Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli ale companiilor cand vine vorba de site

de Alexandra Popescu 16 Mai. 2014 2619
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In afaceri si, mai ales, in zilele noastre, site-ul este o parte importanta si se poate numi fereastra catre lume. Este un mod de a-ti gasi clientii. Insa, companiile pot face unele greseli care pot costa mult atunci cand deschid un site. Antreprenorii trebuie sa fie atenti la multe detalii, cum ar fi daca numarul de contact poate fi gasit de clienti pentru a ajunge la ei, daca au o legatura cu canalele de social media sau daca site-ul este optimizat pentru mobil.

Acestea sunt unele dintre cele mai frecvente greseli ale proprietarilor de afaceri mici, bazate pe un studiu facut de cei de la MyCase.
 
1. Niciun apel la actiune. Fara un principal apel la actiune, clientii nu stiu de ce viziteaza site-ul sau ce are compania ta de oferit. Se pare ca 93% dintre site-urile companiilor mici nu afiseaza o adresa de email de contact. 49% dintre acestea nu au niciun numar de telefon in pagina de pornire.
 
2. Design neadecvat. Prin luarea design-ului in propriile maini, companiile mici isi cauzeaza lor dureri de cap si riscul de a avea un design urat pentru site.
 
3. Actualizari consumatoare de timp. Cand mentii site-ul tu insuti, vei risca sa pierzi timpul pe care il poti utiliza sa iti dezvolti afacerea. Se pare ca 64% dintre afaceri gasesc timpul necesar pentru a-i actualiza site-ului o schimbare majora, iar doar 25% sustin ca costurile pentru intretinerea site-ului reprezinta un mare obstacol.
 
4. Fara parametri. Fara acestia, afacerile nu sunt abile sa urmareasca progresul lor, nici raza de actiune sau obiceiurile si nevoile clientilor. 75% dintre companii nu folosesc instrumente de analiza pentru a masura performanta website-ului. 60% cred ca nu simt ca au instrumentele necesare pentru a face rost de analiza site-ului sau sa ia masuri pentru a-si rezolva problemele.
 
5. SEO slab. Descoperirea este importanta, deoarece ajuta potentialii clienti sa iti gaseasca compania. 26% dintre site-urile companiilor mici nu pot fi gasite in cautarea online, deoarece acestea castiga un Google Page Rank de la zero sau nu au deloc un Google Page Rank. Avand cuvinte-cheie, meta description si titlu de pagina, site-ul poate iesi in evidenta.
 
6. Fara link-uri spre social media. Prin permiterea clientilor sa impartaseasca experienta lor cu brand-ul tau prin intermediul canalelor sociale, permiti informatiilor despre afacere sa influenteze oamenii ca nu ai alte targete. 91% ascund widget-ul Facebook, iar 94% pe cel al Twitter.
 
7. Fara optimizari mobile. Multi oameni vizualizeaza site-urile de pe telefonul mobil. Fara o tehnologie care sa satisfaca acest grup, companiile mici pierd o parte dintre clientii cheie. Companiile care nu au un website mobile sunt in procentaj de 60%.
 
8. Nu exista o persoana de design IT. Fara aceasta, companiile mici risca incalcari ale securitatii sau greseli care costa. 44% dintre companiile mici au fost victime ale unui atac de securitate.
 


Tags: afacericompaniisite companiesocial mediagreseli afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Desi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia

de Florin Amariei
05 Nov 2019
Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), in parteneriat cu Camera de Comert si Industrie a Turciei si cu Asociatia Investitorilor Turci din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]