele tinta. Cu alte cuvinte, ele vor fi folosite cat timp sunt gratuite, nu si cand oferta inceteaza. Acelasi lucru se intampla in cazul serviciilor si produselor oferite gratuit si care nu impresioneaza beneficiarii.

2. Produsele si serviciile oferite gratuit sunt privite ca detinand valoare scazuta sau greu de promovat, dificil de vandut. Multi beneficiari considera ca produsele de valoare si bine vandute nu au nevoie de o astfel de promovare pentru a inregistra vanzari considerabile. Altfel spus, companiile care ofera aceste gratuitati pot fi vazute ca fiind in stare disperare, in cautare disperata de clienti sau in incercarea disperata de a-si vinde produsele sau serviciile.


Tags: afaceriafaceri profitabilegratuitatigratuitati afaceripro gratuitaticontra gratuitati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]