Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur

de Marinache Horia Cristian 04 Iun. 2015 3246
4.25 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata.

Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu: multi clienti potentiali nu stiu pur si simplu de existenta produsului.

Realitatea este ca oamenii trebuie informati si atrasi in a achizitiona un anumit produs. Mai mult, un produs de succes este unul care se integreaza in viata oamenilor, astfel incat acestia cred ca nu pot trai fara el.

Apoi, in momentul in care il detin, este nevoie sa ii asiguri ca au facut alegerea corecta si daca este cazul sa oferi asistenta si service pe durata utilizarii acestuia.

Daca nu dispui de fonduri mari, poti incepe cu carti de vizita, website, scrisori de introducere si de multumire.
Aceste mijloace vor capta atentia clientilor si vor contribui la atingerea unui nivel minim al vanzarilor care sa iti permita investitiile viitoare in marketing.

Tine minte ca nu conteaza cat de atractiv este un produs sau serviciu, atat timp cat nu are o piata pe care sa se vanda.

Prezentarea clara a beneficiilor produselor tale

In zilele noastre, piata este extrem de competitiva, se schimba des, iar consumatorii sunt adesea confuzi cu privire la produsele si serviciile pe care le cumpara.

De aceea, educarea clientului cu privire la beneficiile pe care le poate obtine este un proces esential. Odata ce acesta afla care sunt elementele care separa oferta ta de cea a competitiei, reusesti sa te diferentiezi si astfel sa castigi clienti.



Tags: marketingantreprenorivanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
07 Dec 2022
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient

de Idei de afaceri
31 Oct 2022
Trandafirii contin substante active importante precum: ulei volatil, tanin, derivati flavonici, aldehide terpenice, nerol, citroneol, zaharuri,...

Cum planific o campanie de e-mail marketing?

de Idei de afaceri
12 Oct 2022
E-mailul este un mod foarte bun de a mentine legatura cu publicul tau, de a comunica si de a obtine feedback despre produsele tale. De asemenea,...

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
26 Iul 2022
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. Afla mai...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
Idei de afaceri cu profit. 7 Afaceri de succes pentru tine
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]