Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gratuitatile si ofertele speciale sunt cele mai bune investitii in clienti

de Maria Nicutar 20 Iun. 2011 2862
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori apeleaza la ajutorul marketerilor si advertiserilor pentru a-si face vizibile produsele si serviciile catre clientii carora se adreseaza. Ce nu inteleg acestia este ca nu doar aceste doua modalitati (prin strategiile de marketing si de advertising) sunt cele care vor aduce noi clienti si ii vor fideliza pe cei deja existenti.

Reducerile de pret sunt, probabil, cele mai bune solutii. Imaginati-va ca acestea sunt investiile in afacere, in clienti si iau locul strategiilor de advertising care necesita fonduri atat de mari pentru a fi proiectate si implementate.

Oferiti reduceri, promotii, concursuri, gratuitati, oferte mixte care sa contina mostre si cadouri si orice alta combinatie vi se pare avantajoasa atat pentru afacerea dvs cat si pentru clienti. Este recomandat sa va documentati si sa fiti la curent cu trendurile de pe piata si cu vanzarile produselor sau serviciilor dvs. Cele pentru care nu exista o cerere bine definita si pentru care, implicit, nici nu inregistrati incasari, ar trebui sa fie primele incluse in ofertele speciale.

De asemenea, in momentul in care se relanseaza un produs mai putin apreciat de clienti si cu mai multa vechime este bine sa il promovam si sa formam o incredere a clientilor prin oferirea sa in cadrul promotiilor de orice fel.

Aceste metode sunt foarte eficiente in a va castiga de partea dvs clienti importanti si au avantajul de a promova produsele fara ajutorul departamentului de advertising. Marketing-ul “din-gura-in-gura” sau Word-Of-Mouth  Marketing este o solutie eficienta de crestere a vanzarilor si va decurge in mod natural din orice campanie de promovare cu ajutorul gratuitatilor.

Clientii adora mostrele, produsele care vin impreuna cu alte produse cu pret redus sau gratuite. Orice avantaj financiar pe care il oferiti consumatorilor reprezinta o modalitate sigura de a va aduce un plus in vanzari, mai ales cand vorbim despre gamele care nu prezinta un interes avid pentru consumatori sau care sunt la inceput de drum in procesul de lansare.
 




Tags: marketingadvertisinggratuitatioferte speciale

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]