Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseala de marketing pe care o comit majoritatea managerilor!

de Adela Simonescu 06 Dec. 2012 3119
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Managerii nu sunt intotdeauna si specialisti in marketing. Am putea chiar sa spunem ca majoritatea considera partea de marketing ca fiind o anexa de care se pot folosi la nevoie si pe care o pot preschimba in sursa de profituri in functie de cifre si statistici.

Greseala majora vina, ca de obicei, din directia perceptiei gresite pe care majoritatea managerilor o detin. James Archer noteaza pentru INC faptul ca multi CEO gandesc in mod competitiv si acest lucru le modifica viziunea asupra procesului de atingere a consumatorilor.

Pe baza notarilor lui, extragem cateva idei extrem de interesante, demn de luat in considerare. Prima idee se refera la cele patru tipologii de gandire-actiune utilizate de CEO. Avem tipologiile: spontan, umanistic, metodic si competitiv. Din cele patru tipologii, directorii executivi tind sa fie de natura competitiva si sa actioneze in conformitate cu acest aspect. "Chiar daca nu sunt asa de la bun inceput, dura realitatea de a fi CEO, de obicei, ii impinge in aceasta directie, in timp", noteaza James Archer pentru INC.

Cu alte cuvinte, multi CEO tind sa ia decizii in conformitate cu cifre, statistici, sondaje, analize si alte forme de masuratoare. Ce scapa din acest peisaj? Scapa necesitatea de a gandi in mod psihologic. Uitam sa ne punem in locul clientilor si sa le intelegem actiunile dictate de constientul si subconstientul lor.

Si adevarul este ca orice specialist in marketing ne spune ca aceasta este adevarata sursa pentru strategiile cele mai eficiente de marketing. Doar stiind cum gandesc si in ce baza actioneaza clientii nostri vom stii cum sa ajungem la ei cu toata eficienta.

Mult succes si strategii de marketing de succes!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: greseli de marketinggreseala marketinggreseala majora marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

2 greseli de marketing - Cum sa anticipezi pierderile pe care le poti suferi?

de Marinache Horia Cristian
26 Mai 2015
Pentru a evita situatiile nefericite in care pierzi bani prin investitiile de marketing, iata 2 tipuri de greseli pe care trebuie sa le eviti. 1....

6 greseli de marketing care iti scufunda afacerea!

de Maria Nicutar
13 Aug 2012
Un plan de marketing corect nu va reusi doar sa iti aduca multi clienti noi, ci si sa ii retina pentru timp indelungat, sa ii determine pe fostii...

Faci si tu aceleasi greseli de marketing?

de Ilinca Dobrescu
25 Iul 2012
Cu totii gresim, este omeneste! Insa sa gresesti la nesfarsit deja nu mai intra in discutie. Este cazul sa incepem sa facem putina curatenie in...

Greseli de marketing care ne duc afacerile spre esec!

de Victor Oancea
26 Feb 2012
Marketing-ul reprezinta motorul care ne pune afacerile in functiune si care ne pune afacerile pe drumul corect. In functie de strategiile de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]