Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur
Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata.
Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu: multi clienti potentiali nu stiu pur si simplu de existenta produsului.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realitatea este ca oamenii trebuie informati si atrasi in a achizitiona un anumit produs. Mai mult, un produs de succes este unul care se integreaza in viata oamenilor, astfel incat acestia cred ca nu pot trai fara el.
Apoi, in momentul in care il detin, este nevoie sa ii asiguri ca au facut alegerea corecta si daca este cazul sa oferi asistenta si service pe durata utilizarii acestuia.
Daca nu dispui de fonduri mari, poti incepe cu carti de vizita, website, scrisori de introducere si de multumire.
Aceste mijloace vor capta atentia clientilor si vor contribui la atingerea unui nivel minim al vanzarilor care sa iti permita investitiile viitoare in marketing.
Tine minte ca nu conteaza cat de atractiv este un produs sau serviciu, atat timp cat nu are o piata pe care sa se vanda.
Prezentarea clara a beneficiilor produselor tale
In zilele noastre, piata este extrem de competitiva, se schimba des, iar consumatorii sunt adesea confuzi cu privire la produsele si serviciile pe care le cumpara.
De aceea, educarea clientului cu privire la beneficiile pe care le poate obtine este un proces esential. Odata ce acesta afla care sunt elementele care separa oferta ta de cea a competitiei, reusesti sa te diferentiezi si astfel sa castigi clienti.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit