Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuitatile si ofertele speciale sunt cele mai bune investitii in clienti

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori apeleaza la ajutorul marketerilor si advertiserilor pentru a-si face vizibile produsele si serviciile catre clientii carora se adreseaza. Ce nu inteleg acestia este ca nu doar aceste doua modalitati (prin strategiile de marketing si de advertising) sunt cele care vor aduce noi clienti si ii vor fideliza pe cei deja existenti.

Reducerile de pret sunt, probabil, cele mai bune solutii. Imaginati-va ca acestea sunt investiile in afacere, in clienti si iau locul strategiilor de advertising care necesita fonduri atat de mari pentru a fi proiectate si implementate.

Oferiti reduceri, promotii, concursuri, gratuitati, oferte mixte care sa contina mostre si cadouri si orice alta combinatie vi se pare avantajoasa atat pentru afacerea dvs cat si pentru clienti. Este recomandat sa va documentati si sa fiti la curent cu trendurile de pe piata si cu vanzarile produselor sau serviciilor dvs. Cele pentru care nu exista o cerere bine definita si pentru care, implicit, nici nu inregistrati incasari, ar trebui sa fie primele incluse in ofertele speciale.

De asemenea, in momentul in care se relanseaza un produs mai putin apreciat de clienti si cu mai multa vechime este bine sa il promovam si sa formam o incredere a clientilor prin oferirea sa in cadrul promotiilor de orice fel.

Aceste metode sunt foarte eficiente in a va castiga de partea dvs clienti importanti si au avantajul de a promova produsele fara ajutorul departamentului de advertising. Marketing-ul “din-gura-in-gura” sau Word-Of-Mouth  Marketing este o solutie eficienta de crestere a vanzarilor si va decurge in mod natural din orice campanie de promovare cu ajutorul gratuitatilor.

Clientii adora mostrele, produsele care vin impreuna cu alte produse cu pret redus sau gratuite. Orice avantaj financiar pe care il oferiti consumatorilor reprezinta o modalitate sigura de a va aduce un plus in vanzari, mai ales cand vorbim despre gamele care nu prezinta un interes avid pentru consumatori sau care sunt la inceput de drum in procesul de lansare.
 




Tags: marketingadvertisinggratuitatioferte speciale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]