Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Gratuitatile si ofertele speciale sunt cele mai bune investitii in clienti
Multi antreprenori apeleaza la ajutorul marketerilor si advertiserilor pentru a-si face vizibile produsele si serviciile catre clientii carora se adreseaza. Ce nu inteleg acestia este ca nu doar aceste doua modalitati (prin strategiile de marketing si de advertising) sunt cele care vor aduce noi clienti si ii vor fideliza pe cei deja existenti.
Reducerile de pret sunt, probabil, cele mai bune solutii. Imaginati-va ca acestea sunt investiile in afacere, in clienti si iau locul strategiilor de advertising care necesita fonduri atat de mari pentru a fi proiectate si implementate.
Propria ta Plantatie de Paulownia

Cultura de sofran

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Oferiti reduceri, promotii, concursuri, gratuitati, oferte mixte care sa contina mostre si cadouri si orice alta combinatie vi se pare avantajoasa atat pentru afacerea dvs cat si pentru clienti. Este recomandat sa va documentati si sa fiti la curent cu trendurile de pe piata si cu vanzarile produselor sau serviciilor dvs. Cele pentru care nu exista o cerere bine definita si pentru care, implicit, nici nu inregistrati incasari, ar trebui sa fie primele incluse in ofertele speciale.
De asemenea, in momentul in care se relanseaza un produs mai putin apreciat de clienti si cu mai multa vechime este bine sa il promovam si sa formam o incredere a clientilor prin oferirea sa in cadrul promotiilor de orice fel.
Aceste metode sunt foarte eficiente in a va castiga de partea dvs clienti importanti si au avantajul de a promova produsele fara ajutorul departamentului de advertising. Marketing-ul “din-gura-in-gura” sau Word-Of-Mouth Marketing este o solutie eficienta de crestere a vanzarilor si va decurge in mod natural din orice campanie de promovare cu ajutorul gratuitatilor.
Clientii adora mostrele, produsele care vin impreuna cu alte produse cu pret redus sau gratuite. Orice avantaj financiar pe care il oferiti consumatorilor reprezinta o modalitate sigura de a va aduce un plus in vanzari, mai ales cand vorbim despre gamele care nu prezinta un interes avid pentru consumatori sau care sunt la inceput de drum in procesul de lansare.
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.Articole conexe
Piata de advertising, in scadere. Tendinta globala nu se resimte in Romania
de Florin AmarieiStudiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite
de Florin Amariei5 Strategii de marketing pentru orice afacere
de Camelia Diaconu4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business
de Camelia DiaconuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!