Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Gratuitatile si ofertele speciale sunt cele mai bune investitii in clienti

de Maria Nicutar
2253 0 20 Iun. 2011
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Multi antreprenori apeleaza la ajutorul marketerilor si advertiserilor pentru a-si face vizibile produsele si serviciile catre clientii carora se adreseaza. Ce nu inteleg acestia este ca nu doar aceste doua modalitati (prin strategiile de marketing si de advertising) sunt cele care vor aduce noi clienti si ii vor fideliza pe cei deja existenti.

Reducerile de pret sunt, probabil, cele mai bune solutii. Imaginati-va ca acestea sunt investiile in afacere, in clienti si iau locul strategiilor de advertising care necesita fonduri atat de mari pentru a fi proiectate si implementate.

Oferiti reduceri, promotii, concursuri, gratuitati, oferte mixte care sa contina mostre si cadouri si orice alta combinatie vi se pare avantajoasa atat pentru afacerea dvs cat si pentru clienti. Este recomandat sa va documentati si sa fiti la curent cu trendurile de pe piata si cu vanzarile produselor sau serviciilor dvs. Cele pentru care nu exista o cerere bine definita si pentru care, implicit, nici nu inregistrati incasari, ar trebui sa fie primele incluse in ofertele speciale.

De asemenea, in momentul in care se relanseaza un produs mai putin apreciat de clienti si cu mai multa vechime este bine sa il promovam si sa formam o incredere a clientilor prin oferirea sa in cadrul promotiilor de orice fel.

Aceste metode sunt foarte eficiente in a va castiga de partea dvs clienti importanti si au avantajul de a promova produsele fara ajutorul departamentului de advertising. Marketing-ul “din-gura-in-gura” sau Word-Of-Mouth  Marketing este o solutie eficienta de crestere a vanzarilor si va decurge in mod natural din orice campanie de promovare cu ajutorul gratuitatilor.

Clientii adora mostrele, produsele care vin impreuna cu alte produse cu pret redus sau gratuite. Orice avantaj financiar pe care il oferiti consumatorilor reprezinta o modalitate sigura de a va aduce un plus in vanzari, mai ales cand vorbim despre gamele care nu prezinta un interes avid pentru consumatori sau care sunt la inceput de drum in procesul de lansare.
 




Tags: marketingadvertisinggratuitatioferte speciale

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016