Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Greseli costisitoare de marketing pentru afacerile mici

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul nici nu exista pentru multe afaceri mici si detinatorii lor nu cred in eficienta si profiturile care vin odata cu implementarea celor mai inspirate decizii. Detinatorii de afaceri isi doresc succes si cred ca ideile de afaceri cu potential mare sunt indeajuns de bune pentru a-si asigura profiturile pe care si le doresc. De asemenea, multi antreprenori dispun de sume de bani care sa le ajunga pentru a-si consolida afaceri marete si totusi dau gres.

Iata cele mai mari greseli de marketing pe care detinatorii de afaceri mici le comit:

1.    Cei mai multi detinatori de afaceri mici nici nu se gandesc sa isi proiecteze un website sau sa isi rezerve o adresa de website pentru cazul in care in viitor se vor folosi de mediul online. Costurile implicate de o astfel de decizie sunt minime si va scutesc de multa bataie de cap in viitor.

2.    Multi antreprenori isi folosesc resursele financiare in directii total nepotrivite, directii care nu duc spre o returnare de investitii. Multi investesc mult in grafica si uita de marketing, investesc in autoturisme pentru angajati si uita de marketing, investesc in strategii de marketing costisitoare si ineficiente si uita de cele mai ieftine si mai performante.

3.    Cei mai multi detinatori de afaceri mici nu dau importanta planului de marketing. Unii il redacteaza la nimereala, fara suport din partea specialistilor in afaceri si nu il consulta atunci cand iau decizii care privesc bunul mers al afacerii. Aceste afaceri sunt afaceri construite si conduse dupa ureche si la noroc.

4.    Multi detinatori de afaceri isi doresc succes nebanuit si profituri imense si uita ca au nevoie de angajati de calitate, de profesionisti care sa se ocupe de sarcinile care necesita o anumita specializare sau chiar un anumit nivel de expertiza. Contabilitatea este tinuta de secretara, care se ocupa si de cafele si proiecteaza dupa ureche si cartile de vizita, intre gestiunea stocului si eliberarea unui comunicat de presa total irelevant.

5.    Multi detinatori de afaceri uita care este setul de consumatori catre care se adreseaza si multi nici nu stiu exact cui trebuie sa se adreseze si cine ar trebui sa le fie clienti.




Tags: greseli marketingafacerimarketingafaceri de succes

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]