Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseala fatala - Speranta ca produsul sau serviciul tau se va vinde singur

de Marinache Horia Cristian 04 Iun. 2015 3260
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori entuziasmati de produsul sau serviciul lor cred ca acesta este extraordinar si, de aceea, se va vinde singur pe piata.

Desi au toate argumentele necesare, multi dintre acesti antreprenori constata ca vanzarile raman la un nivel scazut. Aceasta problema are un raspuns simplu: multi clienti potentiali nu stiu pur si simplu de existenta produsului.

Realitatea este ca oamenii trebuie informati si atrasi in a achizitiona un anumit produs. Mai mult, un produs de succes este unul care se integreaza in viata oamenilor, astfel incat acestia cred ca nu pot trai fara el.

Apoi, in momentul in care il detin, este nevoie sa ii asiguri ca au facut alegerea corecta si daca este cazul sa oferi asistenta si service pe durata utilizarii acestuia.

Daca nu dispui de fonduri mari, poti incepe cu carti de vizita, website, scrisori de introducere si de multumire.
Aceste mijloace vor capta atentia clientilor si vor contribui la atingerea unui nivel minim al vanzarilor care sa iti permita investitiile viitoare in marketing.

Tine minte ca nu conteaza cat de atractiv este un produs sau serviciu, atat timp cat nu are o piata pe care sa se vanda.

Prezentarea clara a beneficiilor produselor tale

In zilele noastre, piata este extrem de competitiva, se schimba des, iar consumatorii sunt adesea confuzi cu privire la produsele si serviciile pe care le cumpara.

De aceea, educarea clientului cu privire la beneficiile pe care le poate obtine este un proces esential. Odata ce acesta afla care sunt elementele care separa oferta ta de cea a competitiei, reusesti sa te diferentiezi si astfel sa castigi clienti.



Tags: marketingantreprenorivanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]