Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli costisitoare de marketing pentru afacerile mici
Marketing-ul nici nu exista pentru multe afaceri mici si detinatorii lor nu cred in eficienta si profiturile care vin odata cu implementarea celor mai inspirate decizii. Detinatorii de afaceri isi doresc succes si cred ca ideile de afaceri cu potential mare sunt indeajuns de bune pentru a-si asigura profiturile pe care si le doresc. De asemenea, multi antreprenori dispun de sume de bani care sa le ajunga pentru a-si consolida afaceri marete si totusi dau gres.
Iata cele mai mari greseli de marketing pe care detinatorii de afaceri mici le comit:Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura de sofran
1. Cei mai multi detinatori de afaceri mici nici nu se gandesc sa isi proiecteze un website sau sa isi rezerve o adresa de website pentru cazul in care in viitor se vor folosi de mediul online. Costurile implicate de o astfel de decizie sunt minime si va scutesc de multa bataie de cap in viitor.
2. Multi antreprenori isi folosesc resursele financiare in directii total nepotrivite, directii care nu duc spre o returnare de investitii. Multi investesc mult in grafica si uita de marketing, investesc in autoturisme pentru angajati si uita de marketing, investesc in strategii de marketing costisitoare si ineficiente si uita de cele mai ieftine si mai performante.
3. Cei mai multi detinatori de afaceri mici nu dau importanta planului de marketing. Unii il redacteaza la nimereala, fara suport din partea specialistilor in afaceri si nu il consulta atunci cand iau decizii care privesc bunul mers al afacerii. Aceste afaceri sunt afaceri construite si conduse dupa ureche si la noroc.
4. Multi detinatori de afaceri isi doresc succes nebanuit si profituri imense si uita ca au nevoie de angajati de calitate, de profesionisti care sa se ocupe de sarcinile care necesita o anumita specializare sau chiar un anumit nivel de expertiza. Contabilitatea este tinuta de secretara, care se ocupa si de cafele si proiecteaza dupa ureche si cartile de vizita, intre gestiunea stocului si eliberarea unui comunicat de presa total irelevant.
5. Multi detinatori de afaceri uita care este setul de consumatori catre care se adreseaza si multi nici nu stiu exact cui trebuie sa se adreseze si cine ar trebui sa le fie clienti.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit